Pilus : Ja na rozchode 1000mm nevidim nic debilneho. Jedinym problemom je konstrukcna chybnost podvozkov vozidiel od CKD, ktoru si vo svojich studiach sam priznal. Ak vsak pocitame s nakupom novych vozidiel, vozidla CKD to asi nebudu. A napr. Duewag stavia velmi kvalitne podvozky i na uzky rozchod. Neviem preco by sme sa mali my prisposobovat vyrobcom, a robit si zbytocne naklady, ak vsade vo svete si zadava podmienky zakaznik...
d3k0
Andrej #6070: Ja by som ta doplnil - chceme eliny nielen preto, ze su lacnejsie, ale aj preto, ze maju realnu sancu byt zrealizovane - na rozdiel od metra...
Inak, nemyslim, ze by sa pocet obyvatelov BA nejako dramaticky zvysoval. Jednak uz par rokov stale klesa a druhak podla toho, co sa tu deje, uz nebude trvat dlho, ked tu posledny bude zhasinat svetlo. Jedine, coho pribudne, su auta a prave tomu chceme zabranit.
Juro: A naco by nam 21Tr boli, ked teraz bude po zmene vypravy 201 prebytok kratasov?
Andrej #6084: Na estetiku resp. neestetiku mozu byt normy, ale ako je potom mozne, ze na Mierku vyrastol ten Tatrashit? Ja osobne mam ovela radsej stanice elektriciek ako stanice metra, pretoze na povrchu sa toho urcite viac deje ako pod zemou, kde by som musel cumiet do blba.
http://prazsketramvaje.cz/t-sidlbarrandov-p.html - to je ono
Kockac #6087 :> '-)
Andrej #6090: Ked uz hovoris o supravach metra, viem si predstavit, ako by do tyzdna od uvedenia do prevadzky vyzerali. Asi ako vsetky zadne vozne elektriciek, ak nie horsie Vlastne, oni by tak vyzerali este pred uvedenim do prevadzky (vid pograffitovana 7303 este pred prichodom do DPB)
Ja tomu rozumiem, tak, ze keby sme ti tu teraz urobili x peknych 3D obrazkov, ako by elina mohla vyzerat, tak by si bol aj celkom za
Votrelec: Nam sa ohladom nazoru nepaci iba to, ze niekedy nam to pripada, ako keby ste si ani neprecitali vsetky tri projekty a vytykate nam veci, ktore su tam uz spomenute.