Asi sa predpis už zmenil, lebo aj SAD linky majú už dáke 2-3 roky spoločný CP na zástavkách, kde je len konečná a vypísané odchody, ale s tým, že je tam malé číslo linky. Klasické CP jednolivých liniek už (aspoň v BA) nenájdeš.
Aj bývalé linky 100, 101, 102 a 112 stáli len na zastávke Lafranconi, ale prečo L37 stojí pri PKO (dnes už len PK) to netuším.
Vôbec by som sa nečudoval, keby L133 cez zimné prádzniny nepremávala a od januára sa akosi zabudne obnoviť.
1. Pri PKO nič zaujímavé nie je, a rozjazd navyše by narušil už aj tak tesný grafikon. Lafranconi je predsalen využiteľnejšia zastávka a aj zabezpečí prestup na 39. Botanická je obsluhovaná 32kou, takže tam to nezastavovanie až tak nevadí. Aj tak si myslím, že linka 133 vydrží len nejaký minimálny čas, ideálne by bolo jeden deň, ale tipujem rádovo niekoľko týždňov, maximálne do pár týždňov po voľbách.
2. Zbytočné sa tým zaoberať...
4. Ako inak by si to chcel rozumne spraviť pri zachovaní súbehu s linkou 32?
5. Možno kvôli nástupu vodičov na špičku
93 - DPB zdvojené odchody uvádza ako jeden odchod.
32 - Lebo tá doprava na Dlhé Diely bola už odzačiatku úplne idiotsky vymýšlaná.
1; Zaujimavé, že pôjdu naprázdno... Pripomína mi to dávnu 40-tku, ktorá ráno chodila s ľuďmi len smer centrum a poobede len na smer Petržalka
2; Čo už, bude premávať až od zajtra.
3; Ja zas nechápem významu zástavok Chlumeckého a Pri vinohradoch... ?
4; Lebo 32 bude mať odchody 15 45 a keď do toho vsunieš 05 25 35 55, tak ti vznikne 32+33 - 05 15 25 35 45 55 ? ale tak to bolo aj doteraz keď tam ešte jazdili (a vlastne dnes ešte jazdia) výlučne vozy 3. prevádzky
5; no to fakt neviem ?
Ja si myslím, že takéto hromadné CP na zastávkach by nebolo zrovna najlepšie riešenie.
Tak 151-ka bude premávať na Lopenícku až do večera (tak ako 51-ka zvykla).
1; Prečo bude 133-ka zastavovať na zastávke "Lafranconi" a nie pri "PKO"? Chápem, že na jednej z tých dvoch zastávok stojí kvôli možnosti prestupu na 31 / 39. A späť tie "duobusy" po Molecovu naozaj pôjdu "naprázdno"
2; Nemohla náhodou 66-ka premávať po trase od 4. 9. 2006 už cez leto? Myslím však, že pre väčšinu cestujúcich bola jej trasa cez Trnavské mýto výhodnejšia (chápem však, že pre DPB nákladnejšia).
3; Nechápem významu zastávky "Kremencová" pre určené spoje L92 (iba cez pracovné dni školských prázdnin), keď aj vtedy bude zastavovať na zastávke "ŽST Devínska Nová Ves". Na CP v PDF z www.dpb.sk však zastávka "Kremencová" uvedená nie je...
4; Prečo bude mať 33-ka aj naďalej cez víkend odchody v takom nepravidelnom intervale - napr. 05 25 35 55
5; Prečo prvé 3 ranné spoje a 5-ty linky č. 96 z Petržalky na ŽST Nové Mesto pokračujú až k Vozovni Jurajov dvor? Kvôli Istrochemu? Alebo vtedy tam nie sú Solarisy a sú to dojazdy nejakých kraťasov, ktoré robia len jedno kolo na 96-ke
Re #67177 milannco: V tých PDF CP www.dpb.sk nie sú uvedené žiadne zdvojené odchody, možno ide o omyl...
PS: Myslel som, že na 32-ke zahustia intervaly aj v sedle a cez víkend z 30-minútových napr. na 20-minútové - nie, že nechajú 30-minútové...
choď sa prosím Ťa na top bezbariérové metro pozrieť a zistíž ako to vyzerá !
Máš pravdu, povrchová doprava sa s podpovrchovou nedá rovnať. Tak netuším, prečo ju porovnávaš.
Nemáš ani najmenšej potuchy, čo by pre mesto znamenala podzemka, ale si skalopevne presvedčený, že to bude dobré, na základe ničoho, len preto, lebo máš nejaký zvláštny pocit.
Tak aby si vedel, ja mám pocit, že to bude zlé, drahé, deštruktívne a neviem ešte ako tie momotiny nazvať.
Napíš radšej o akom úseku hovoríš...
Štúrova + SNP ? A jaj, toľko zloby od SNP v 72. sa nenapáchalo.
Špitálska ? Nábrežie ?
Pri CP 93, odchody z Hlavnej stanice som si všimol odchody:
16: 00 00 05 10 15...
17: 00 05 05 10 15...
18: 00 05 10 10 15...
19: ...30 40 40 50...
atď.
Vyplýva z toho, že tam bude zdvojený odchod 2 sólo vozov?? ? Má niekto nejaký racionálnejší dôvod?
To chceli robiť na električkových radiálach už pre pár rokmi, ale vraj to nebolo nejakým zákonom/predpisom ošetrené či čo.. By ma zaujímalo, či sa zákon/predpis zmenil, alebo sa to len proste zrazu dá, lebo dlhé diely..
mrcheef