Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #64678:
vidis, toto je ten zakladny problem, ktori tunak zda sa kopu ludi nechape 😉

to ze TEBE konkretne to vela nepomoze, neznamena ze to X tisicom inym nepomoze. ozaj odporucam si pozriet aspon zbezne o com projekt filialka je. a aspon sa snazit pochopit ideu a pointu tohto projektu.

projekt filialka riesi viacero akutnych problemov zeleznic (pretazena hlavna stanica, nie najlepsie vnutromestke prepojenie vnutromestkych stanic, primestsku dopravu, riesenie zeleznicneho uzla BA ako celku, prepojenie letiska) v hlavnom meste a BA ako aj slovensko moze byt len a len rado, ze EU na to da peniaze.

mesto ako aj obcania by mohli byt len radi, ze niekto z velkej casti zaplati dalsie zlepsenie dopravy v meste.

skuste prosim aspon akceptovat tuto premisu, ze projekt filialka NERIESI a ani nema v umysle riesit vnutromestsku dopravu.

a ze petrzalska radiala (honosne niekedy nazyvana ako nosny system) je dalsi do istej miery komplementarny projekt.

to ze realizacia petrzalskej radialy je skor zbozne zelenie, je chybou magistratu a nie ZSR.
Reply on: Maxon #64692:
***** = k*k*t
Reply on: S@fino #64673:
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.

Piste si co chcete, uz to aj tak citat nebudem.
Reply on: S@fino #64673:
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.
Reply on: S@fino #64680:

Re #64678 Sommelier:

Ta zeleznica na uzemi Bratislavy nema riesit MHD ale je to sucast celoeuropskeho zeleznicneho koridoru Bratislava-Paríž.To, ze by BA MHD z toho mohla profitovat je len dobre ale ide o nepodstatnu vec v zmysle, ze toto neni pre BA MHD! A mozme byt radi ze to cez BA ide,je vela europskych metropol kade takyto koridor nepovedie,mozno sa raz dockame aj TGV.
Reply on: Sommelier #64678:
Ja mam len jednu otazku?Odkial sa kukas ked mas taketo pohlady?Este ta nikdy nenapadlo, ze ten projekt je financovany predovsetkym z penazi EU a ide o jednu sucast celoeuropskeho projektu hlavnych koridorov?Jasne, ze tie peniaze su z dani ludi-totiz ani EU do ktorej patrime, si tie peniaze netlaci, ale ked sme vstupili do EU,zaviazali sme k istym veciam a pokial sa rozhodlo o tom, ze tadialto pojde koridor,tak tadialto pojde a mimochodom, Slovensko s tym isto muselo suhlasit.Myslim,ze takyto projekt je pre Slovensko len a len prinosom a to ze z casti by mohol pomoct bratislavskej MHD je len pozitivum, ten projekt NIKDY nemal sluzit ako nahrada NDS v BA ani nic podobne !!! a vobec sa tu v zaklade veci nejedna o BA ako o cele SLOVENSKO!To, ze BA moze mat z toho profit je len dobra vec,tak neviem co vsetci blbnete co pisete daco proti!
Reply on: Sommelier #64678:
"Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže."
- Bratislavocentrista. Stále si v tom, že tých 17mld. je na MHD. ?
Reply on: tomas1 #64684:

Aha ? A ty sa divíš ? Ako išli výkony železníc dole ? Však to kedysi jazdilo jedno za druhým !
A ty si myslíš, že sa všetci vykašlú na kamióny ? Všetko dnes na nich funguje.
A keď to bude hotové, tak sa tam z pakruky dá primontovať stanica Einsteinova ?
Reply on: Sommelier #64674:
Ja niesom euroidealista... Ty proste nechápeš, že projekt BA uzol nieje pre mestskú ani prímestskú dopravu. Problém je na tvojej strane, že si nepochopil účel projektu.
Reply on: Sommelier #64665:
"3 minútový interval Filiálka - Petržalka"
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?

Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??

Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.
Reply on: S@fino #64680:
mne je to úplne jedno, aj mi to musí byť jedno, lebo v BA môžeš aspoň niekomu vlepiť za ucho keby si chcel, ale v Bruseli nebudeš vlepovať tej plejáde úradníkov.
Sú to peniaze na dopravu ? Sú.
Reply on: blavak #64679:
som tam býval... zadaj do Hľadaj Dlhé+Diely a máš plejádu názorov. ?
Reply on: S@fino #64676:
jááj. Eurohanbiť v Eurospoločnosti ! Len aby sme sa s tou prezentáciou nepretrhli. Zásada - nech to vyzerá dobre, hlavne že špina je pod kobercom. Určite.
Vieš čo ? Prečo rovno nepostavíme v Petržalskom koridore pylóny a trať z papiera ? Pustíme tam papierovú električku a nebudeme sa hanbiť.
A o koliesku netrep. Starému kočíku vymeníme totálne všetko s tým, že to bude nový kočík (a železničným prejazdom na Hradskej, Ivánskej by to len a len prospelo) s tým, že použijeme oveľa menej našich koruniek a nebudeme vymýšľať.
Reply on: Sommelier #64678:
A nie je čisto náhodou Tvoj problém to, že sa 17 miliárd preinvestuje do železnice a nie do mestskej dopravy? Iba sa pýtam...
A je tu niekdo z Dlháčov? A Ak hej rád by som vedel tvoj názor o trolejbusovej trati na DD
Reply on: aquila #64675:

dovoľ mi iný pohľad:
Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže.
Nevidím rozdiel medzi malými peniazmi a veľkými peniazmi.
Rovnako ako nie je rozdiel medzi malou dopravou a veľkou dopravou. Pretože ako vieme, čo teda asi všetci vieme, jedna bez druhej nebude existovať v rovnováhe.
Reply on: 81-71 #64667:
Áno, ďakujem za doplnenie. Samozrejme som rátal s novými vozidlami, tak, aby vyhovovali prevádzke. Viem aj o problémoch, ktoré boli, keď v Košiciach prepravovali električku cez vlečkové koľajisko spoločnosti U.S.Steel - ak sa dobre pamätám, vtedy sa im vykoľajila...
Reply on: Sommelier #64672:
Možno bude lepšie kúpiť nový, lebo tomu starému môže každú chvíľu odpadnúť koliesko, nemusí už vyhovovať bezpečnostným štandartom a napokon - za nový sa nebude treba hambiť v modernej európskej spoločnosti... ?
ako vidim, najvacsi problem kopu ludi tunak je ten, pochopit ze ucelom projektu filialky nie je riesit vnutromestku dopravu, ale koridor a pomoct primestkej doprave.

pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.

vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR 🙂
Reply on: tomas1 #64671:
počúvaj Euroidealista. Ma netankuj. EÚ nezaujíma, EÚ potrebuje. To sú čo za centralistické kecy ?

Máš aj nejaký Eurorituál, ktorý denne prevádzkuješ alebo v čom sa vyznačuje a prejavuje tvoja Eurodogma ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.