Ale, ale, súdruh tiežfilozof, kontextom BOLI prepravné vzťahy. KLF tvrdil, že sa Bratislava rozrastá, a preto by bolo dobré budovať metro, aby sa zvládol nápor cestujúcich. Rast však momentálne štatistiky nepotvrdzujú, obyvateľstvo sa presúva bývať (a žiť) na predmestia. To, že mesto by sa malo vo vlastnom záujme snažiť tento trend zvrátiť, bola len poznámka na okraj. Hlavnú tému si ryčaním o tom, ako Bratislava nemá so shrinking cities nič spoločné a žiaden mŕtvy priestor tu nikde nie je, z toho spravil až ty. ?
Mimochodom, skladám poklonu autorom Breviára úspešného diskutéra. Vidím, že za jej stvorením stáli roky praktických skúseností z oblasti. ?
? ? ?
Chicco, KLF, ospravedlňujem sa, mali ste pravdu.
Re #68982 Sommelier: Začínam mať pocit, že Ti pôsobí nejaké úchylné potešenie verejne zo seba robiť šaša. ? Čo keby si nabudúce namiesto plácania sociohistorických prázdnych rečí a citovania FILITu odpovedal k veci? (Mimochodom, Minkowského priestory, Hilbertove priestory a logický priestor si do svojej odpovede prečo nezakomponoval? ?)
Ja Ti teraz pre zmenu odcitujem, čo si o priestore myslí Krátky slovník slovenského jazyka (ostatní nemali s uchopením správneho kontextu zaiste problém aj bez toho): "vymedzené, ohraničené prostredie". A mám _úplne_ konkrétnu predstavu, čo by som s tým priestorom chcel robiť. Chcem, aby plnil tie funkcie, ktoré namiesto neho postupne začínajú vykonávať bližšie či vzdialenejšie predmestia. Či už ide o bývanie, prácu alebo rekreáciu.
A ak inak niekedy ako urbanista pôsobiť budeš, tak úprimne dúfam, že to bude v inom meste, než v ktorom budem žiť. Ľudia, čo na jednej strane ryčia, aké je to všetko celé na prd, a na strane druhej hľadanie príčin používajú nie pokus o zmenu stavu ale na skonštatovanie, že to tak je a inak to nejde, sú zväčša tí, čo vo verejných funkciách narobia najviac škody...
Však to sú také veci, ktoré by sa v civilizovanom meste mali robiť aj BEZ testovania NP električky. Nechcem sa k tomu vyjadrovať, je všeobecne známe, že pevné trakčné zariadenia sú ostudou DPB.
Tak kam asi električka dojde z ČR? Konkrétne miesto. Asi dojde po vagóne a vyložia ju, ... no na filiálke asi nie, ?, .. takže asi na Juráku (kde sa vykladajú K2S). Odtiaľ odíde po svojich zrejme do Krasňan, asi odkiaľ bude skúšobne jazdiť. Preto Polus a kachličky a preto Krížna a panely. Sranda je, že sa má testovať Dúbravka - Rača; ale cez tunel nepôjde, takže cez SNP, Jesenského a nábrežie ☺.
To navarovanie oblúkov sa deje pravidelne na jar a na jeseň, vždy chodí firma z Brna, ktorá to robí dodávateľsky, to je nezávisle od 06T (v Ružinove); a možno niektoré oblúky sa budú navarovať prednostne, kvoli 06T. ?
Hlavne sa mi paci ze 3 dni pred zaciatkom testovania pridu na to ze pre tu elinu mame zle trate... a trochu nechapem naco chcu robit Kriznu a Ruzinov ked ju chcu testovat na useku Dubravka - Raca..
Ten svetelny pas som si predstavoval inak.... Som myslel ze postupne pred elektrickov, dost daleko sa budu svetla rozsvecovat a za elektrickou zhasinat... a nie ze to bude cele blikat ako blbe aj ked tam ziadna elektricka nie je... ?
to by som neveril, co vsetko vplyva na prepravne vztahy, linkove vedenie a neviem co vsetko este. Uz len napisat, ze linkove vedenie a chovanie cestujuceho je nam dane od boha a tak stym nemozme nic robit iba sa stym zmierit... a akekolvek pokusy o zmenu su bohoruhacstvom ?
a čo keď som "začal" ? A aká bola tvoja konštruktívna odpoveď ? Že máš skúšky a všetci sa po... a že je to uhýbanie od témy ?!
2. Ja som to tak zobral a je pre situáciu je jedno čo si ty myslíš. Nie že by ma to urazilo, ale je to pre mňa prekročenie hranice slušného správania sa.
Tou druhou vetou si chcel povedať čo ? Kondicionál, že by sa mohlo stať A, keby bolo B väčšie ako C ? Ňeverím ? !
1) Ty si začal o entitách a aspektoch, nie ja, tak aspoň neklam a neprevracaj veci naopak.
2) KDE konkrétne som na teba fľusal a opovrhoval tebou? A naštvať by si ma mohol akurát tak ty , ale na to si pre mňa príliš málo dôležitý ? .
ele, tam bola reč o priestore a nie o tvojej imaginárnej podstate, ktorú neviem odkiaľ si vzal. Vôbec sa ťa to netýka - a ak sa chceš vyjadrovať k diskusii iných účastníkov, nevytváraj nejaké neexistujúce súvislosti, ktoré si zo skúšok z filozofie zobral.
Re #68990 S499.1023: je to málo pravdepodobné. Keď si už schopný čítať, snaž sa veci zaradiť do kontextu témy - ktorou ani náhodou neboli prepravné vzťahy. Ak ťa dnes niekto naštval, nájdi si iný kanál alebo ventil, ktorým to budeš púšťať von, no rozhodne nie cezo mňa fľusaním a opovrhovaním hodným neslušného človeka.
Ty a urbanista? No ďakujem pekne, ono keď sa urbanistami stávajú ľudia s takými predstavami o doprave ako ty, tak potom tá doprava vyzerá práve tak, ako vyzerá teraz.
TIe drísty o akejsi menšinem, neschopnej niesť kultúrne diedičstvo, si pokojne nechaj od cesty, na prepravné vzťahy to NEMÁ žiaden vyplyv.
Priestor je entita či aspekt, výsledkom poznania ktorého sú rôzne filozofické, mytologické, vedecké atď. významové útvary, odlišujúce sa navzájom najmä podľa toho, aké kategórie intervenujú v skúmaní priestoru: napríklad Kant chápe priestor ako apriórnu nazeraciu formu, Engels ako základnú formu existencie hmoty atď.
Aj ja mám skúšku z filozofie. Nechcel by si sa miesto choromyseľného uhýbania od podstaty diskusie slabomyseľnými definíciami radšej vyjadriť k podstate veci?
Mikimaus