Reply on: Sommelier #65724:
no najblizsie to bude cez centrum a ako som napisal, ten okruh uz bol taky dostatocne prehnany ale pokial by som nemal ist celu cestu po kolajniciach, to si ako predstavujes ze zo slovnaftu k dunaju pesi, potom lodou na druhu stranu, na vlecke traktora k EU, tam presadnut na motadlo L99, na kopcanoch prestupit do dzipu pohranicnej straze a opat k dunaju, ten preplavat (sprevadzany davkami z kalachov od pohranicnikov ) potom mokry do autobusu na L28 a uz sa mozno aj do ciela dostanes ? tak to dakujem, to radsej pojdem L70 na asmn a nasledne L21, bude to iste rychlejsie a pohodlnejsie
Sommelier
Dobre, má to mnohé do seba.
Len tak pre zaujímavosť - veľi sa mi páči administratívna budova, v ktorej (okrem iných) sídli cudzinecká - je dobre naprojektovaná s tým, že vstupný vastibul (+ cafe stena, a ten shop s textilom) by sa mohli zbúrať a potiahnuť tadiaľ ďalej cestu.
Mimoúrovňové križovania v zastavanej časti (s prístupom peších) nenávidím, neznášam pohľad na Mierovom námestí (extrém najväčší) a nepáči sa mi ani Prievozská - Bajkalská.
Podľa môjho názoru - mimoúrovňové križovanie je zásah, ktorý má mnoho pozitív, ale zároveň nesie zo sebou privysokú daň.
Som extrémista - vždy sa môžu nájsť iné ako mimoúrovňové riešenia.
Ako som spomenul - akékoľvek mimoúrovňové križovanie na Trnavskom mýte je už aj tak nebezpečný precedens a ako sa tu poznamenalo - treba začať už v Ružinove. Ja jednohlasne pridávam, že druhý koniec trate bude na Novom Moste. - A to je projekt v dĺžke nejakých 5 km - čo sa mi zdá na ten úsek pridrahé.
Okrem toho nepočítam so zmenou charakteru súčasných radiál na ťažiskové osy Bratislavskej dopravy. Skôr naopak - zachovať im súčasný charakter a posnažiť sa s dosiaľ nevyčerpanými možnosťami - (preferencia, údržba,...) ako s tunelmi.
Na druhú stranu počítam s výstavbou okružných trás, ktoré budú (a môže) mať rovnakú prepravnú úlohu ako radiály - s tým, že mnohé budú bezkolízne a na mnohých úsekoch rýchlejšie.
Nemyslím si, že sa Bratislava musí pohybovať v podzemí. Nesedí mi to na charakter mesta a vôbec mi nevadí, že nedisponujeme metrom podzemnej trate, skôr to považujem za výsadu.
Ako som spomínal, riešme mimoúroňové križovania veľmi uvážene.