Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #65587:
Už dlhšie sledujem, ako si sa pasoval za absolútne NAJFUNDOVANEIŠIEHO v oblasti mhd. Ale asi to máš nahnuté lebo navieš kedy máš písať a kdy psát. Prejavuješ sa ako
typický Cz. všetko máte lepšie ako Sk, preto musíš neustále poučovať a kydať na DPB a SK, lebo my to bez Vás CZ nezvládneme, alebo s Tebou trieska neskorá puberta? - čí hádam prežívaš orgasmus keď jedine Ty vieš všetko naj naj.!!! Trošku zvolni !!!!! ?
Reply on: S499.1023 #65592:
Klasická VP, a čo som si asi najviac všimol, má to už nejak moc olúpané tyče.. To som pri ostatných nevidel. A celkovým dojmom to vozidlo pôsobí dajak tak ako keby to bolo odfláknutešie než ostatné. Je možné, že to vtedy nebola klasická VP, ale len niečo menšie, ale na pohľad rovnako vyzerajúce. Takže zas nemusí ísť Hroboňova hore nohami, možno je moja poznámka príliš subjektívna.. 🙂
Reply on: S499.1023 #65590:
to je síce pekné, lenže otázka je, kde budú 50 metrové vjazdy pod zem - pretože to je obrovský zásah, ktorý treba citlivo zvážiť. Prvé možno vhodné miesta sú 1. Trnavské mýto a 2. Nový Most - keď sa rozprávame o zakopaní Špitálskej, pretože vjazd napr. pri medickej, či na kamennom - to nechcem vidieť a proti tomu som ochotný tvrdo sa postaviť.
Reply on: Andy #65579:
A je to kvalitou VP alebo skôr kvalitou údržby? To je klasická VP, či "M-kizácia"? A čo konkrétne tam vyzerá hrozne? V sobotu budem mať čosi na Hroboňke, tak že by som do toho zaryl.
Reply on: hoppusmark #65552:
Nie, toto konkrétne chýbajúcu koncepciu nedokazuje. V K2 muselo ostať usporiadanie 2+1 kvôli zaťažiteľnosti. V rámci koncepcie by bolo potrebné odstrániť sedenie 1+2 z T3SUCS prvej série a T6, aby boli súpravy 2*T3/T6 stále kapacitne ekvivalentné. Aj keď ten rozdiel v obsaditeľnosti nie je veľký (28+129=157 vs. 22+140=162). Obsaditeľnosť T6 si z hlavy nepamätám.
Reply on: Sommelier #65588:
Tak to sorry, Tvoj prerod som skutočne nezaregistroval. Súčasné trate ale SAMOZREJME treba zakopávať tiež, hádam si nemyslíš, že môžeš napr. na Špitálskej naveky ostať na povrchu?
Reply on: SZKV #65571:
Zamýšlet se nad tím, zda mám na zkracování intervalu peníze, vozidla, řidiče, propustnost tratí, to je samozřejmě pod úroveň správného šotouše. Teď to napíše, že peníze PROSTĚ JSOU ? .
Reply on: S499.1023 #65586:

Ješitnosť obhcádza, či pamäť dobre slúži ? Bolo to dávno.
#64233

Takže metro by som nestaval a zakopával veľmi citlivo a uvážene, resp. pod zem jedine s novými traťami - nie ako náhrada súčasných.
Reply on: TeBeCe #65578:
A kde na webe sa objavil ten banner? To by ma zaujímalo, bo do Bp. nie je tak ďaleko, aby sa to nedalo v smradobuse vydržať.
Reply on: Sommelier #65577:
Ty si čudný. Metro by si kopal ostošesť ale zahrabať električku nechceš.
Reply on: blavak #65573:
Nie jedna, dvadsať (7717 - 7736). Ale všetko v lamináte, pôvodný stav, žiadne reko na 2+1 v dôsledku snahy BA o zvýšenie podielu miest na sedenie, ako sa tu snaží Dromológ podsúvať.
Reply on: SZKV #65571:
Jezdí, úplně stejné jako v Praze (první série T3SUCS) ale žádná, která by toto uspořádání získala rekonstrukcí.
Reply on: SZKV #65569:
Zase, zase, zase pustě kecáš o tom, o čem PRD víš. Máš vůbec představu, kde se bude zvyšovat rychlost, o kolik a proč?
Jo a BKV panel se vyznačuje tím, že se NEDÁ udržovat, takže o čem mluvíš?
Reply on: SZKV #65567:
Zase kecáš, hustě kecáš. Fakt výrazně nepřevyšuje, nemáte stovky T3RP, reko KT8, hafo NP autobusů, prostě musíš chodit pěšky, že?
Reply on: fobust #65570:
A ja zase hovorím, že rekonštrukcia obratiska je zbytočná, DP tlačiareň na peniaze nemá a obratisko je v poriadku, oplotiť sa dá aj bez rekonštrukcie za dva dni a koľaj pre záložák na konečnej je zbytočná, keď mám dve nevyužité pri kostole.
Reply on: SZKV #65566:
Zase mícháš jabka s hruškama. Jednak mluvím o průchozích vozidlech, což zajisté dvojice T3 není, druhak žádná taková "odvěká pražská moudrost" neexistuje (doporučuji empirickou zkoušku) a třeťak ta občasná volnost druhého vozu je způsobena čímsi jiným, než dobíhajícím substrátem, žáááno??? Ono se totiž na mnoha místech dobíhá na tramvaj ZEZADU. Já prostě rezignuji na to, vést s tebou rozumnou diskusi. Tvým cílem je JEN nasadit pražské dopravě za každou cenu psí hlavu.
A co se týče dvacetiminutového čekání na Smíchovském nádraží a těšení se do postele, doporučuji jet o jeden autobus dříve, v Butovicích V POKLIDU sejít do metra, V POKLIDU dojít na druhý konec perónu, odjet o JEDEN vlak metra později a na Smícháči V POKLIDU vystoupit. Tím se tvoje čekání rozmělní, nebudeš muset dvacet minut stát na Smícháči na autobusovém nátupišti a nebudeš muset lítat jak šílenec.
Tie VP trolejbusov v DPB idú dole vodou, predvčerom som išiel 6299, ktorý bol robený niekedy koncom roka a už to vyzerá hrozne..
na nete sa objavil banner, ze student agency ma novu linku BA - Budapest za 90 Sk. na webe to vsak nikde nemaju este...
Reply on: hoppusmark #65543:

A načo by to komu bolo ? Aby sa na Miletičovej spravila štvorprúdovka ? To snáď nie.
Aby sa zlepšila prejazdnosť Trnavským keď tam stačí polopreferencia ?
Na Jegeho taktiež - a to nie je jasné ako to tam bude vyzerať.
S wetvou na Nivy suhlas, ale prečo všetko ťahať pod zem ? Načo a kůli čomu ?
Reply on: SZKV #65574:
No ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.