Reply on: Andy #67176:
Asi sa predpis už zmenil, lebo aj SAD linky majú už dáke 2-3 roky spoločný CP na zástavkách, kde je len konečná a vypísané odchody, ale s tým, že je tam malé číslo linky. Klasické CP jednolivých liniek už (aspoň v BA) nenájdeš.
Peon
Tak 151-ka bude premávať na Lopenícku až do večera (tak ako 51-ka zvykla).
1; Prečo bude 133-ka zastavovať na zastávke "Lafranconi" a nie pri "PKO"? Chápem, že na jednej z tých dvoch zastávok stojí kvôli možnosti prestupu na 31 / 39. A späť tie "duobusy" po Molecovu naozaj pôjdu "naprázdno"
2; Nemohla náhodou 66-ka premávať po trase od 4. 9. 2006 už cez leto? Myslím však, že pre väčšinu cestujúcich bola jej trasa cez Trnavské mýto výhodnejšia (chápem však, že pre DPB nákladnejšia).
3; Nechápem významu zastávky "Kremencová" pre určené spoje L92 (iba cez pracovné dni školských prázdnin), keď aj vtedy bude zastavovať na zastávke "ŽST Devínska Nová Ves". Na CP v PDF z www.dpb.sk však zastávka "Kremencová" uvedená nie je...
4; Prečo bude mať 33-ka aj naďalej cez víkend odchody v takom nepravidelnom intervale - napr. 05 25 35 55
5; Prečo prvé 3 ranné spoje a 5-ty linky č. 96 z Petržalky na ŽST Nové Mesto pokračujú až k Vozovni Jurajov dvor? Kvôli Istrochemu? Alebo vtedy tam nie sú Solarisy a sú to dojazdy nejakých kraťasov, ktoré robia len jedno kolo na 96-ke
Re #67177 milannco: V tých PDF CP www.dpb.sk nie sú uvedené žiadne zdvojené odchody, možno ide o omyl...
PS: Myslel som, že na 32-ke zahustia intervaly aj v sedle a cez víkend z 30-minútových napr. na 20-minútové - nie, že nechajú 30-minútové...