Tak ma napadlo: Nemohli by súčasné automaty na lístky akceptovať už teraz aj EURO? Viem, že by mohol byť problém s meniacim sa kurzom, ale keby boli ceny pevne stanovené v EUR? Napríklad 24 hodinový lístok za 3 EUR.
Prečo musím na spoj 83 stále toľko čakať ?
Z Petržalky sme išli okolo 18,00 v nedeľu ( Jungmanova ), ledva sme sa napchali na posledný schodík. Ešte aj cez víkend sa musíme tlačiť ako také ho.. ?
V nedeľu večer od 18,59 do 19,23 zo Zocjhovej do Petržalky nešla žiadna 83. Viete si predstaviť ako to v nej potom vyzaralo ?
V týždni bežne na zastávke Dvory v smere do Petržalky čakám aj 12 minút, a potom sa ledva natlačím.
Vie mi niekto poradiť, kam sa takéto pripomienky posielajú ( myslím kompetentné miesta) ?
Vďaka.
Ike: o mestských vlakoch sa uvažovalo dávnejšie a aj s vybudovaním nových zastávok (Ružinov, Petržalka atď...) možno sa o tom bude opäť viac uvažovať ak sa rozbehne integrovaná doprava...
:: o tej úzkorozchodnej trati z Devínsjkej do Devína by sa kde dalo viac dozvedieť??
na margo DNV... je tu viacero faktorov, preco su vlakove linky az tak nevyuzivane. No medzi najhlavnejsi a azda najrozhodujucejsi patri nedostupnost stanice...
ZST DNV je v oblasti, kde ju ma v pesej dostupnosti (dajme tomu 10 minut) maximalne, a to mozno prehanam, 2000 obyvatelov... vzhladom na to ze DNV ma 16 599 je to zalostne malo...
Ono ale medzi zaujimavosti patri, ze kedysi existovala zastavka "Devinska Nova Ves-zastavka" v mieste medzi zeleznicnym nadjazdom nad Eisnerovou ulicou a Presskamom... Neviem pre ju zrusili... v sucasnosti by nebolo odveci vybudovat podobnu zastavku priamo na nadjazde... viem ze z hladiska technickeho by to bol mensi problem /navestidla, vyhybky/, no myslim si ze aby nastupovanie ludi nebranilo prejazdu rychlikov, dala by sa vyuzit tretia (velmi malo vyuzivana) kolaj vlecky do preskamu...
Co ma vsak mrzi je, ze pred 2 svetovou vojnov existovala trat (dokonca uzkorozchodna) z ZST DNV cez obec, popri rieke Morava az do Devina... myslim si ze nebyt vystavby zeleznej opony a komunikacii pre pohranicnu straz (ostnaty plot, chodnik - dnes cyklisticky) tak by tam ta trat bola dodnes... skoda, ak by sa tato trat prerobila (vyhybky a signalizacia + pridalo by sa vedenie), mohli by tadialto chodit elektricka, ktora by pokryvala este vacsiu cast obce ako linka 28... teda by bola vyuzivana... no riziko by bolo v tom, ci by bola naozaj vyuzivana, ci by sa tu oplatilo stavat parovu trat, alebo len vyhybne na zastavkach (tak ako eliny v T.Tepliciach, ci v Szegede)
O tom viem, tu: #69167 som pisal o tom ze su problemy s vozidlami a tak.. ono dalo by sa to robit aj na zaklade dohody so ZSSK, ako pri 155 otazka je ci by na to ZSSK pristupila, kedze v tomto pripade by islo o priamu konkurenciu...
- DPB by musel mať oprávnenie na podnikanie v železničnej doprave, zrejme je na to nejaká licencia, ktorú vydáva dráhový úrad - !teraz sa to inak volá!
- DPB by musel mať vhodné koľajové vozidlá - elektrické súpravy, motorové súpravy - tie by mohli až do Stupavy na Deň zelá ? ale to tiež nie je lacný špás...
- DPB by musel platiť ŽSR poplatok za použitie ŽDC a to nie je tiež málo, aj linka 155 premáva tak, že ŽSR tento poplatok neúčtuje a vlak resp. motorový vozeň 810 prevádzkuje ZSSK, ktorej DPB asi refunduje náklady...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike