Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #62901:
mlynske nivy su zaujimave iba a len kvoli asmn ktoru zrovna ty chces odtial zrusit, tak neviem co sa divis 🙂 priebeznu kapacitu v tom smere ti kludne poberie aj trat na kosickej a okrem toho ti to tam taktiez postupne velmi pekne zastavavaju
prievozska ? kadial tam chces pre boha trrasovat trat tak aby to bolo rozumne... zrusenie 2 jazdnych pruhov z cesty ti nik neschvali...
cela trasa C obsluhuje dolne hony a slovnaft a vzhladom na to ze zo slovnaftu to ide cez polia (ziadne zastavky) tak by to mohla byt zaroven aj zaujimavo rychla trasa do mesta...
Reply on: S499.1023 #62904:
ani náhodou nejde západná európa správnym smerom - trieskajú do toho peňazí čo to znesie a ľudí v tom menej a menej... Ked je niekto natolko pohodlny, ze ak sa vyskytne rano po opici v autobuse a netusi, ako si oznacit listok - to nie je cesta hodná nasledovania a takych ludi je na celom svete viac a viac.
Reply on: Mike #62902:
sí seňor, sí. Ale to je všetko v poriadku. Lenže aký elegantný oblúk sa tou trťou spraví ? Ako dlho to bude trvať do centra oprati takej 202 ? A ani na trnavskom nebudeš s tým pseudovlakom rýchlejšie ako s 201.
A amen, ak je niekto z Vrakune - má jedinú možnosť a to 78, 67 a 87, pretože trolejbus je preňho komplikovane riešiť - lebo prakticky neexistuje vhodný prestup - a tam je problém, že ?

A malinovo a spol. - tiež som nad nimi uvažoval - aj som to sem v rámci P+R chcel tresnúť - malá konečná SAD na Astronomy street, len by ma možno ukameňovali. ? Ale som rád, že Ti to v tomto ide rovnakým smerom.

Ešte jedna vec - nech súhlasí, alebo nesúhlasí - ale zachádka ružinovskej radiály na Trnavské je zachádzka a zostane zachádzkou.
Trať na DH - najlepšie od Slovnaftu - nadá sa svietiť - MČ PB si ju tak elegantne zastavala, že to už nejde kadiaľ rozumne potiahnuť.
Takže prípojka na mestskú železnicu by mohla byt dobrým riesením - ale nie na tú dunajskostredskú - možno až časom.
Reply on: papuca #62903:
Prakticky všetci moji kamaráti majú autá a pritom bežne používajú hromadnú dopravu.
Reply on: tomas1 #62893:
No a prečo by som ju nedupľoval? Si predstav, že vo vyspelom svete aj taký S-Bahn má vlastné koľaje, po ktorých iné vlaky nechodia. Nechcel by si zrušiť električku v úseku, čo ja viem, Biely Kríž - Komisárky? Však tam tiež dupľuje železnicu ? ? !
Reply on: Sommelier #62895:
Kto v živote navštívil západnú Európu, nemôže takúto hovädzinu tresnúť ani náhodou...
Reply on: si #62823:
no, ja uz nepoznam takmer nikoho, kto ma auto, aby isel hromadou dopravou. vynimku tvoria iba dlhe trasy do destinacii, kde sa ako najvhodnejsi dopravny prostriedok vybera lietadlo. okrem ineho, do / z prace ti dnes uz velka cast firiem dava sluzobne auto, ktore mozes pouzivat aj na sukromne ucely. takze neplatis poistku a udrzbu, len beznin. oplati sa. takze treba iba atraktivne MHD, aby ludia mysleli aj na ekologiu a xceli sa dobrovolne vyhnut zapcham.
Reply on: Sommelier #62894:
Aha tak 78 z Dolných honov po Astro a 67 v úseku P. Biskupice - Astro - títo ľudia sú pre Teba nikto. Tam je ten interval v rannej špičke akože akurát a spoje choda prázdne? Alebo nebodaj je zbytočne príliš hustý ❓ ? ❗ ❗ ?
A sadisti čo chodia zo smeru most pri blave? Všetky tie Čakany, Zlaté klasy, Štvrtok na ostrove, Vlky, Nový život a neviem ešte čo... to musia z Ráztočnej nevyhnutne dojsť na Gagarinku a následne na ASMN? Nemohli by už na začiatku odbočiť na Astronomickú? Alebo prestup na tramvaj na čiližskej alebo čo takto niekde v okolí tej najkolíznejšej vrakunsekj križovatky?

Keby si bral princíp, že dnes cetujúci "70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská" a nikdy inak naveky amen, proste že dnes cestujú ľudia takto a to musí ostať; tak nespravíš niekdy žiadnu zmenu vo verejnej doprave.
?
Reply on: si #62890:
pokial sa nemylim, na mnohe sa vztahuje tzv. 10 ročné obdobie, kedy od patentu máš 1é rokov na to aby si zarobil. Po ich uplynuti moze na Tvojom napade zarabat ktokolvek iny.
Myslim ale, ze v pripade obcianskeho zdruzenia by nikto sud nevyhral - najma ked sa jednalo o neziskovu cinnost.

Preco ste sa uplne, ale uplne vykaslali na mlynske nivy ? Však tam je placu a placu !
A čo Prievozská ?
Celá trasa C sa mi zdá taká - nič dohromady neobsluhujúca, všetko obchádzajúca.

Z globálu je to inak dost cool - pekný zdroj inšpirácií.
Reply on: tomas1 #62883:
ako som Ti napísal - nemožeš to po ujoch a tetách chciet - a do Stockholmu idme v lete, tak Ti dám potom vediet...
Minuly tyzden som bol v Amstiku - dokoncuju poslednu cast okruhu metra - inak je kompletne cele mesto rozkopané. Velmi dobre to tam chlapcom a dievcatam funguje, o bike systeme ani nehovoriac... taky maly dopravny sen...
Reply on: S499.1023 #62884:
za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť.
Nie je teda problém vo financovaní spôsobený tým,že neexistuje zákon o Bratislave,a Bratislava sa vlastne neberie ako mesto,ale iba ako jedna z obcí bratislavského kraja?Ja chápem,keď napríklad v prešovskom kraji 90 000 prešovčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ prispieva na prevádzku SAD cez dane,pretože prešovská SAD-ka má omnoho väčšie výkony,než mestský dopravný podnik.Je ale nezmyslom,aby v bratislavskom kraji dotovalo 450 000 bratislavčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ bratislavskú SAD-ku,ktorá reálne obsluhuje len 1/4 celého kraja,a mestský dopravný podnik,ktorý má neprovnateľne väčšie výkony,väčší vozový park a obsluhuje 3/4 celého kraja nedostane od VUC nič,pretože premáva iba na území obce Bratislava.....!!!!!!!!!!!??????? V tom je asi celá chorosť našich zákonov nie? Opravte ma ak sa mýlim,ale takto to vidím ja...
Reply on: S499.1023 #62889:
v zastúpení súkromného (ale vážne súkromného) sektora na doprave ? To určite !
Reply on: S499.1023 #62891:
zlým a nedobrým
Reply on: S499.1023 #62892:
neberiem to osobne, nedivím sa, ak už nemáš iný argument ako osobné osočovanie a tvrdenie čistých nepodložených lží... ospravedlňujem sa ti za všetky hriechy na tebe spáchané.
Reply on: tomas1 #62883:
neverím ! prestup na vlak ! Na ostredkoch ! A potom čo ? netiahneš ju po Kazanskú a skončili sme ???
Keď 70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská, tak tam niekto pre menšinu napojí najkreténskejšiu ružinovskú radiálu.
Zobudíte sa až keď zistíte, že to je pomalé, drahé a vlastne pre nikoho ?
Reply on: S499.1023 #62891:
Ale to by si zdupľoval železnicu v tom úseku... Ja som to myslel cez prestupný terminál Ostredky.
Reply on: Sommelier #62874:
Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
Reply on: Sommelier #62876:
Chlapče, okrem mapy Bratislavy použi vlastné nohy. Predĺženie ružinovskej radiály je dobrým a reálnym riešením.
Reply on: Sommelier #62880:
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem:
http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne

obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli 🙂 (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat 🙂 )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.