poprosim ta aby si si do toho vozidla nastupil a skusil ich pootvarat... velmi vela z tych okienok je tam vytvorenych len z designovych dovodov, ale neotvaratelnych
"Bratislavska elina je v centre povrchova a preto lahko zranitelna doprava a s podpovrchovou sa neda v ziadnom pripade rovnat a ci to ma byt metro alebo podpovrchova elina, to by mi bol uplne jedno."
Veď keď je tá elina pod zemou, tak je predsa takisto bezkolízna ako metro.
CP sú preto také, lebo oni to robia dopredu, aby ich nemuseli opäť meniť Keďže to už nebude trvať dlho, tak uvážili, že sa neoplatí robiť špeciálne CP pre výluku.
Bol som sa tam vcera s otcom pozriet na vlastne oci a poviem Ti ze krizovatkou Kosicka - Mileticova este najblizsie 2 tyzdne urcite neprejdes ? pretoze to nie je ani zdaleka dokoncene, chyba posledna vrstva asfaltu, zastavky vobec nie su hotove, ani chodniky okolo, semafory absolutne chybaju a este mnoho dalsich veci. Zastavil sa pri nas nejaky stavbyveduci tak sme sa ho opytali ze kedy to asi bude a povedal ze 4.9. len krizovatka Trencianska - Mileticova ale krizovatka Kosicka - Mileticova urcite neskor nakolko T-com neprelozil nejake kable na cas ci co ?
Mám jednu otázku - novinka na imhd.sk píše, že 50 a 68 budú naďalej premávať výlukovými trasami (cez Bajkalskú resp. Svätoplukovu), no viaceré média v článkoch z 31.8. a 2.9. uvádzajú, že križovatka bude čiastočne spustená. Rovnako CP 68 od 4.9., ktoré je na www.dpb.sk, uvádza, že zastávky linky budú ...Dulovo nám., Trhovisko,... Aká je teda situácia?
V príspevku Železnice pripravili DPB a obyvateľom Východného nepríjemné prekvapenie je aj takáto veta: "Za takýchto okolností je podľa nášho zdroja veľmi otázne, či je reálne spustenie pripravovaného rozsiahleho systému Bratislavskej integrovanej dopravy k 1. júlu 2007."
Moja otázka teda znie, či už je pripravený nejaký konkrétny projekt, nedajbože konkrétne linkovanie budúcej BID, a ak je, kam všade by zasahovala (či už konečne aj mimo mesta, prípadne až do Trnavského kraja), kto všetko by na nej participoval (počítam že DPB, SAD BA a ZSSK) a s akou tarifou sa v tomto systéme počíta. ?
Pozri, ty sa neustále dopúšťaš jednej zásadnej demagógie - porovnávaš súčasný existujúci systém v Bratislave s nejakým virtuálnym metrom, prípadne s reálnym metrom v inom meste. Takto sa proste kriket nehrá a ja s tebou nebudem diskutovať nad nezmyslami. Diskutujme nad otázkou "za koľko peňazí dosiahneme svoje ciele zdokonalením električkového systému a za koľko budovaním metra"?
totiz, kto by klimatizaciu "neocenil" - ako je stavana otazka - kazdy by podla mna klimatizaciu ocenil v lete, aj ja by som ju ocenil, ale podla mna ju netreba a uplne by stacili poriadne okna... otazka je teda zle postavena, sugestivna... ako keby som sa niekoho pytal ci by ocenil, alebo ci by chcel aby mal mercedes, ale nepoviem ze za milion korun a ze namiesto toho si moze kupit aj nieco ine porovnatelne funkcne...
K otazke s klimatizaciou: Zislo by sa rozsirit otazku - povazujete za vhodne pre Bratislavu do vozidiel 1. klimatizaciu (za cenu aj milion Sk na vozidlo) / 2. poriadne okna (za par korun...) / 3. malicke okienka asi tri na cele vozidlo ako Tr25 a Solarisoch
Emo
Veď keď je tá elina pod zemou, tak je predsa takisto bezkolízna ako metro.