Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nezda sa vam, ze sa casto hovori o doprave ako o hlavnom probleme Bratislavy, ale pritom sa riesi stale iba jej jedna cast a tou je osobna automobilova doprava?

Nehovorte, ze sa stavaju alebo rozsiruju cesty najma kvoli ludom, ktori sa vozia MHD? Je to pre tych, ktori kaslu na MHD a myslia na svoj individualny zamer, ako sa co najpohodlnejsie a najrychlejsie dostat na nejake miesto v BA alebo mimo BA.

Ak uz niekde treba investovat peniaze, tak nie na rozsirovanie ciest, ktore nie je donekonecna aj tak mozne, ale do MHD. Do budovania elektrickovych trati a najma do kupy novych dopravnych prostriedkov, takych, do ktorych sa nebudu hanbit chodit bezni ludia. ? ❓
Reply on: ivanbuto #68579:
Nemyslím samozrejme vás osobne, myslím všeobecne.
Reply on: SDX #68480:
"ja som reagoval na to ze Jandro chcel ludi pritiahnut cenou (teda, tym ze by to bolo for free) co jednoducho NIE JE MOZNE."
- V Belgicku to možné je.
__________________________________
Re #68474 jandro: "Co hovorite na to, ak by bola MHD resp. integrovana doprava zadarmo"
- Najväčším problémom verejnej dopravy v BA i na celom na Slovensku nie je cena, ale otrasná kvalita v mnohých prípadoch pre moderného dynamického človeka [MlaMoDyj™ S499..] až nepoužiteľnosť. Preto treba hlavne IDS a v Bratislave aj investovať do obnovy, to pomôže ďaleko viac ako MHD zadara. MHD zadara bude krok č.2 ktoý podporujem.
Reply on: jandro #68589:
IF writer > 1 THEN GO TO #68587
Reply on: KLF #68587:
A co ked ich je nahodou viacej, akoze ich casto aj byva. ?
Reply on: SDX #68585:
Co take elektronicke myto pre pouzivanie ciest v Starom meste alebo aj v celej Bratislave? Vyska by bola primerana k pouzivanosti ciest.

Nechcem skodit vodicom osobnych automobilov, ale niekedy sa trepu autom tam, kde to zakazuje aj zdravy rozum.

Dalsou z alternativ riesenia dopravy by mohlo byt aj rozsirenie tzv. cyklotras a uprednostnovanie cyklistov na ukor automobilov. ❓
Reply on: tpmm #68586:
No tak teraz si to zaklincoval uz totalne. Akoze bezmocni ? Ved fagana chytim pod krk, oplieskam ho o tramvaj, kopnem do gul a cez zavrete dvere vyrazim z elektricky von. Potom idem nahlasit vodicovi, ze poskodili dvere.
Co je na tmto procese zlozite ? Ja som este nevidel sprajera/writera, ze by to bol chalan z posilky, pripadne kick-boxer. Ti trenuju a nemaju cas na taketo somariny.
Takze nabuduce skus postupovat podla mojho manualu, pripadne ak si posraty, tak chod za vodicom. Ten Ti neublizi.
KLF: Ja sa nestazujem na ostatnych, ja len konstatujem ze sme voci takymto ludom bezmocny.
Reply on: jandro #68575:
Nie, ziadne vyhody. Dokonca ani to znecistenie, pretoze BY TO NEZVISILO POCET LUDI JAZDIACIMI MHD! Uz teraz su auta drahsie a ludia co chodia autami, nimi chodia kvoli POHODLNOSTI, nie CENE. A este mi povedz cim by si to chcel financovat, okrem opatovneho zaradenia Ikacov 280
Reply on: tpmm #68583:
No tak s takymto pristupom potom nechapem preco tu pises o ostatnych ludoch ? To iste si kazdy mohol povedat, nie ? A preco v jednom prispevku pises, ze mal niekto ist za vodicom a v druhom pises, ze by nemalo vyznam ist za vodicom.
KLF: Prepac, ale ja som mal proti nim sancu asi ako mravec proti Solarisu...

Ist za vodicom? Riskovat ze by na mna zautocili? A navyse: co uz by vodic urobil? Isiel ich nahanat a elektricku by tam zatial nechal?
Reply on: Beus #68578:
To nie je o znevyhodnovani. Ja tiez nebyvam pri elektrickach.
Reply on: tpmm #68572:
A Ty si preco nezakrocil ?
Reply on: Ike #68574:
Doplnim este dalsie zaujimave linky, ktore boli zrusena este skor.

105: Raca/Masokombinat- Racianske myto-Dubravka/Pri krizi
114: Trnavske myto- Zlate piesky- Vychodne/Sklabinska

a z elektriciek:
12: Ruzinov- Trnavske myto- Dubravka ?
Reply on: S499.1023 #68566:
Nerýpem, diskutujeme, vyjasňujeme si veci.

Daň z motorových vozidiel teda platí napr. aj DPB, hej, keďže je podnikateľský subjekt?

O tom, ako sú prerozdelené príjmy konkrétne z tých dvoch daní, by sa možno predsa len dalo zistiť viac? Resp. koľko sú tieto príjmy vs. koľko stojí výstavba a údržba ciest?

Nie som za zrušenie daní ani solidarity. Otázka je, čo sa dotuje a akou mierou sa dotuje.
Reply on: jandro #68575:
Tak s poslednou vetou musím kategoricky nesúhlasiť. Buď paušálne celá integrovaná doprava zadarmo, alebo nič z toho. Prečo by mali byť obyvatelia tých častí, kam električky nechodia, znevýhodňovaní oproti tým, ktorí bývajú tam, kde chodia?
Reply on: tpmm #68576:
mapu 1996 mam aj ja... ale je to velky format, nezmesti sa mi do skeneru 😃

ale ide o to, ze hento je rok 1999 - prechodne obdobie... su tam linky 20 a 21, ale popri nich 64ka 🙂 namiesto 32ky je tam este 44 a pod
Ike: pekne, mozno by som doplnil aj mapu - mam z roku 1996 co je priblizne to obdobie ? . Ak chces, tak ti ju oskenujem...
MHD ZADARMO, resp. dotovana mestom alebo statom

Neprinieslo by to "podla vas" ziadne vyhody pre mesto okrem mensieho znecistenia ZP?
Skuste seriozne hladat vyhody tohto kroku!

Minimalne elektricky by mohli byt zadarmo. ❓
som sa sparal v archive stranok dpb a nasiel toto 🙂
par dni po celomestskom precislovani.. sledujte tie trasy

http://web.archive.org/web/19990822220531/www.dpb.sk/add.htm

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.