Vieš sokolík ja voči Tebe nemám žiaden odpor ale asi si si pozorne neprečítal čo som Ti napísal alebo Tvoje IQ stačí len na problematiku o mhd. Tvrdíš že si občan Sk ale asi v Sk dlho nežiješ. Dvojité občianstvo ma veľa ľudí a to ich ešte neopravňuje do všetkého kafrať. Ja si nedovolím vmiešavať sa do záležitosti akehokolvek iného štátu a čokolvek navrhovať, hodnotiť, poučovať a radiť pokiaľ by ma o to niekto nepožiadal. Ja som u Vás v CZ 2.roky vojenčil a potom 3. roky pracoval a neosvojil som si Vás kritizovať. Nesurfujem po Vaších Cz stránkach stačia mi slovenské. Vieš jednoducho Vy CZ máte stále pocit, že my SK sme Váš nedospelý brat, ktorého treba vodiť za ručičku a keď treba dať po zadočku. Ver tomu, že to nepotrebujeme, tých 7. desadročí bolo tak akurát. HOU.
OK. Cez nový most by to ani technicky nešlo.
Neobslúži sa to isté, je to niečo úplne iné, s iným prístupom a pohľadom.
Snáď akékoľvek iné trasovanie je lepšie ako cez Starý most (prosím nechytať za slová ?).
najlacnejšia je v najkratšej trase - to je blbosť, nie vždy to platí a ty to vieš.
Pod novým mostom končí 3 a pol autobusu z (od) Petržalky - ani jeden z expres intervalových liniek.
Zochova je bod na ktorý si zabudol - a to je pravé orechové prestupné (vstupný bod do centra - a veľmi dobrý) miesto pre dobrú štvrtinu Bratislavy (myslím, že nie je vyťaženejšej zastávky v BA).
Správne - nemá zmysle systém rušiť a stavať v úzkom centre (štúrova, nám SNP, Špitálska,...) podzemné trate (v mieste povrchových) len preto, lebo tam nerveme veškerú dopravu akú sme vyžmýkali. A podzemka v centre je niečo diametrálne odlišné.
No pozri, šuhajík, ak nevieš uviesť konkrétne výhrady, tak moja odpoveď je taká, že ani sto rokov praxe v náročnom povolaní vodiča MHD neznamená, že si sa stal kvalifikovaným odborníkom na problematiku MHD. Skôr z teba hovorí odpor ku každému, kto si dovolí vedieť viac ako ty. A k problematike gramatiky: Uveď nejaké chyby, ktoré nie sú preklepmi ale sú zapríčinené neznalosťou gramatiky.
Rokovacie konanie bez zverejnenia
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, Slovenská republika
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
Nízkopodlažný autobus s pohonom CNG, veľkokapacitný, 3-nápravový, s maximálnou dĺžkou 15 m, kategória M3 pre mestskú hromadnú dopravu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
Počet prijatých ponúk
1.
Názov a adresa dodávateľa, ktorý získal zákazku
SOLARIS BUS & COACH SPÓLKA AKCYJNA, Obornicka 46, Bolechowo-Osiedle, 62-005 Owinska, Poľsko.
Celková konečná hodnota zákazky:
Hodnota bez DPH: 18 499 000. Mena: SKK.
Chcem len povedať, že česká iniciatíva o Czechoslovakií je pre nás nie veľmi výhodná.
Čo sa týka petržalskej radiály: Myslím, že trasovanie v navrhnutej trase je lepšie ako cez Nový most, keďže sa tým obslúži v zásade to isté + napr. Kamenné nám..
matthew
Už vtedy sa diskutovalo o Solarisoch a prišlo to až teraz
O šesť rokov ?. To už boli v Košiciach. ?