Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #67074:
dpb mal platit len naftu a rusnovodica. cize dobra cena... skrt cez rozpocet urobili zsr.
155 teda padla na poplatku za dopravnu cestu, ked sa pise, ze na vine su ZSR? Cize ZSSK problemy nerobilo?
Reply on: Emo #67071:
No kamióny si žijú svojim životom v pravom pruhu, ostatné je v ľavom, takže sa moc navzájom kamióny s autami/autobusmi neovplyvňujú.
Reply on: Peon #67069:
DPB myslím nemá hovorcu, tak preto to býva Kajdi a Weigl. Weigl o tom myslím rozhoduje ako navyšší, Zachar sa tomu nerozumie, a Kajdi je len šéf oddelenia, kdežto Weigl celej divízie. Konečné slovo má ale magistrát, ako vlastník DPB.
Reply on: Andy #67070:
Ani nemusí byť nehoda, stačí keď je veľa kamiónov.
Reply on: Emo #67068:
No ale hodinová je možno raz za mesiac, keď sa priamo tam stane nehoda, ale tak normálne je tých 10, možno 15..
Reply on: Andy #67063:
Ako správny fanúšik bratislavskej MHD by si sa v tom mal stále vyznať. ? Ale vážne, aj mne sa to už občas pletie, ešte že od septembra už budú stále trasy...

1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?

Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.

3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?

4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).

PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...
Reply on: Andy #67030:
V Mlynskej vedia byť aj hodinové zápchy, nie že 10 min. Osobná skúsenosť.
Reply on: Martin Fundárek #67065:
Ja Ti nadávať nebudem, ale sa k Tebe pridám. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 1709 #67064:
Tú Obchodnú si trochu prekysličil a na Špitálsku zostalo žalostne málo.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Tak som čítal novinku o preraďovaní vozidiel. Viacerí z vás mi vynadajú, ale ja som všetkými desiatimi za. Podľa môjho názoru je vhodné mať v každej vozovni čo najmenej typov vozidiel - menej náhradných dielov, technici sa nemusia vyznať vo všetkom a pod., a odstránenie jalových jázd na Trnávku po plyn tiež nie je na zahodenie. Ešte by som na Trnávku previedol aj Tambusy (nech sú pokope s kĺbovými).
Vy tu riešite veci. Ohľadom IGK poviem len toľko, že autom nikdy po meste necestujem, pohodlnejšie je mi cestovať MHD, nemusím davať pozor pred cestu, dávať pozor pokým nejaký vymletý blavák sa Ti vopchá pred cestu.

Metro v Bratislave nebude aj keď sa Fico neslušne povedané poserie, choďte sa pozrieť do Prahy, povozte sa metrom a predstavte si Bratislavu. Kde by tu jazdilo metro? Veď za peniaze, ktoré by sme dali za metro vybudujeme plánované úseky a zrekonštuujeme celú Ružinovskú!

Pred pár dňami ste tu riešili, kto by chcel aké linkové vedenie, tak sa vyjadrím:
L1: Karlova Ves - nábrežie - Obchodná - Hlavná Stanica (JD)
L2: Zlaté Piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná Stanica (JD)
L3: Rača - Račianska - Vazovova - Hlavná Stanica (KR)
L5: Rača - Račianska - Obchodná - Tunel - Dúbravská - Dúbravka (KR)
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Špitálska - SNP - Obchodná - Vajnorská - ŽST Nové Mesto (JD + KR)
L7: ŽST Vinohrady - Račianska - Špitálska - Štúr - Špitálska - Račianska - ŽST Vinohrady (KR) pozor, linka
L8: Ružinov - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stamoca (KR)
L12: Dúbravka - tunel - Obchodná - Ružinovská - Ružinov (KR + JD)
--
RAČA linky - 3 stanica, 5 dúbravka
VINOHRADY linky - 3 stanica, 5 dúbravka, 7 štúr
PIESKY linky - 2 stanica
POLUS linky - 2 stanica, 6 snp
DÚBRAVKA linky - 5 rača, 12 ružinov
KARLOVA VES linky - 1 stanica, 5 rača, 12 ružinov
OBCHODNÁ linky - 1, 5, 6 smer ŽST, 12
ŠPITÁLSKA linky - 6 smer snp, 7

--
S499: Ako už niekto povedal, pasuješ sa za najfundovanejšieho v oblasti MHD, za najvzdelanejšieho v oblasti MHD, no podľa tvojich príspevkov súdim tvoje rozmýšľanie iba na dudranie. Ty si blb, ty si kindergarten, netrep toľko, debil jeden... ako keby si TY niečo normálne napísal! AKO NAJFUNDOVANEJŠÍ BY SI MAL BYŤ PRÍKLADOM VŠETKÝM!!! ?
Reply on: hoppusmark #67061:
A si myslíš, že teraz vlastne niekto vie aká linka kam chodí? Ja už ani bez pozretia CP neviem aké linky vôbec chodia a nie ešte že kam...
Reply on: Peon #67057:
Presne tak, aj ked sa uz isiel otocit kdekolvek a chcel pokracovat v jazde, tak mal ludom povedat, kto ide smerom na Raču, nech s nim zostane v električke, ved čo je natom ?
Reply on: Peon #67059:
tak nič teda.. to som myslel preto, aby sa vlky čakajúce na zastávkach nedivili, či zas nie je nejaká ďalšia výluka..
Reply on: Peon #67057:
Že to sú úplné blbosti a keby si s tým dispečeri mali lámať hlavu a diktovať mu že čo si má dať na transparent, odkiaľ má a nemá brať ľudí atď, tak by nemali čas na oveľa podstatnejšie veci.
Asi sa išiel otočiť na Ľ. Štúra a pokračoval na smer ZL. iesky, lebo na Vinohrady by to už nestihol. Teda tak je to ajlogickejšie. Vlčákov kľudne mohol brať po ceste.
Mobilom telefonoval asi preto, že vysielačka mu nefungovala, alebo ju ani nemal. ?
Reply on: hoppusmark #67058:
To by sa tam asi nezmestilo ?
Reply on: Peon #67057:
Mal na transparent nahodiť: 2 Pomýlil som sa- ide sa cez Šafko ?
Reply on: Peťo1 #67056:
Hm, žeby by volal mobilom na dispečing? Prečo radšej nepoužil vysielačku? Je nejaký prevádzkový predpis, ako má vodič postupovať v takej situácii?

Ja si myslím, že najsprávnejšie by bolo, keby po vysvetlení situácie cestujúcim v oboch vozňoch pokračoval aj s cestujúcimi so zastavovaním na zastávkach:

a; otočiť sa do mesta (zrejme cez Námestie Ľ. Štúra a Šafko by to bolo najjednoduchšie) a potom by jednoducho išiel na svoju konečnú ŽST Vinohrady ALEBO naspäť na Zlaté piesky. Čo by bolo lepšie?

b; išiel na Námestie SNP a cez Obchodnú na svoju bývalo-budúcu konečnú Hlavná stanica, kde by mal mimoriadnu konečnu. ?

Myslím si, že obe možnosti by neboli úplne odveci, keďže počas kalamít v zime mohla ísť napr. 11-ka do Karlovej Vsi, 9-ka do Dúbravky či 5-ka na Hlavnú stanicu (a operatívne si zmenili aj transparenty).

Čo vy na to?
Dnes sa mi v MHD stala dobrá haluz. Linka č.2 (evid.č. 7776) o 13:51 zo zastávky Polus City Center smer ŽST Vinohrady (mimochodom nosí reklamu na Vineu): Pri odbočke na Vazovovu jednoducho vodič zabudol odbočiť a išiel rovno smerom na Americké námestie. Tesne pred zastávkou Amer. nám. zastavil (zrejme si uvedomil, čo spravil) a začal veľmi pomaly cúvať. Avšak tým tempom by tam cúval doteraz. Tak zastavil na zastávke a vypustil ľudí so slovami "prepáčte, pomýlil som sa". Bol v podstate milý, ale bol dosť vystresovaný. Taký starší pán ? Potom nervózne vytáčal nejaké číslo v mobile a roztraseným hlasom sa pýtal, čo má teraz robiť... Dalej som sa už nedozvedel nič, vodič povedal po skončení hovoru, že cestujúcich musí nechať na zastávke a niekde sa otočiť. Potom zavrel dvere a odišiel. Ostáva teda záhadou, kde sa spomínaný vodič otočil a kde nadviazal na svoju pôvodnú trasu... Milá príhoda, aspoň som sa trochu prešiel ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.