Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ese úplne.
no predsa blog, no a podľa tém pravdepodobne tvoj, kedže na Slovensku asi nie je veľa Samuliakov, čo sa zaujímajú o bratislavskú MHD a pritom sa v nej prd vyznajú ?
ale ved ja som za preferovanie MHD, len tvrdim ze by nebolo spravne vytvrat BUS pruhy na ukor normalnych, uz vobec nie na kritickych usekoch, lebo najskor zablokujeme cele mesto a potom bude jedno ci si v BUSE, v aute a v ktorom pruhu...
V meste je kopec miest, kde by BUS pruhymohli byt a nie su... napr Dlhe diely, nabrezie, atd... Po presmerovani TIR cez Sitiny, aj na Lamacskej... Pri velkej snahe a zabezpeceni parkovacich miest aj na Sancovej... ale nie na ukor normalnych pruhov... lebo to by bol krok spat...
Na to, že keby sa vybudovali BUS pruhy, tak skolabuje doprava.
Áno, ešte raz opakujem, nemám nič proti cestovaniu autom (moje ročné auto má najazdených 60 kkm). Ale to neznamená, že by sa nemala preferovať MHD.
prepac, mohol by si pastnut k comu sa vyjadrujes? lebo neviem na co som ako prisiel
#67865 -> ja nehovorim o cestovani teleportom ale autom... co cini cca 20km a na useku tych 20km mozu byt 4 miesta, kde znami, ktorich veziem pracuju ->to len na margo toho aby som sa nevyvazal v aute sam...
a co sa tyka Zabieho Majera, tam nepoukazujem na to ze MHD tam je zla, ale na to, ze proste su miesta, kde sa bez auta nedostanes... moze to byt hodinovy interval a pod....
Máš síce vo všetkom o Branisku pravdu. Napriek tomu však môžeš určite potvrdiť, že okrem nejakých veľkých uzávierok na odstraňovaní kolaudačných závad nebýva nijako nadmerne často uzavretý. Skutočné priesery začnú. až sa tá strašná robota začne rozpadávať...
? ? ?
___________________________________
Re #67861 samuliak: Hlavne by trebalo do toho CP veľkým dopísať
"Pay before you board!" ?
___________________________________
bratislava.sme.sk :: Dilema – postaviť domy alebo stanicu http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2904299
Inak k tym policajtom, minule som isiel elinou, policajti vynimocne riadili dopravu namiesto postavania a uplne drzy vodic elektricky si to tade v pohode 40-kou preletel, skoro ich zmasakroval.. by som sa nedivil keby ho za toto vyhodili..
K tomu rozširovaniu:
Neviete ako chcu riešiť to "rozširovanie" Botanickej od Rivieri k mostu Lafranconi??
Postavili svetelnú križovatku ako náhle ju spustia a zista sa chyby, tak namiesto opravy ju riadia poliši a to tiež tam len tak stoja a nič nerobia. Veď načo, svetla fičia aj bez nich ☺ takže sa to zapchá a navrhe sa rozšírenie cesty ?
A stavim sa s Vami, že ak náhodou sa predsa len rozšíri tá cesta tak sa nájdu inteligenti, ktorý presadia aby sa ****sy postavili taktiež semafóry. Pýtate sa prečo? No predsa aj tam je prechod pre chodcov a treba dbať o bezpečnosť chodcov nie?? ? ?
K tomu rozširovaniu:
Neviete ako chcu riešiť to "rozširovanie" Botanickej od Rivieri k mostu Lafranconi??
Postavili svetelnú križovatku ako náhle ju spustia a zista sa chyby, tak namiesto opravy ju riadia poliši a to tiež tam len tak stoja a nič nerobia. Veď načo, svetla fičia aj bez nich ☺ takže sa to zapchá a navrhe sa rozšírenie cesty ?
A stavim sa s Vami, že ak náhodou sa predsa len rozšíri tá cesta tak sa nájdu inteligenti, ktorý presadia aby sa ****sy postavili taktiež semafóry. Pýtate sa prečo? No predsa aj tam je prechod pre chodcov a treba dbať o bezpečnosť codcov nie?? ? ?
sitina nebude ako branisko. to si mozes zapisat za usi
problemov braniska je hned niekolko, jednak je to hrozne fuserka praca meciarovych pohrobkov, ktory nikdy predtym a ani nikdy potom nestavali tunel. dalej je problem v tom, ze tento tunel bol navrhovany ako dvojrurovy, a postavit ho ako jednorurovy je obrovsky problem, kedze je obrovsky problem s vetranim. no a asi najvacsi problem je v tom, ze to je len jednorurovy 5km tunel
Re #67853 tr3mp: som rad ze si tu niekto spomenul aj na severnu tangentu
preco mam ten dojem, ze keby nasi radni pani nemali plany zo 70tich rokov, a 30rocne stavebne uxzavery, tak teraz nevedia co maju robit ? a aj tie 30rocne stavebne uzavery a plany nicia kde sa da ?
cim to je, ze mam taky blby dojem, ze ta banda co je teraz na magistrate tam zostane aj nadalej
AAA
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ese úplne.