Linka a-82 ex a-23 rozhodne linku 13 nenahradzovala, pretože nejde len o konečné stanice ale aj o trasu. Neviem, ako by ma a-82 dopravila z Radlinského či Obchodnej na nám. Ľudevíta Štúra.
Mike:
Načo ide linka 1 a 4 oboje Špitálskou ulicou? Spojenie z Vajnorskej na Obchodnú netreba? Celé sa mi to zdá hlúpe. Takisto presmerovanie linky 4 na Šafko, však tam ide linka 12, ktorá zároveň zabezpečuje aj spojenie Šafka opačným smerom na Karloveskú a Dúbravskú radiálu. Linka 17 mala ostať tak ako bola pôvodne plánovaná - Karlova Ves - Tunes - Špitálska - Americké nám. - ŽST Vinohrady. Jednička po Obchodnej na ŽST Nové mesto. To je oveľa logickejšie.
Kĺbové električky budú najefektívnejšie využité na L13, lepšie ako dupláky na L1. L1 bude ďalšia linka východ - západ, ktoré by predovšetkým električky mali zabezpečovať. Jediný "hluchý" bod ostane Nový Most, ktorý tak príde o spojenie s Hlavnou stanicou priamou linkou. Bude obedtovaný v prospech Šafka, ktoré dostane obojsmerné spojenie s Hl. St. priamou linkou.
Myslim, ze som to napisal v maili, ale rad to zopakujem: bude to 10.9.2006. Ak sa dobre pozries, fotky z mimobratislavskych miest uverejnujeme vzdy v nedelu (len minula sobota bola vynimka) a najblizsi mozny termin bol 10.9.2006. A mimochodom, tie fotky prisli mailom len raz...
Na Mladej garde veselo robia svetla na konci aj na zaciatku oboch zastavok, pevne dufam ,ze tam daju aj antipreferenciu ? Na zastavke Nam, Biley kriz vyriesili fugu co tam ostala po instalacii novych obrubnikov skutocne skvelo, naplacali tam piesok ?
Istý čas niekto chcel, aby na Mostovej bola jednokoľajka... ja povžujem toto riešenie linkou 17 dobré, napriek tomu, že som veľmi často využíval 4ku na Jesenského. Ráno je dôležité sa tam dostať, no poobede ľudia sa prechádzajú po centre oveľa väčšie vzdialenosti ako Nový most - Jesenského...
ale prosím ťa, tá nepremávka električiek cez Jesenského jedným smerom, akoby sa niekto sťažoval, že linka 39 ide po Krížnej len jedným smerom... ? to neporovnávaj zrušenie každej druhej zastávky! (aj keď vieš, že by som ich zrušil veľa, bo sú nahusto, no nie takto) ? BEŽNE ĽUDIA CHODIA CELÉ DESIATKY METROV ABY SA POZASTAVOVALI AKO TY TERAZ NAD TAKOUTO ZASTÁVKOU
Na 13 sú efektívnejšie využité na stanici ako vozidlá 1. Tá tvoja trasa by bola ešte menej efektívne využitá, vlastne by bola neeftívna. Západným smerom by podľa teba nemalo zo stanice nič ísť? Mal si skoej povedať, aby tam ani jednotka nechodila... ?
áno, bude tam obsluha, ale aká ? to je ako keď si potrebuješ poškrabať pravé ucho, a miesto toho, aby si zdvihol pravú ruku, si ho poškrabeš lavou a to cez celú hlavu ? ?
ja hovorím, ked chce ísť niekto z centra na električku ... ak nebude obsluhovaná Jesenského, tak najbližšie zastávky sú Kamenné námestie alebo nový most ... ak má ísť nepravidelný cestujúci 5 minút pešo na zastávku, tak to si už rovno prejde dalších 5 minút a ušetrí 14 korún...
v zmysle vety "ludia sa prejdú" by sme mohli zrušiť každú druhú zastávku ?
Ale je to zastávka blízko centra, ktorá nebude obsluhovaná ale potom nech ludia využivajú MHD, keď sa majú prejsť 5 minút k zastvávke... tak sa nato môžu rovno vykašlať! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
miso1234