Ad Dlhe diely.....
1) Trolejbusov sa nedockame tak rychlo na linke 32.....ak tam vobec volake dakedy budu ? ?
2) Plynaky prec z DD ☠
3) Ten trolejbus, teda duozvrhlost bolo zbytocne kupovat, mala by sa vybudovat kompletna trat na dlhace aj s obratiskom dole, a s trasou az trebars na patronku. A mali sem jazdit obycajne troliky ?
toto je to co tym reptalkom ala beus alebo furdanek nevysvetlis.
vsade hladaju zbytocne nejaku chybu a kritizuju. nastastie projekt filialka robili ludia, ktori sa aj kusok viacej vyznaju a snazili sa dosiahnut optimalny mix medzi uzitocnostou a nakladmi.
ale co by chcel clovek o elektrickovej lobby, pre ktoru je modla urovnove krizovanie elektricky s IAD
15-metrovy voz je stvoreny pre linku cislo 61, lebo ta neni ani plna, ani prazdna. Vynimka su volne dni, kedy pol mesta ide do Avionu a ... treba pockat na 63-ku ked sa nevmestite do 61-tky Pre 17-tisicove sidlisko Devinska Nova Ves á la L21 urcite nie, L39 plno studentov, mozno cez vikendy, L61 ano, L98 je plna na urcitych usekoch, L96 klbova! ?
A v tom článku, v ktorom som to niekedy videl sa "vrchný" vyjadril, že to preto na tieto linky aby si to cestujúci všimli,... Na 96 kvôli špičkovosti nie...
nesuhlasim! asi si zabudol ze na dlhych dieloch zije asi 20 000 ludi a stale sa stavaju nove domy..ako sa maju obyvatelia DD dostat na kramare..patronku ci hlavnu stanicu ked sa nechcu trepat cez mesto v el. č1???..ja som za jej posilnenie
uplne suhlasim..nechapem..a urcite nie som jediny..ako je mozne ze na tak vytazenu L32 jazdia busy v 20 minutovych intervaloch..obzvlast v spicke je dostat sa do nej takmer nemozne..a este ked sa uz aj zmestite..pokial je to plynak tak meskanie je iste..a to aj cez vikendy..plynaky prec z dlhacov! ☠
Zadná náprava je vytáčacia, ale nedokáže vozidlo v zákrutách riadiť, iba veľmi mierne korigovať. (krabí efekt)
Nikdy by som neveril, že dokáže pretláčať strednú dvojmontáž. Najviac to dokazuje porucha jej súosovosti (vzniká cúvaním bez zaradenej spiatočky napr. dole kopcom, kedy nie je zablokovaná v priamom smere a môže dôjsť k jej skríženiu), keď vozidlo ide na rovnom úseku cesty doslova šikmo, zadnou časťou najčastejšie smerom ku obrubníku. SU 15 má trochu horšiu ovládateľnosť v zákrutách, ale nie je to až také zlé, ako sa zdá. Problém môžu robiť vysoké obrúbniky (nemožnosť nadbehnutia) a vodiči osobákov, pretože oni ani vo sne netušia, že prechádzať vedľa 15m vozidla bez kĺbu v ostrej zákrute je takmer nemožné... Takže to chce len trochu praxe a kopec predvídavosti a je to v pohode. Keď v KE zvládne SU 15 aj Kavečanskú ZOO...
intony.sk