Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Chicco #68862:
Tento výraz sa používa aj v iných textoch (územný plán, ...).
Inak, čo sa týka tej Patrónky, tak som niekde čítal, že budúci rok ju majú celú prestavovať, tak možno sa čaká s tými t-busmi na to.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Sommelier #68832:
Ad vjazd na Šafku: sú dve možnosti - buď cez park, alebo na Štúrovej. Ak by si zakopával trať na Štúrovej, bude výsledkom presne to, čo nechceš - náhrada povrchovej trate podzemnou. Pri zakopaní cez park by Štúrova mohla zostať (a mala by sa napojiť na Starý most, aby v prípade, že sa niečo stane v tuneli, nebola celá Petržalka odfajčená).
Inak ak Ťa trápi Kačacia fontána, tak tej časti parčíka by sa vjazd nemusel dotknúť. Aj tak by niekde musela byť zastávka (pred Krymom či pred SNS), takže reálne klesať pod zem by sa začalo až cca na úrovni Dobrovičovej.
Potom by bola ešte jedna možnosť, ako sa zo Starého mosta zakopať - zliezť popri MV a zakopávať sa popri Dostovejského rade. Ale to by trať dosť svinsky vychýlilo z požadovaného smeru (Kamenné nám.).
Len tak na okraj k tej "plodnej" diskusii o CMO: CMO je skratka používaná pre pamiatkovú zónu Bratislava - Centrálna mestská oblasť, používa sa aj v oficiálnych dokumentoch (napr. pri jej vlaňajšej revízií, t.j. v tomto prípade zmenšení). Keď sa v kontexte tohto fóra hovorí o doprave do CMO, mala by tým byť myslená práve táto oblasť, aj keď nie vždy to tak každý chápe. ?
Reply on: S499.1023 #68834:
"Kde mimo (širšie) centrum chceš zakopávať, aby to pomohlo aj IAD?" - Napríklad račianské Mýto, od Národnej banky po hlavnú stanicu (nikdy som nebol proti širšiemu cenru), prestupný terminál Vinohrady/Predmestie, predĺženie Ružinovskej radiály na letisko, Krížna/Legionárska, Trnavkého/Harmincova (nadjazd pre električky), Prestupný terminál Molecova, Križovatka pri zváračskom (nadjazd pre IAD), možno Trnavské mýto (netuším ako), Vajnorská/Bajkalská (možno podjazd pre IAD), možno Americké námestie (zase širšie centrum 🙂, možno predĺženie Vajnorskej radiály na letisko Vajnory aj s prestupným terminálom železničná stanica Vajnory (ak tam začne nejaká väčšia výstavba)
Možno ma ešte niečo napadne...
Reply on: Mike #68873:
K trolejovému odbočeniu z Patrónky na Kramáre: Nemohol by trolejbus pokračovať po existujúcom buspruhu až k semafórom a tam by to "strihol" doľava? Musel by mať samozrejme o nejakých pár sekúnd skôr "zelenú" ako autá idúce rovno. Vo Viedni sa to takto zvykne riešiť.
VrahDetíAKanibal

VrahDetíAKanibal

Reply on: samuliak #68963:
Volal ma niekto??? Aha, tajný blogger je tu! Človek, ktorý sa hanbí za vlastný blog, vlastnú školu a vlastný vek tu bude niečo vykladať o bande debilov! Tak sa spakuj a ťahaj zase tam, odkiaľ si prišiel!
Reply on: S499.1023 #68962:
Tak ako, ved mas aj viac rokov ako ja... tak jasne, ze si najazdil viac. Napriek tomu, ze s autami jazdim relativne dost.
A IGK je proste zosmiesnovaniahodne pomenovanie. Ci chces tvrdit, ze to je normalna skratka ? Ved uz len to "gumokol" je sranda...
Ale proste debata bola o dacom inom tam. Kasli na to.
Reply on: intony.sk #68939:
Vodič musí zastaviť oblasťou medzi čelom vozidla a stĺpikom prvých dverí pri označníku.
Reply on: Andy #68957:
Je rozdiel medzi zdrhnutim a nebavenim sa s bandou debilov.
Reply on: KLF #68930:
KLF, ja som zaručene najazdil s IGK rádovo viac ako ty, takže neviem, prečo by to malo byť zosmiešňovaniahodné?
Reply on: Andy #68925:
Skratka IGK vznikla úplne MIMO toto DF a ja osm ju sem len priniesol. Pre KLF: Gumokol preto, lebo má gumové kolesá. Samozrejme existujú aj skratky NGK (nákladný gumokol), HGK (hromadný gumokol), ŠGK (šliapací gumokol), HKK (hromadný kovokol) a ďalšie. Nikto nikoho nenúti tieto skratky používať.
fobust: to bolo mimochodom zname uz na jar, len sa to sem nejako nedonieslo ?
Reply on: fobust #68941:
Kam "tam"? Škoda reči, ja už neverím ani Koladovi pomaly.
Reply on: Sommelier #68874:
Ja sa s Tebou tiež častokrát zhodnem, ale presadzovanie niektorých vecí mi tu už niekedy vážne prípadá len ako samoúčelná snaha vymedziť sa proti prúdu...
Reply on: Ike #68956:
A aj rýchlo zdrhne.. ? Viď samuliak.. ?
Reply on: Chicco #68952:
no pravda je taka ze nastrocny tu su... ale taky, ktory budu maximalne rok/pol roka....

a obcas sa tu objavi niekto kto je rok/pol roka cerstvo nastrocny
Keďže cestujem takmer každý deň 25Tr všimol som si ,že ta klimatizácia pre vodiča je vlaste aj pre cestujúcich. ? A to preto lebo kabína není uzatvorená ako v B732 alebo Tambusoch a tak uniká i do priestoru cestujúcich. I keď v minimálnom mnôžstve. A môžu ju možno len pocítiť cestujúci, ktorý sedia hned pri kabíne. Takže ak to bude unikať tak nabudúce leto bude sediať len za kabínou. ? A taktiež na 33 a 32 posilnili revizórov. Každý deň niekoho chytia. ☺ Aspoň bude mať DPB skôršiu návratnosť penazí za stavbu trolejbusovej trati na DD. ?
Reply on: Chicco #68952:
My sa tu väčšina osobne poznáme, takže ten priemer až taký závratný nie je.
Reply on: Ike #68951:
? ? ?
Reply on: galiyosha #68950:
Keby si zistil vekovy priemer všetkých na tomto fore, tak by si sa asi riadne pobavil. Pár normálnych a kopec -násťročných.

Tému skratky som už uzavrel, nemienim sa k tomu vracať, aj keď ty porovnávať jablká a hrušky. Ale to je tvoj názor a máš na to právo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.