Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peťo1 #66939:
Nastuduj si uzemny plan, nastuduj si, ake projekty sa v danej lokalite ralizuju a prosim, nepis tu dementnosti typu "kto by chodil elektrickou na operu...". Zda sa ze patris k tym, co takto malomyselne uvazuju uz cele roky na magistrate, si vobec OK?MHD by mala pokryvat vsetky vyznamne institucie v meste, nie vsetci maju auto alebo na taxika...a aj ak si horlivy cyklista, taketo dementnosti tu proste nepis ?
Reply on: Peťo1 #66914:
Sorry... som prehliadol tvoju odpoveď...

Občas si kreslím a mám rád farby... Skrátka tu sú možnosti, ako (okrem iného) možno riešiť Nivy koľajnicami. Ale budem to celé prerábať a privítam názory a kritiku...

Je tam náznak klopenia tej slávnej trate od Petržalky... Budem ju musieť do toho zahrnúť, pôvodný tunel z filiálky si moc nevšímaj.
Je to kombinácia električiek a železníc, jediné čo je jasné je prestupná stanica Tučkova.

Rozchody, trakcie a podobné halušky tam nemám - sú to len náčrty - kadiaľ by mohli ísť koľajnice.

http://img224.imageshack.us/img224/8679/bratislavatunelv3us5.jpg
Reply on: Sommelier #66968:
Re #66968 Sommelier: Aha, zasa tu podakto chce porovnavat neporovnatelne... paneboze, tolká demagogia a od teba by som ju teda vobec necakal...Uvedom si, ze Bukurest ma 3,5 miliona obyvatelov...Budapest, Varsava, Praha, Vieden, Bratislava sa jej nemozu ani len rovnat vo velkosti takze asi tak. Na taku hlupu vec ti mozem len kontrovat hlupim prikladam...ano, aj povedzme Bazilej ma mensie dodavky novych busov ako Bukurest a to je Švajčiarsko!!! Si uvedom co trepnes najprv nez daco napises,ok?
Reply on: Martin Fundárek #66927:
to je skvelé radiálne vedenie - vždy sa na koniec vozí luft.
Sú výnimky (ako sa z toho luftovania dostať - konečná ZP pre všetky SADky z priľahlých obcí). V Prahe je to to samé - lenže prázdne tu chodia súpravy o kapacite 1250 osob ? ale nikomu to veľmi neprekáža. Céčko je o spojnici Kačerov - Florenc a späť, inak to jazdí pololuftom, často na večer prázdne.
Reply on: Peťo1 #66939:
len aby si nepustil do gatí z toho, čo vznikne na pribinovej do 10tich rokov (!). A len tak medzi rečou - naväzujúce ulice ako Mlynské Nivy (v okolí plynárenskej) boli to samé - sklady a BAZka a čo je tam teraz ? A to nehovorím o priestoroch Kablovky a jej blízkom okolí.
Aká to je zrýchlená električka ?
Reply on: Mike #66955:
Z Nového Mosta jednotkou ? He, to rýchlejšie je to NM - Aupark - Aupark - hlst, alebo peško na Zochovu (najreálnejšie). Stratu tohto spojenia si myslím, že oželieme. Aj zo Šafka je to lepšie 50 + 210.
Reply on: 81-71 #66965:
medzi rečou, ako isto vieš, Bukurešť kúpila toľko autobusov a súprav, ktoré Bratislava (celé Slovensko) nebude mať najbližších 5 rokov ani náhodou, do 10 rokov zázrakom a prispením vyšších nadpozemských síl.
Reply on: samuliak #66964:
aha ?! A občasná zachádzka by vôbec nedomrcasila následný interval. ?
Ach jaaj Stupava -Ba-Centrum-Petržalka-Rusovce-čunovo...
To by bola jazda ?
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1378 ?
Reply on: samuliak #66964:
s takymi kadejamkymi "obcasnymi zachadzkami" a výnimkami tu bude este vacsi balkan ako je teraz, tkze radsej nic také. ?
Reply on: S499.1023 #66960:
najlepsie by bolo aby 1 koncila na ZST Nove Mesto, 4 v Jurajovom Dvore a 2 na Z.Pieskoch s obcasnou zachadzkou na Nove mesto 😉
oprava, #66962: teda, 1 mala by ist cez obchodnu ?
Reply on: fobust #66957:
Jj, 4 mala ist cez Obchodnu ako 9
Reply on: AAA #66931:
Linka a-82 ex a-23 rozhodne linku 13 nenahradzovala, pretože nejde len o konečné stanice ale aj o trasu. Neviem, ako by ma a-82 dopravila z Radlinského či Obchodnej na nám. Ľudevíta Štúra.
Reply on: Martin Fundárek #66927:
Tak nech končí 4 na NM a 2 nech jazdí na ZP, ale cez NM. Tým bude mať NM napojenie obojsmerne a bude spojené HLN s NM.
Reply on: fobust #66958:
a nakoniec mozno nic nepojde ani na Predmestie, lebo... treba sa na dovod spytat inde ako na DPB 🙂
Reply on: Mike #66956:

Malo by to logicky ísť až na Filiálku.
Mike:
Načo ide linka 1 a 4 oboje Špitálskou ulicou? Spojenie z Vajnorskej na Obchodnú netreba? Celé sa mi to zdá hlúpe. Takisto presmerovanie linky 4 na Šafko, však tam ide linka 12, ktorá zároveň zabezpečuje aj spojenie Šafka opačným smerom na Karloveskú a Dúbravskú radiálu. Linka 17 mala ostať tak ako bola pôvodne plánovaná - Karlova Ves - Tunes - Špitálska - Americké nám. - ŽST Vinohrady. Jednička po Obchodnej na ŽST Nové mesto. To je oveľa logickejšie.
Reply on: ufo #66923:
Obávam sa že na DPB nenájdeš človeka, ktorý by sa nepotešil jej predĺženiu na Filiálku. Ak je niekde prekážka, tak najskôr v ŽSR, či ZSSK.
Reply on: miso1234 #66942:
Kĺbové električky budú najefektívnejšie využité na L13, lepšie ako dupláky na L1. L1 bude ďalšia linka východ - západ, ktoré by predovšetkým električky mali zabezpečovať. Jediný "hluchý" bod ostane Nový Most, ktorý tak príde o spojenie s Hlavnou stanicou priamou linkou. Bude obedtovaný v prospech Šafka, ktoré dostane obojsmerné spojenie s Hl. St. priamou linkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement