Reply on: Andy #64669:
prosím Ťa. To si ma vážne dostal. Tu tresnem prvé prirovnanie a Ty ho tu rozvinieš do malometrážneho filmu. ? Ja viem čo chceš povedať. Nikto nebude vedieť ako to bude vyzerať.
Ja by som ale radšej, aby som z TGV neprestúpil do 4812 po turbovodíkovejplynofikácii a nevzniesol sa s ňou do oblakov, kde by som mohol prestúpiť to 3606, ktorá sa čerstvo vrátila z piatej generálky (dnes už z nadnárodnej spoločnosti Starko ako úspešná miliónta plynofikácia).
Eto vsio.
PS: A pokiaľ dobre vieme, že stará mama má kočík síce použitý, musíme si kúpiť nový ?
81-71
1.Ano, problem by nebol, ak by bratislavska MHD vyuzivala rozchod 1435mm, to je pravda, ale iba za predpokladu, ze by na nom uz dnes behali hybridne vozy uz dnes. Totiz, technicky nieje uplne mozne postavit sirokorozchodnu trat, napojit ju na region alebo dake mestske zeleznicne spojky a pouzivat na nich obycajne elektricky a nejde iba o napajanie, hlvny problem bude trosku niekede inde. Zoberme si priklad z Košíc, maju tam siroky rozchod, ale elektricky by nemohli len tak pustit na zeleznicnu trat napriek tomu, ze maju ten isty rozchod a teraz nemyslim na elektricku vyzbroj, oni by ich tam nemohli ani potiahnut, pretoze by sa na prvej vyhybke ta elektricka vykolajila a ak sa pytas preco, tak preto, ze su tam ine oskove parametre. Takze rovnaky rozchod este nic neisti, Daleko by si nezasiel, ak by si BA prerobil a jazdil po nej s klasickymi elektrickami upravenymi na siroky rozchod, ono by to chcelo kompletnu obmenu vozoveho parku aby si mohol vuyzivat aj zeleznicny zvrsok, no tie vozy by uz BA istotne nemala, ked ma problem nakupit raz za desat rokov par busov...