Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #66956:

Malo by to logicky ísť až na Filiálku.
Mike:
Načo ide linka 1 a 4 oboje Špitálskou ulicou? Spojenie z Vajnorskej na Obchodnú netreba? Celé sa mi to zdá hlúpe. Takisto presmerovanie linky 4 na Šafko, však tam ide linka 12, ktorá zároveň zabezpečuje aj spojenie Šafka opačným smerom na Karloveskú a Dúbravskú radiálu. Linka 17 mala ostať tak ako bola pôvodne plánovaná - Karlova Ves - Tunes - Špitálska - Americké nám. - ŽST Vinohrady. Jednička po Obchodnej na ŽST Nové mesto. To je oveľa logickejšie.
Reply on: ufo #66923:
Obávam sa že na DPB nenájdeš človeka, ktorý by sa nepotešil jej predĺženiu na Filiálku. Ak je niekde prekážka, tak najskôr v ŽSR, či ZSSK.
Reply on: miso1234 #66942:
Kĺbové električky budú najefektívnejšie využité na L13, lepšie ako dupláky na L1. L1 bude ďalšia linka východ - západ, ktoré by predovšetkým električky mali zabezpečovať. Jediný "hluchý" bod ostane Nový Most, ktorý tak príde o spojenie s Hlavnou stanicou priamou linkou. Bude obedtovaný v prospech Šafka, ktoré dostane obojsmerné spojenie s Hl. St. priamou linkou.
Reply on: Peťo1 #66947:
Myslim, ze som to napisal v maili, ale rad to zopakujem: bude to 10.9.2006. Ak sa dobre pozries, fotky z mimobratislavskych miest uverejnujeme vzdy v nedelu (len minula sobota bola vynimka) a najblizsi mozny termin bol 10.9.2006. A mimochodom, tie fotky prisli mailom len raz...
Reply on: si #66940:
A kto pre DPB vydáva licencie na linky? Magistrát?
Reply on: Mikimaus #66951:
? to je všetko čo sa dá na to povedať
Reply on: intony.sk #66950:
Na Mladej garde veselo robia svetla na konci aj na zaciatku oboch zastavok, pevne dufam ,ze tam daju aj antipreferenciu ? Na zastavke Nam, Biley kriz vyriesili fugu co tam ostala po instalacii novych obrubnikov skutocne skvelo, naplacali tam piesok ?
Reply on: AAA #66924:
Istý čas niekto chcel, aby na Mostovej bola jednokoľajka... ja povžujem toto riešenie linkou 17 dobré, napriek tomu, že som veľmi často využíval 4ku na Jesenského. Ráno je dôležité sa tam dostať, no poobede ľudia sa prechádzajú po centre oveľa väčšie vzdialenosti ako Nový most - Jesenského...
Reply on: miso1234 #66943:
ale prosím ťa, tá nepremávka električiek cez Jesenského jedným smerom, akoby sa niekto sťažoval, že linka 39 ide po Krížnej len jedným smerom... ? to neporovnávaj zrušenie každej druhej zastávky! (aj keď vieš, že by som ich zrušil veľa, bo sú nahusto, no nie takto) ? BEŽNE ĽUDIA CHODIA CELÉ DESIATKY METROV ABY SA POZASTAVOVALI AKO TY TERAZ NAD TAKOUTO ZASTÁVKOU
Reply on: miso1234 #66942:
Na 13 sú efektívnejšie využité na stanici ako vozidlá 1. Tá tvoja trasa by bola ešte menej efektívne využitá, vlastne by bola neeftívna. Západným smerom by podľa teba nemalo zo stanice nič ísť? Mal si skoej povedať, aby tam ani jednotka nechodila... ?
Haló, kedy uverejníte moje fotky z talianskej Ancony, ktoré som poslal už dvakrát?
Reply on: user #66944:
áno, bude tam obsluha, ale aká ? to je ako keď si potrebuješ poškrabať pravé ucho, a miesto toho, aby si zdvihol pravú ruku, si ho poškrabeš lavou a to cez celú hlavu ? ?
Reply on: user #66944:
ja hovorím, ked chce ísť niekto z centra na električku ... ak nebude obsluhovaná Jesenského, tak najbližšie zastávky sú Kamenné námestie alebo nový most ... ak má ísť nepravidelný cestujúci 5 minút pešo na zastávku, tak to si už rovno prejde dalších 5 minút a ušetrí 14 korún...
Reply on: miso1234 #66943:
ak ma niekto problem s neobsluhovanim jesenskeho, preco nejde 12kou cez safko? lebo je to o 2 minuty dlhsie? obsluha tam bude.
Reply on: intony.sk #66916:
v zmysle vety "ludia sa prejdú" by sme mohli zrušiť každú druhú zastávku ?
Ale je to zastávka blízko centra, ktorá nebude obsluhovaná ale potom nech ludia využivajú MHD, keď sa majú prejsť 5 minút k zastvávke... tak sa nato môžu rovno vykašlať! ?
Reply on: intony.sk #66915:
šak tam bude chodiť 2, 3 a 8 ? vozidlá z 13 by sa dali využiť efektívnejšie ?
Reply on: si #66940:
No ved hej, ja som len tak nahlas uvažoval. Je mi jasné, že nič podobného sa asi v dohľadnej dobe neudeje...
Reply on: Peťo1 #66939:
bohuzial, ale vzhladom na bujnu vystavbu v oblasti dolnych honov az tesne k ceste v priebehu poslednych 5 rokov je realizacia tejto myslienky uz viac-menej nerealna

Re #66903 samuliak: hovori ti nieco licencia na linky ? aj napriek tomu ze v case zavedenia L14 uz 10 a 13 pravidelne nejazdili, mali platnu licenciu a zo strany DPB bol zaujem si ju podrzat prave z dovodov obcasnej (L10 na vianoce a novy rok) alebo vylukovej (L13 v poslednom obdobi casto) premavky
Všetky diskusie sú tu veľmi zaujímavé, ale s tou električkou do Vlčieho hrdla a Vrakune to nie je zlý nápad. My to však nevyriešime... Pravda však je, že keby mala ísť električka okolo Dostojevského radu, novostavby SND a dalej okolo mosta Apollo, prístavného mosta až do Vlčieho hrdla a Vrakune, musela by byť zrýchlená. Kto sa už len potrebuje dostať do oblasti Pribinova a k mostu Apollo, kde nič nie je? A aj čisto teoreticky keby sa náhodou podarilo dostavať to nešťastné divadlo, myslíte, že by chodili ľudia na operu električkou? ? Medzi Dostojevským radom Vlčím hrdlom by tak spoj nemusel mať žiadnu zastávku. Nikto by nevystupoval na takých miestach, kde nič nie je. Tým by sa vlastne električka stala zrýchlenou. Možnosťou by boli ešte v tomto úseku zastávky na znamenie. Konečne by nejaké vznikli aj na električkovej trase...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.