Oprava trate bude vykonávaná v dĺžke 500 m dvojkoľajne. Hlavný rozsah prác pozostáva z vybúrania koľajového krytu, demontáže a odstránenia koľajových polí na drevených podvaloch a odstránenia štrkového lôžka a podložia do hĺbky 85 cm. Následne začne budovanie nového štrkového lôžka, pokladanie prefabrikovaných panelov typu VUIS, montáž novej koľaje v dĺžke 500 m dvojkoľajne a zriadenie koľajového krytu zo živičných vrstiev hrúbky 20 cm.
COLOR
---
VYKOLAJENIE elektricky dakde v Raci (asi od 13:15/13:25, neviem), chodila nahradna doprava zabezpecovana Jurakom, no autobusy presli asi len jedno kolo (nakolajenie bolo dost rychle).
ND bola zabezpecena 2828 a 2???, mozno este nejakymi. Zaujimave bolo, ze 2828 uz ani nebrala cestujucich lebo elektricky uz zacali medzicasom chodit (odhad pustenia dopravy je ca. 14:46).
Prva elina (5) v smere na Racu bola 7917+7918 (so zacvikarom); prva elina v smere do mesta (11) bola 7060.
Dalsia perlicka je, ze elektricky boli presmerovane na vyhybke Vazovova (zrejme) na smer Ruzinov (pozn. Andy - zvykne byt na Nove mesto, takze mozno tam... (nie som si isty, najprv som si myslel, ze urobia kolecko okolo mesta alebo tak nejak)). Posledna elektricka z toho smeru bola 7951+52 na linke 5 (cestujuci len vyvalovali oci). Tot asi fsjo.