Možné je všetko. Ja si hlavne nepamätám žiadneho vodiča, ktorý by jazdil najprv bus a potom tram. Postupnosť tram-bus-tram však bola celkom bežná. A pokiaľ ide o toho, ktorého myslím ja, tak treba 10 rokov ubrať.
No tatko uz spi, a nepamatam si to meno ? sorry.(ta moja pamat hovoril mi ho pred hodinou...) Ale tusim to bolo tak nejak. Snad v beuse nepracovali daja vodici Ivan S. (bus aj salina), flegmatik- salamista vek medzi okolo 50 (typujem podla otca cize +/-10rokov)
Hm...ja som vychádzal z toho, že to ostane EC. ?
No keď je to takto, tak to budem radšej chodievať skorším Amicusom (mimochodom, neviete čo ten názov znamená?) a dúfať, že v budúcom semestri mi to bude vychádzať na Hungariu... ? ?
To je preda jedno ci na dvakrat alebo trikrat. Anekdoty casom degraduju...
A nie nemam skusenosti s jazdou elektricky (ale chystam sa do goldich prag, a rad by som skocil na jedno ak budes mat cas, mozes mi vysvetlit) a ja to nezovseobecnujem. Ale treba hovorit aj o takych exotoch, lebo blbec sa najde vsade. Je jasne, ze to nerobia vsetci vodici, to by doprava zrejme stala... Staci sa previest MHD a kazdy vodic by pocas jedneho kola mal niekolko prilezitosti na pokrcenie cudzich plechov..
Je mi jasne ze niekolko tonova elektricka sa nezastavi na par metroch a ked je niekto blbec a vojde jej do drahy s vodica sa stava statista, ale uznaj ze v beuse vzdy boli aj su vodici, ktory si z toho nasli hobby. Je ich zopar, ale su...
Ten kolega tvojho tatka má iniciály I.H.? A je to Maďar z Dunajskej Stredy? Ak áno, tak ho odo mňa pozdravuj. Ak nie, tak rozpráva cudzie príhody ako svoje.
Ja tomu hovorím legendy starého zbrojnoša. Pod tým mostom boli kríženia s cestou dve, toho vodiča s tou popisovanou príhodou som osobne poznal. Ale to bol exot a nedá sa to nijako zovšeobecňovať. Myslíš, že vodič nemá v čase osobného voľna lepšej zábavy, než chodiť na zápisnice? Ty konkrétne máš vôbec nejakú predstavu o jazdných vlastnostiach električky (brzdná dráha, adhézia, čas do nabehnutia prúdu prípravy)?
Ale no, niektory vieme svoje... Tatko ma kolegu, byvaly beusak, vodic elektricky a hovoril prihody ako naschval pridal aby niekoho sejmul. Hovoril o prihode pocas vystavby mosta mladeze, ked cez elinovu trat na trikrat prechdzala cesta (nejaka obchadzka). Dva krat presiel s autom popred neho na tesno a ten treti pridal a boli v sebe...
A tiez hovoril o tom ako sa vodici pretekali, kto lepsie niekoho sundal...
Hašek (EC 278/279) NIKDY nebol, nie je a v najbližšom čase nebude kreslený ako Ten Italský Shit a to z prostého dôvodu, že TIS nemá schválenie pre Maďarsko (ani sa v najbližšom čase neplánuje). Do Bratislavy bude jazdiť v GVD 2006/07 jeden pár vlakov vedený TIS-om, do Brna celkove tri páry. Vzhľadom k tomu, že je potrebné vyjazdiť ešte SC Pendolino na Ostravu, znamená to mať v turnuse 6 jednotiek zo 7, čo je na hrane.
Ja by som ho tipoval do kategórie "bez výťahu", čiže maximálne tak 12 rokov. A tú jeho druhú otázku by som nechal bez odpovede, ono 99% ľudí, než sadnú za panel električky, nemá vôbec pojem, o čom to je.
Ale nie, ja som ti už dal za pravdu veľakrát. Len ty si asi všímaš len tie situácie, keď s tebou nesúhlasím ?. A myslel som, že k tým štatistikám máš pristup, naozaj by na zaujímali. Skúsime nejaký vyhľadávač.
S499.1023