Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #68720:
Tak ja som si to nevycucal z prstu, ale od ludi, co pracovali vtedy v BAZke a jie zrovna pri pase. Cesi fakt nemali zaujem, aby sa nejake vozidla moc vyvijali na Slovensku. Kua, skoda, ze s tym chlapom uz nemame kontakt, by som ho zavolal sem, nech to povie.
Reply on: S499.1023 #68717:
len toľko, že sa ešte ani zďaleka nevyužili všetky možnosti v zlepšení povrchovej dopravy - a tým pádom nevnímam situáciu natoľko nemožnú nápravy, že by bolo nevyhnutné riešiť ju podzemným variantom. Resp. najvačšie rezervy vidím v prímestskej - regionálnej doprave. Z tohoto pohľadu je centrum mesta výborne obslúžené.
Tomuto ide ruka v ruke snaha o nepreferovanie centra - nevytváranie nerovnomerných podmienok na úkor regiónu. Zjednodušene povedané - ak dopravne zvýhodníme centrum podporíme rozvoj tu (cesta do pekiel), kdežto v okolí je dostatok stavebných pluoch a možností rozvoja - a tam by dopravný rozvoj mal smerovať.
Reply on: KLF #68677:
Buhehehehehe.
Reply on: KLF #68671:
Jasné, Česi nič iného nemali na robote ? ? ? . Furgón sa nevyrábal preto, lebo koncepcia *****pu s motorom vzadu bola v tom čase už dokonale prežitá.
Reply on: Mikimaus #68668:
Aký problém s dĺžkou? To vozidlo NIE JE nijako nadmerne dlhé. Už ani neviem, koľkátykrát to opakujem.
Reply on: tpmm #68650:
Ako sa dá nasadzovať električka na neexistujúcej trati?
Reply on: Sommelier #68642:
Obávam sa, že prestávam rozumieť, čo sa mi snažíš oznámiť.
Koho volit ?
Durkovskeho nie - preco aj ?
Benovu sa bojim, na druhu stranu este sa jej neda nic vycitat, bo nemala sancu.
Ale to je taka volba, ze... ja uvazujem NEVOLIT. 😢 A dalsich nepoznam zatial.
Reply on: Ike #68714:
pretoze nevyhral verejnu sutaz ?
preco sa vsetky CNG prerabky nerobia v Zlineri? Klbove CNG Karosy su neporovnatelne kvalitnejsie ako kratke rekonstruovane v Starku/UD... Ved tie kratke plynaky su chodiace crepy namalovane na kriklavo a to nehovoriac o tych "kvalitnych" prevodovkach...
To este nikto Starko/UD nezazaloval?
Reply on: slavius #68708:
semafory na Molecovej nejdu, lebo ich niekto cez vikend rozbil, tie dalsie su zapnute...z DD bola pred 8.30 doprava plynula, cakali tam max. 1-2 auta, na Karloveskej bola zapcha vacsia, ale tam MHD nejazdi, takze to je ok...
Reply on: S499.1023 #68710:
tak to teda nie. Si zaťatý svojou centro doktrínou. Mnohé sa stavalo priamo do centra a nemuožem tvrdiť, že by to boli vhodné a perspektívne riešenia.
Reply on: S499.1023 #68709:
Však to práve netvrdím. Koordinácia je maximálne záujmom dopravcu - ale ani to sa o dopravcoch v regióne povedať nedá. Dotácie bežia, tak bomba kšeft, no nie ?
Reply on: Sommelier #68643:
Počuj, a ty o čom vlastne točíš? Rozumieš vôbec významu slova "ješitný" alebo si ho použil len preto, aby to dobre vyzeralo?
Reply on: Sommelier #68641:
Takže evidentne pletieš. Koordinácia totiž NIE JE úlohou dopravcu. Okrem toho, žiadna koordinácia nezmení pomer medzi radiálnou, diametrálnou a tangenciálnou dopravou.
Ráno okolo 6:45 nefungovali sem-tam-fóry na križovatke Molecova/Karloveská/Devínska cesta a čuduj sa svete - doprava bola celkom plynulá ... i keď ktovie ako to tam bude neskôr...
Reply on: eripmav #68706:
trat 5,7km z toho tunelom asi polovica (od trnavskeho po suche myto) http://www.gmap-pedometer.com/?r=481988
K podzemny tratiam - podla mna by sa mali zacat stavat najma tak, kde teraz elektricky este nechodia, a len tam, kde to naozaj treba. Stavat tunely radsej ako nove trate, a nie ze zrusit staru trat a namiesto nej tunel a este to bude spojene s niekolko rocnou vylukou. Zacat by sa mohlo napriklad tratou Karadzicova (povrchovo) - AS Mlynske Nivy (tu by mohol byt vstup do podzemia) - Mileticova (alternativne aj nejak inak, kratsie) - Trnavske myto - Racianske myto - Sancova - Predstanicne namestie - Stefanikova - Hodzovo namestie - vystup na povrch na Suche myto, alebo Kollarovo namestie. Problematicke by bolo najma prepojenie na Trnavskom myte a Racianskom myte. Ale Racianske myto podla mna potrebuje komplexne prebudovanie - vsetko od ciest, cez chodniky, zastavky MHD a trat. Dalej stavba tunelov pod Sancovou a Stefanikovou - by bola mozno bud podpovrchovo - lacnejsie ale s uzaverov ulice pre IAD, alebo drahsie - klasickym razenim tunelom (na zazemie pre razenie tunela je dost miesta na Trnavskom Myte, dalej na buducom stavenisku na Predstanicnom namesti). Na Trnavskom myte je dost miesta, aby trat z Mileticovej klesala do podzemia smerom na Sancovu aj pokracovala povrchovo na Kriznu zaroven, zo smeru zo zlatych Pieskov to moze byt problematickejsie. Na Mileticovej/Zahradnickej by bola klasicka krizovatka elektriciek, okrem smeru z Ruzinova by prichadzali po Kosickej v stredovom pase z AS Mlynske Nivy - idealne po Parickovej, ktora by bola vylucne pre elektricky. Napojenie na Hurbanovom namesti by predpokladalo rozbit prave cerstvo zrekonstruovane trat a peknu pesiu zonu, na Kollarovom namesti to zase nie je idealne, pre trasy...
Reply on: KLF #68703:
Ja uz tieto temy radsej ani neriesim lebo mam pocit ze niekto berie mesto ako LEGO ktore rozoberies urobis tunel a znovu zlozis... to neni ani 10r. to je na takych 20r. pri tempe a technike co na Slovensku mame... ?
Reply on: KLF #68703:
Lenže raz začať musíš. Inak príde za pár rokov totálny kolaps dopravy v centre.

A ak by sa tie podzemné trate budovali postupne a premyslene, nemusel by to mať na Staré mesto nejak veľký dopad..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.