Proti rozlozeniu sedaciek v najnovsich vagonoch metra nemam nic, skutocne je asi najlepsia kombinacia pozdlzneho a ****ho sedenia. Zato mam vsetko proti druhu pouzitych sedaciek. Niet asi menej anatomickych sedaciek nez tie, ktore su v M1. Snad uz len tie, ktore su pouzivane v reko 812 ZSSK pre usporiadanie 2+3.
kombinacia obidvoch sedeni je veľmi prijemna, najmä čo sa metra týka.
DPP na zaklade vysledkov prieskumu u cestujucich do reko súprav a nových súprav začal umiestnovat po jednom oddieli šestiek oproti sebe podla povodneho vzoru.
Z vlastnej skusenosti mozem potvrdit, ze ludia sa v tejto casti lepsie "orientuju" a do supravy sa sukaju rychlejsie, usadzanie na tieto miesta je taktiez rychlejsie oproti zasuvaniu sa do dvoj kamrlíkov.
Na vtaka ma nenapadlo nikomu hladiet, cas sa da travit aj niecim inym pri cestovani mhd.
Hm, ja neviem.... podla mna to sedenie oproti sebe je o nicom. Pozeras si s oprotisediacim priamo do xychtu, nemas kam v podstate inde pozriet, pripadne v tlacenici pozeras stojacemu pred Tebou rovno na vtaka. Trapne to je. Dost nepohodlne a ani z okna nemozes dobre pozerat.
hm... akurát na to pozerám, že vídeňáci budú 2. Blava raz, takze tých dvoch zrusia jak ziadost na byt.
V Breclavi na nastupisti je v radeni vlakov Hasek Pendolino. Na 100 %.
Cestoval som minule haškom - a vo vlaku - ten letacik s jizdnim radem - taktiez pendolino.
Tak neviem.
Ani IC Brnensky drak, ani EC Vysehrad uz nebude so supravou 680. EC Vysehrad uz nebude vobec ani ako vlak. 680 medzi Prahou a Brnom budu na SC 72/73 J.G.Mendel, SC 74/75 Smetana a SC 134/135 S.Strela.
Na EC 278/279 J. Hasek nikdy nemalo byt Pendolino, pretoze tato suprava pokracuje uz niekolko rokov ako vnutrostatne IC MAV do Zahony, ale tam niekde. Pendolino malo byt kedysi na EC134/135 Vysehrad, ked tu dva roky dozadu jazdil.
Návrh pošli tomu architektovi, čo navrhol umiestnenie toho prístrešku. Označník nie je možné posunúť z dôvodu, že vodič by (vzhľadom na zákrutu) nevidel v spätnom zrkadle na zadný vozeň.
áno, má byť ako Slovenská strela, nie som si istý tým dátumom, ale má to byť prvá polovica decembra, predpokladám však, že dôjde ešte k úpravám (a následným výpadkom) ☺
Ako IC Brněnský drak a EC Vyšehrad (ktorý by mal byť IC) bude podľa mňa do Břeclavy premávať naďalej. Ale kto vie, je ich tuším 7.
Pôvodne sa zamýšľalo nad EC Jaroslav Hašek, kde už bol a možno stále je od začiatku roka na staničných radeniach vlakov a v cestovných plánoch znázornený ako Pendolino.
diki moc Ámos, este mam jednu otazku...kto mi moze povedat trasy liniek pre zamestnancov??? a mam jeden navrh...co hovorite na to, ze by sa zastavkovy oznacnik na zastavke kapucinska presunul o jeden stlp dalej...jedna sa o zastavku v smere do mesta...zda sa mi neuveritelne nelogicke, ked ludia cakaju na zastavke a prichadza elektricka, oni cakaju kym pride ku nim, ale kedze je oznacnik znacnu vzdialenost od zastavky, a tam zastavi elektrica, zakazdym sa niekto za nou rozbehne s obavou, ze by nahodou mohla zdrhnut...co vy na to, z by sa oznacnik presunul??? tento navrh mam poslat na DPB, alebo magistrat???
Čo sa týka toho Pendolina, čítal som, že od 8.12. má chodiť na trase Praha - Bratislava ako Slovenská strela. Teraz je vedený ako Vyšehrad po Břeclav. Neviete náhodou, čo je na tom pravdy? Mne by sa to celkom richtovalo, ak by to bola náhrada práve za tú Slovenskú strelu... ☺
403 je cislo linky pre zamestnancov DPB.Na rozvoz ludi z jednotlivych vozovni. A aby sa aj oni mohli orientovat v tychto linkach tak maju cisla ako tie ostatne, pre cestujucich. Kam jednotlive linky jazdia ti povie niekto iny...
Ak si vodic nahodi 403, znamena to ze ide robit sluzobny spoj s cislom 403.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
V Breclavi na nastupisti je v radeni vlakov Hasek Pendolino. Na 100 %.
Cestoval som minule haškom - a vo vlaku - ten letacik s jizdnim radem - taktiez pendolino.
Tak neviem.