Ten kolega tvojho tatka má iniciály I.H.? A je to Maďar z Dunajskej Stredy? Ak áno, tak ho odo mňa pozdravuj. Ak nie, tak rozpráva cudzie príhody ako svoje.
Ja tomu hovorím legendy starého zbrojnoša. Pod tým mostom boli kríženia s cestou dve, toho vodiča s tou popisovanou príhodou som osobne poznal. Ale to bol exot a nedá sa to nijako zovšeobecňovať. Myslíš, že vodič nemá v čase osobného voľna lepšej zábavy, než chodiť na zápisnice? Ty konkrétne máš vôbec nejakú predstavu o jazdných vlastnostiach električky (brzdná dráha, adhézia, čas do nabehnutia prúdu prípravy)?
Ale no, niektory vieme svoje... Tatko ma kolegu, byvaly beusak, vodic elektricky a hovoril prihody ako naschval pridal aby niekoho sejmul. Hovoril o prihode pocas vystavby mosta mladeze, ked cez elinovu trat na trikrat prechdzala cesta (nejaka obchadzka). Dva krat presiel s autom popred neho na tesno a ten treti pridal a boli v sebe...
A tiez hovoril o tom ako sa vodici pretekali, kto lepsie niekoho sundal...
Hašek (EC 278/279) NIKDY nebol, nie je a v najbližšom čase nebude kreslený ako Ten Italský Shit a to z prostého dôvodu, že TIS nemá schválenie pre Maďarsko (ani sa v najbližšom čase neplánuje). Do Bratislavy bude jazdiť v GVD 2006/07 jeden pár vlakov vedený TIS-om, do Brna celkove tri páry. Vzhľadom k tomu, že je potrebné vyjazdiť ešte SC Pendolino na Ostravu, znamená to mať v turnuse 6 jednotiek zo 7, čo je na hrane.
Ja by som ho tipoval do kategórie "bez výťahu", čiže maximálne tak 12 rokov. A tú jeho druhú otázku by som nechal bez odpovede, ono 99% ľudí, než sadnú za panel električky, nemá vôbec pojem, o čom to je.
Ale nie, ja som ti už dal za pravdu veľakrát. Len ty si asi všímaš len tie situácie, keď s tebou nesúhlasím ?. A myslel som, že k tým štatistikám máš pristup, naozaj by na zaujímali. Skúsime nejaký vyhľadávač.
Al eja proti ULFu nic nemam, mne sa lubi (az na tie priserne tvrde sedalda) ja len vravim ze interier porsetry sa mi zda byt o nieco vkusnejsi. kludne to moze byt aj rozdielom 10-15 rokov... Nevkladaj mi do ust veci, ktore som nepovedal...
tak to ako prrr. viedensky ULF ma konzervativny interier, ale velmi funkcny a clovek tam moze normalne sediet a nie oproti sebe. odhliadnuc od toho, ze tam nestrasi X zeleznych trubiek po celom voze.
a to ani nespominam taky fakt, ze interier v ULFoch je takych 10-15 rokov stary
Mne sa ten interier paci, pekny je, ale co je pekne nemusi byt funkcne. Sedenie oproti sebe je pre ludi neprijemne. Poslem ti tu pracu? Docitas sa tam viac...
Pockaj, teraz Ti nerozumiem. Co vyhana ludi z MHD ? Sedenie oproti sebe, ako som kritizoval ja, alebo sedenie vedla seba v radoch, coho zastancom som ja ?
Lebo SDXovi si zas odpisal, ze interier sa Ti paci.
ale hovno ma, praveze to vyzera dobre. aj jedno aj druhe. Mne sa sice osobne viac lubi ten prazsky, ale obidva su pekne...
Otrasny interier to ma v porovnani s cim? S T3 alebo T6A5 co jazdia u nas? Alebo K2S? Takto na fotkach by som ho povazoval za krajsi ako ma viedensky ULF...
aquila
http://www.mp-video.at/ULF/GRAZ/copy/Graz_035.JPG