Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: E499.3056 #62055:
jo, tu stanicu pred tym, ako prvy tvoj imaginarny plynak dorazi do petrzalky zrusia.

Nehovorim, ze 15 m nízkopodlažák je úspech. Z najhoršieho sme vonku, inak by po lete nebolo na čom jazdiť.

Ale keď uvažuješ nad 18 m dieslami s vysokou podlahou - to mi pripada ako keby si sa velmi nudil a potom si sa zobudil.
Reply on: E499.3056 #62055:
Skutočne... 5ks ďaľšieho typu vozidla, ktoré je koncepčne staré a neperspektívne. "Nie je čo stratiť".... OMG ?
Reply on: Sommelier #62053:
ak budem uvazovat ze sa do toho 15m nizkopodlazneho debilneho bude rvat tolko isto ludi ako do toho 18m nenizkopodlazneho narvateho, tak si ten 15m na zastavke postoji este dlhsie ako ten 18m a zopar ludi ostane na zastavke nasratych cakat na dalsi s nadejou ze sa mozno zmestia....
Reply on: Sommelier #62053:
Nemas pravdu. Povedal som, ze keby sa nekupili Solarisy, kupil by som tie karosy... to mame par penazi za plyn, + par vozidiel ikarusy vyradene + 15 novych plynakov - nafta za nich... vyslo mi to rovnako...

ale urcite by som este kupil aspon 5ks tychto B961tiek, hovorim vam, nie je co stratit!
#62054: Kedysi chodili plynaky tankovat niekde pri mlynskych nivach (mam pocit ze na pumpe).
Reply on: E499.3056 #62052:
a kam by chodili tankovat - na Jurák ???
Reply on: E499.3056 #62040:

Tvoje zmaslanie je polutovaniahodné...

Ked uz kasles na ekologiu... A co o tretinu drahsie palivo ? Nafta plyn ? Tie tri miliony co by si usetril by si uz v prvy rok vrazil do paliva.
Vzhladom na Bratislavsku situaciu plati len nakup NP vozidiel, ktore su pre imobilnych ludi podmienkou prepravy (a vsetkeho co s tym suvisi). Proti nakupu inych by som bol schopny protestovat... V stane pred magistratom ?
A do NP vozidla sa cestujuca verejnost suka ovela rychlejsie - 30 sekund je kolkokrat na priemernej zastavke bezne statie... A to som si u NP vsimol, ze je to o dost kratsie, pretoze ked vidim uz aj mladych, mladsich, starsich (o starych nehovoriac), vsetci nastupuju rychlejsie.
Podla mna este by boli vlci spokojnejsi aj s vysokopodlaznymi, no klbovymi a pohodlnymi novymi autobusmi. Vzdy lepsie ako ikarus by petrzalka, ktoremu kazdy den zvaraju napravu aby dalsi den bol vypraveny... ale aj tak by som petrzalkacke B741tky podplynoval alebo zmodernizoval.

Inak, kedy sa petrzalka stahuje na nove zapadakovske mesto?
Reply on: Andy #62050:
Karosy B961E maju normu Euro3 alebo nieco take, mam pocit ze to robia uz aj so stvorkou. Istotne si myslim, ze je lepsie mat 36 autobusov ktore su spolahlive, ako 22 ktore su sice nizkopodlazne, ale je ich malo (a k tomu dopravny podnik vyradi niekolko srotov)... a par karos mohlo ist pod plyn.
Reply on: skyline29 #62048:
No neviem, tých 30 autobusov moc vzduch neznečistí, však teraz sú kadejaké prísne normy na tie motory.. Minule tu niekto písal, že tie plyňáky nie sú zas o moc šetrnejšie k životnému prostrediu.. A ekológiu pri terajšom stave MHD podľa mňa môžme dať na posledné miesto priorít..
Reply on: Mike #62033:
najlepsie je na GO poslat voz, ktory jazdil. Z roky odstavenych Karos zazraky nevykuzlis.
Reply on: Ike #62043:
,,a znecistovanie prostredia? co to je?"....no to je asi pre vas vsetkych nic....to je VSETKO!!!!!!zas mat 36 busov je sice radost,ale ne na ukor zivot. prostredia...a rychlo kupovat busy,kym sa vyrabaju je ubohost...to uz je fakt taky zebracky dpb,ze nemoze kupovaz fungovky??
?
Reply on: Andy #62045:
36 kusov 😉
Re #62043 Ajk: Neverim, ze invalidi cestuju len autobusmi. Alebo to beries z pohladu obyvatela DNV? Inak vlkom je jedno, ci je podlaha vysoka abo nizka, pokial nejsu na vozicku, vlkom ide o to, aby co najrychlejsie (resp. najpresnejsie) sa dostali na dany bod, pohodlne a bezpecne (v tom pohodlne neuznavam nastupovanie ale cestu). Nemyslim si, zeby im dajak schody prekazali, lebo minule nejaki starci bezali od lidlu na autobus, palicky cez pleco a vyskocili na schody... a ze im to prekaza. ?
Reply on: Andy #62044:
Z tohto hľadiska by som prijal skôr 15 metrové trolejbusy (prípadne aj s pomocným pohonom) - to sme tu zatiaľ naozaj nemali. ?
Reply on: Ike #62043:
No dobre, ale tak radšej 34 kĺbových ako 22 15-metrových hoci aj s nulovou výškou podlahy 🙂
Reply on: E499.3056 #62042:
Ale DPB má radosť z 15-metrových, oni 18-metrové nechcú, totiž 15-metrové hračky doteraz nemali, a ešte k tomu na plyn 🙂
Reply on: E499.3056 #62040:
sak v meste vobec nemame invalidov.... a znecistovanie prostredia? co to je?
? ?
Reply on: Andy #62041:
Ale naco 15M... oni vedeli ze plynove dlhsie ako 12M je len 15M... ale pisem ze keby nebola ta podmienka... tak 36 vozov mat, to je radost! ?
Reply on: E499.3056 #62040:
Však vieš, 15-metrovú hračku vysokopodlažnú nevyrábajú... 🙂
Reply on: E499.3056 #62039:
Cena B961E je okolo 6 200 000, cena 15M plynaku je okolo 10 200 000... ked som pocital, tak mi vyslo lepsie cislo 36 kusov, takze uvadzam este raz.

36 kusov NNP NCNG B961E - 223 000 000 cca
22 kusov NP CNG SU15III - 226 000 000 cca
NNP - nenizkopodlazne, NCNG - neCNG

takze to mame o 14 autobusov viac a sice to o kus znecisti zivotne prostredie, no ale tych 14 autobusov naviac... ? za tie 3 miliony este nieco zmodernizujem, aby jazdilo.
Keby nebola podmienka ze CNG a nizkopodlazny, kupil by som asi 35 kusov karos B961E, pokym sa este vyrabaju. Cena jednej je asi tak 6 melonov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.