Ufo: Náklady na prevádzku sú rovnaké!!!!!!! Nejde o platy. To nemá nič s ekonomikou. Ty vyprodukuješ tovar za napr. 25Sk. Ale ľudia chcú dať len 20Sk. Budeš predávať za 20 alebo 27 aby si bol aj ziskový. A DPB NIE JE ZISKOVÉ! samozrejme že za 27 aj keď riskuješ väčšie množstvo krádeží (cestovanie načierno je premňa krádež). No na pokutách vyzbieraš 20 mil, čo je nakoniec aj výhodné.
Si: Vieš ako by som chcel aby vyzerala Bratislava. Pozri sa do ľava- tam sú obrázky starej Ba. Len by som z toho obdobia vyhodil madarské a nemecké obyvatelstvo. Respektíve zredukoval. No v jednom si sa trafil, chcem robiť vo verejnej správe a ak sa mi to podarí tak viem, kde mám hľadať nových šéfov DPB (to je poklona pre vaše znalosti a prácu). Chcem isť aj študovať verejnú správu.
V Carltone stojí parkovné cez víkend na hodinu 10,- Otravujú kontroli, ale rozmýšla sa nad novým vchodom z Gorkého.
Turbo: nemám nové info aká by mala byť tá trať, ale možem napísať Ďurkovskému. Toho budem voliť za primátora. Ten má dobre nápady.
Amikov by sme nemuseli strážiť, keby mali normálnu zahraničnú politiku. Tá je plná židov. Nie som fašista ale bez nich by bolo menej problémov.
Čo sa týka parkovacej politiky mesta:
Historické jadro- príčina stavu je poberanie vysokých úplatkov za povolenie vjazdu
ostatné časti mesta- pozrite si rozpočet starého mesta a všimnite si príjmy s užívania verejných komunikácií. Bez nich mesto ešte nemože fungovať. Autá by som zredukoval tiež.
Som zástancom toho, že mesto nie je les, a tak ani so zelenou by sa to nemalo prehánať. Ale ten park by som za SND tiež obnovil. No musel by byť s malou zeleňou a bez fontány - pod ním su podzemné priestory SND. Takisto by som park spravil na mieste vedľa Poštovej banky na Gorkého. Teraz je tam PARKOVISKO a malí jednoposchodový dom na konci vchod z Laurinskej( kde je dráčik) Vznikla by nádherná zóna oddychu, aj s spievajúcou fontánov. Malou, ale peknou.
Čo hovvoríte na Hviezdoslavko už sa teším ako budem chodievať hrať šach. Hrajete šach? Mohli by ste usporiadať turnaj priateľov Mhd v šachu.
Ešte by som od vás chcel info. Koľko je T3 a znich T3S a koľko K2 a znich K2S
Papyr:ked uz tak porovnavas ceny v Blave a Prahe, tak porovnaj este aj realne mzdy v CR a SR. To su potom ceny listkov v Blave neporovnatelne drahsie ako v Prahe.
Papyr:Prekvapil si ma tim vypisom cien, ale nezabudaj ze 1h v Prahe stoji studentsky 12,- Kc, ale taktiez stoji aj cely 12,- Kc.A v BA cena prestupneho, celeho, hodinoveho listka stoji 20,- Sk
A mame metro. Sice neviem ako to je ale zachitil som nieco o deblokacii, zevraj sa v BA bude stavat. Aj tak! V BA sa vyplati chodit len na cierno.
Mesacny studentsky v Prahe: 210 Kc = 281 Sk
Mesacny studentsky v Blave: 290 Sk
3-mesacny studentsky v Prahe: 570 Kc = 764 Sk
3-mesacny studentsky v Blave: 760 Sk
Jednorazovy studentsky (1h) v Prahe: 12 Kc = 16 Sk
Jednorazovy studentsky (1h) v Blave: 10 Sk
Trojdnovy v Prahe: 200 Kc = 268 Sk
Trojdnovy v Blave: 170 Sk
Takze je vidiet, ze casove listky su zhruba za rovnaku cenu, zatialco jednorazove a kratkodobe listky su vyrazne drahsie v Prahe. Tj. Vsic to ma lepsie, ze je trvale v Prahe a tu a tam dochadza do Blavy, nez keby bol v Blave a tu a tam dochadzal do Prahy.
Za bernu mincu som pocital listky v BA platne pre 1+2 pasmo, bez BID. Prazske mesacne a 3-mesacne listky sice zahrnaju aj moznost cestovat vlakmi PID v ramci Prahy, ale tam neexistuje moznost kupit si mesacnik bez toho, aby v nom PID bola.
Andrej: Tak ty si teda riadny vtipalek. Ved 3 dnovy listok stoji 170,- Sk. To ma stve. Ja byvam v Prahe, kde platim elektricenku(tramvajenku), kde dam za nu 570,- Kc na 3 mesiace a vozim sa po dvojnasobne vecsiom meste a nepocitam metro, ktore prekvita samimy vyhodami az na ten smrad a prievan. A co v BA?! Ved ta doprava je katastrofalna. A to nehovoriac nocne autobusi. Kde to sme? Mne tu chodi "nocak" kazdu pol hodinu + elektricky. Ja len hovorim,ze za to co dpb poskituje za sluzby pitaju nekrestanske peniaze. Vie ma to rozculit a vazne uvazujem ze zacnem chodit na cierno i ked som bol zasadne proti tomu. Ale ine riesenie nevidim. Ved na take male mesto trochu vela pitaju, to mi kazdi musi dat za pravdu.
Majkl: Som. Ale v KE studujem a dochadzam tam kazdy den. A piatok som mal cely volny....
d3k0: V BA som sice nebol uz takmer rok, ale co ste to zasa porobili s Karosami, ked sa vam pacia uz aj tie kosicke ? !!! (Doteraz som si myslel, ze prave KE su odstrasujucim prikladom pre udrzbu...)
Tulenique: Hociake vozidlo v pesej zone nie je prilis velka vyhra, ale podla mojho nazoru je to lepsie, ako keby som bol stary clovek, ktory je rad, ked sa dosucha z kuchyne do kupelne a nazad, chcel ist na pesiu zonu a musel sa kvoli tomu "suchat" hodinu, lebo v pesej zone nic nejazdi. Co sa da robit, nic nie je ciernobiele...
Vsic: rozdiel medzi 10 minutovym a 30 (45) minutovym listkom je taky aky je. Je to preto, lebo ludia vyuzivali vo velkej miere kratke listky. DPB sa to nepacilo, lebo casovy tarif sa nezaviedol preto, aby ludia usetrili, ale preto aby DPB viac zarobil. I ked ludom sa tlacili kaleraby do hlavy, ze vsetko je pre nich, aby to bolo spravodlivejsie ... Preto je to v stave v akom to je. A coskoro sa 10 minutove listky zrusia, lebo sa neoplatia, vsak co, nie?
13Sk: ja cestujem od februara 2001 zadarmo, kupil som si za tu eru mozno 5 listkov po 50 Sk na styri jazdy. Nastastie ma nikto zatial necapol, vyhybam sa problemovym miestam. A aj keby, som vysoko ziskovy. Viem ze to nie je spravne, ale za tuto uroven jednoducho nikdy platit nebudem! Vo Viedni ci Prahe si kupim listok vzdy, lebo som tam s tymi sluzbami maximalne spokojny.
he no USA ambasadu by som vyhnal tiez prec, ale ked nad tym porozmyslam, tak z politickeho (a v podstate aj z moralneho) hladiska je to nepripustne.
Lebo to by sa v podstate jednalo o ustupok teroristom. Nemusite ameriku (USA) zboznovat (ja ju tiez nezboznujem), ale tym, ze clovek vytrpi tie pakoviny okolo tak moze sam prispiet svojou ciastkou na boj proti teroristom.
Ked uz rekonstrukcia (zdvojkolajnenie) trate na Sturovej, tak robit obratisko na Safku nie je dobre. To uz skor predlzit trat po Pribinovej a obratisko vybudovat az niekde pri novom SND alebo az pri Presscentre.
Mozno sa mylim, ale nezdalo sa vam, ze uzavierka Stareho mosta nielenze nesposobila zapchy (nad normalnu mieru) ale dokonca sa situacia na Dostojevskeho rade sa zlepsila?
co sa tyka trate na mostovej, osobne som za jej rekonstrukciu, ale suhlasim s KLFom ze by stacila jednokolajka. V kazdom pripade treba poslat staticku dopravu prec z tych miest. Na porudzi je garaz carlton, kt. keby nebola ****** americkej ambasady, tak tam moze parkovat hocikto na jednom zo styroch poschodi. Ono to je totiz garaz verejna, sam som tam niekedy cez vikend parkovaval, ale prestal som, lebo ma zdrzovala ta policajna prehliadka pri vstupe.
preco len jedna kolaj? Ja osobne si myslim ze elektricka v pesej zone nie je az taka vyhra. Totiz ja osobne dost nerad chodim na Obchodnu, ked idem v strede ulice tak si stale musim davat pozor ci nejde elina, uz som sa parkrat zapozeral a vodic eliny ma skoro presiel - zastal cca 50 cm spriahadlom odo mna a stale len crngal. On v podstate robil len to co ma... A ked by na Mostovej bola len jedna kolaj, tak by tam ostalo viac miesta pre ludi!!! Opat zvyraznujem ze auta tam nemaju co hladat!
A napada ma este jeden variant. Co tak zdvojkolajit trat na Sturovej a urobit obratisko na Safarikovom nam. a tam ukoncit linky 11, 14, 12? Potom by okolo Reduty chodilo menej elektriciek...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR