Ako ty môžeš vedieť, koľkí vedia a koľkí nevedia tu, čo je to CMO? Mike, už vyššie napísal, že aj DPB vo svojich oznamoch použil CMO, tak to nie je taká debilina.
Nemiešaj skratku MHD medzi tie vaše špeciálne pochúťky. Skratka MHD tu bola dávno predtým, než som sa narodil. Pamätám, že mi matka povedala, aby som išiel MHD a počkal ju v centre, trebárs na Kamennom námestí, ale za celý svet si neviem spomenúť, že by použila CMO. Fakt neviem., Prepáč, že je naša rodina tak tupá a že sa so mnou odmalička nerozprávali v skratkách, aby som mohol neskôr ohurovať iných na chatoch a diskusiách. Prepáč nám to.
Ano, ale v diskusii hádam nebude každý pokaždé vypisovať centrálne mestská oblasť, individuálne automobilová doprava, mestská hromadná doprava... a bla ☺
? ? ? ? ? ?
Ale minule som tu uz aj ja rypal do toho, ze co to je CMO a pamatam sa, ze sa ku mne pridali aj dalsi. CMO sa fakt nepouziva bezne, je to skor take z frajeriny podla mna. A hlavne v praxi som nepocul, ze by sa ma niekto v zivote spytal, ako sa dostane do CMO.
Naklikaj si do vyhľadávača IAD, možno zistíš. Mimochodom, CMO je bežne použité aj v článkoch na oficiálnej stránke mesta... Prídeš sem a začneš zabŕdať. ?
and Galiyosha - aj ja mám k nemu veľký rešpekt, pretože ho považujem za rozumného a umierneného človeka.
Možno jedna z mála represií o ktorých môžem tvrdiť, že v sebe mám je "alergia" na činnosť a pôsobenie podnikov SAD v rámci BA a okolia - proti ktorým by som dokázal byť represívny až až. ? Ber to ale s rezervou - zajtra sa idem odstreliť s náložou na linke BA - Pezinok - okolo 14:38 ?
Istý nemenovaný námestník primátora pre dopravu spomínal, že zatrolejovanie Patrónky obojsmerne stojí a padá na policajtoch (dopravný inšpektorát, či kto sa k tomu vyjazdruje), ktorý nepovolí, aby pri dnešnej premávke išiel trolejbus zo zastávky krížom cez x pruhov do ľava. Autobus áno, ale trolejbus nie, lebo má vedenie, a čo keď mu padnú palice...
Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?
zjavne si ma nepochopil - mal som tým na mysli nekupovať prvé a posledné (keď chceš aj fábie) - pretože na prvých sa (vzhľadom na výrobné "zákonitosti" vychytávajú muchy a hľadajú vhodní dodávatelia a posledné už mávajú problém s tým, že sú zlepené z posledných kusov - nie som v tom úplne znalý, tak ma pochop.
Z čoho berieš, že JA chcem kupovať voz zo začiatku výroby ? Som sa vyjadril, že niečo chcem kupovať ? Nevyjadril.
K druhému odstavcu nemám čo dodať - azda len, že to je už tvoje zrkadlo. A ak si si nestačil všimnúť, človek, ktorý chce meniť vzťahy súčasné na "podľa Teba ☺" diametrálne iné, musí vziať do úvahy a viazať sa na súčasnú situáciu - pretože nestaviam na zelenej lúke, že ?
Zabudni na to, že by som niečo popieral. Veľmi dobre vieš, že pokiaľ si Ty alebo ktokoľvek iný mali pravdu, uznal som to. To sa ale v Tvojom prípade povedať rozhodne nedá - aj keď si to možno niekedy zistil - zavrčal si ako besný pes, aby ti to náhodou niečo nezobralo.
Samozrejme, že to nezvládlo. Ale teraz je tu rečo o zatrolejovaní Pražskej až po Tresko (s možným následným pokračovaním do Lamača), čo je až doteraz technicky možné, financovanie bolo zaistené a mesto to odmietlo. To ja, ako keby ťi niekto povedal, že ti dá tisíc EUR len tak a ty by si mu povedal, že nechceš, lebo ich práve teraz nepotrebuješ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?