Reply on: Miro #69710:
To by si neodkontroloval. A co ak si to zaplati vela ludi a bus pruhy sa ti zaplnia... Ak ma mesto malo penazi malo by ist cestou zvysenia dani, vyberania vynosov z mestkych organizacii a podnikov a setretim v oblasti vlastnej rezie, cize na uradnikoch, poslancoch, ale aj dalsou reorganizaciou liniek MHD a o konkretne u elektriciek ci autobusov...
Ámos
Ak bude neskor problem potiahnut droty cez mlynsku tak by boli aj teraz... Okrem toho raz mi tusim Papyr alebo S499 pisal, ze bduovanie troljbusovej trate je vtedy vyhodne, ak po trase prejde minimalne 70 spojov za den. (neviem ci to plati stale) Dnes 32 urobi cez mlynsku 50 spojov a to s kratasom. Pri planovanom klbaku na nejake zvysovanie poctu spojov nebude dovod. Vozit vzduch netreba a teda ani zbytocnu trolejovu trat netreba. To radsej potiahnut draty po nabrezi k ASMN spojit 202 so 133 a 70 (skratit po ASMN) a spojit s 88.
MUK nikdy pre mna nebudu uzasne. Uz tu raz bola neplodna debata o tom co vyjadruje slovo mestotvorny. Nechcem sa k nej vracat, ale MUK nie je mestotvorna a nikdy nebude. Dokazem pochopit nadsenie ludi pre dopravne stavby, zrejme k nim patris, no ja si ich neviem v meste predstavit a ak nemusi byt tak nech nie je.
Durkovsky ma za sebou mnozstvo odflaknutej prace, no Monika Benova nema za sebou nic, iba prazdne slova a lacne gesta. Kazdy kto si vie zratat 2+2 vidi, ze aj sucasne akoze hadky medzi Benovou a Ficom su len naoko, aby mala sancu stat sa primatorkou Bratislavy. Aby si Bratislavcan myslel, ze sa Benova v SMERe a s Ficom konci (jednoducho SDKU tu mala vo volbach 40% a toto je politicka hra na ludi). Len aby nebol Bratislavcan prekvapeny ako rychlo sa po volbach skamaratia - bez ohladu na vysledok...