Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #59319:
Taky si nemyslím, že by to o něčem významnějším svědčilo! V Kladně zase nedávno hořel Renault Agora a taky to tu všichni dál kupují...
A že to v tom Kladně taky vypadalo "dobře":
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzsstr/2006/leden/autobus1i.jpg
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzsstr/2006/leden/autobus2i.jpg
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzsstr/2006/leden/autobus3i.jpg
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzsstr/2006/leden/autobus4i.jpg
Reply on: Papyr #59336:
mal som sa lepsie vyjadrit. hej po technickej stranke sa da kopu veci poriesit, ale je to zbytocne nakladne a aj kvoli bezpecnosti. potom upravy ci uz starych/novych suprav.

ale presne na to som myslel, zladenie MHD intervalu so zeleznicnym. tiez sa to da, ale pochybujem ze na slovensku 🙂

proste je to blbost zdielat zeleznicky a MHD tunel. uz v uvodnej faze sa pocita so 100-120 vlakmi denne. co je relativne hodne.

a toto este synchronizovat s MHD ? mno amen tma ....
Reply on: si #59347:
Pozri, centrum sa rozširuje, a následok je napríklad aj stavanie ďalších križovatiek a zavádzanie nových zastávok MHD, ktoré neboli predtým potrebné. (Auto budeš mať tak či tak bez ohľadu na to, ako funguje MHD, o tom tu teraz nebudem hovoriť) Mimochodom, trolejbusy sa tou zastávkou a niekoľkými novými svetelnými križovatkami nijak za posledných 10 rokov čo ich využívam nespomalili. Dokonca vďaka zmene prednosti na Dunajskej ulici sa cestovanie z mesta zrýchlilo. A takisto napríklad pomohlo aj posilnenie kapacity, perd 10 rokmi si sa do trolejbusu na Rajskej niekedy ani nezmestil. Takže prečo hovoríš o zhovaďovaní? Ja osobne nevidím zhoršenie.
Reply on: Andy #59346:
to tam radsej nainstalujem na chodnik dopravnikovy pas aby ti lenivci nemuseli nebodaj slapat 150 metrov, inac aj tie tro***usy zhovadis na uplne nieco pomale a nepouzitelne... (ale sak hadam dovtedy uz budem mat vlastne auto a bude mi to uz uplne jedno...)
Reply on: si #59345:
Ale tá zastávka tam je vhodná bez ohľadu na signálny plán... Argumenty o krátkej vzdialenosti už neplatia, lebo človek, ktorý ich tu minule uvádzal sa pomýlil a povedal zlé údaje. Mimochodom, keď dostavia ďalšie biznis centrum (Apollo BC II), pribudne myslím ďalšia svetelná križovatka, takže potom sa opäť situácia nejak zmení. A mimochodom aj na Miletičovej, aj pri Apollo BC bude nastupovať ešte viac ľudí, aspoň sa to lepšie rozloží..
Reply on: F.M. #59344:
iste, urcite nemale percento spojov zelenu na krizovatke s mileticovou nestihlo, ale na to by bolo skor rozumne preprogramovat radic krizovatky ako zdrzovat MHD dalsou zastavkou a postavanim na dalsej krizovatke...
Reply on: si #59342:
Prechádzal si tade aj vtedy, keď tam ešte zastávka nebola? Ak áno, tak si si musel všimnúť, že dosť často vozidlá museli brzdiť na ďalšej svetelnej križovatke, ak samozrejme sa nešuchtali 20 km/h. Teraz je to oveľa lepšie, takže súhlasím s Andym, že nadväznosť tu je.
si: ok, však nechcem sa hádať, každý máme iné skúsenosti a keď to spriemerujeme, vlastne to vychádza tak, že je to úplne bežná križovatka, úplne bežná zastávka a hotovo... 🙂
Reply on: Andy #59341:
danou zastavkou prechadzam kazdy pracovny den, situacia je ale taka, ze v 90% pripadov na semafore naskakuje cervena az vo chvili ked trolejbus uz stoji na zastavke a otvara dvere (takze keby zastavka nebola, siel by dalej bez zastavenia) a zo zastavky sa rozbieha tak ze musi este znova na krizovatke zastavit (takze dalsi zbytocny rozjazd)
Reply on: Beus #59340:
Choď sa tam osobne pozrieť a uvidíš ako to je. Je to vyrátané tak, že keď trolejbus príde na zastávku, je na semafore červená a keď naloží/vyloží ľudí, tak akurát zasvieti zelená. Niekedy sa čaká, ale to je pár sekúnd. Ešte existujú prípady, kedy to vôbec nevychádza, napr. keď idú tri vozy za sebou a podobne, teraz keď tadiaľ chodí 50 a 201, to je trochu horšie, ale inak to býva ok..
Reply on: Andy #59339:
No comment. "...a vďaka tomu je možné, to, že je tam zastávka a MHD nie je zdržaná." Zamysli sa nad tym, co si napisal. Sam si protirecis.
A keby sme si aj toto odmysleli - takmer vzdy tam MHD stoji dlhsie, nez by nevyhnutne musela kvoli zastavke. Nesir tu demagogiu.
Reply on: 81-71 #59337:
Tak už len aká korupcia by mohla byť kvôli zastávke? 🙂 Zas nepreháňaj to, korupcia síce je, ale zas nie všade..

Re #59338 Beus: Čomu nerozumieš? Semafor je nastavený na zelenú vlnu pre SAD a autá (tých tam mimochodom prejde dosť veľa) a vďaka tomu je možné, to, že je tam zastávka a MHD nie je zdržaná, pretože, po tých 30 sekundách, ktoré stojí na zastávke, má zelenú na danom semafore. Neviem, čo na tom je nelogické alebo nepochopiteľné. Je to jedna z mála nadvädzností, ktoré v BA fungujú poriadne.
Reply on: 81-71 #59337:
Tej zastavke tu nerozumeju viaceri...a tej cervenej vlne pre MHD na prilahlych semaforoch takisto...
Reply on: Papyr #59335:
Tak potom nerozumiem zastávke pri ABC...jo jo,korupcia vladne všade, ked si clovek zaplati vsetko ide............ ?
Reply on: aquila #59324:
Urobit spolocny tunel sa da, dokonca sa da urobit aj spolocna obojstranne-splitkova kolaj pre 1000 a 1435 mm, aj napajanie sa da vyriesit (v troleji sa zapne 25 kV pri detekcii dvojkolesia na 1435 a 600 V pri detekcii dvojkolesia na 1000 mm). Technicky problem to vobec nie je.

Akurat koordinacia cestovnych poriadkov zeleznice a elektriciek bude vadit. A to tak, ze dost.
Reply on: M5O #59330:
Mas to menej ako 5 minut dochadzky? Tak ti nikto novu zastavku nespravi, dostupnost sa pocita ako dobra, ak je do 5 min., alebo do 600 m.
Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ❓ ?
Reply on: M5O #59330:
Ahoj M50. Skrabes na zle dvere. Ak mas pocit, ze by niekde mala byt zriadena zastavka, musis dat poziadavku inde, nie na tento chat. Navyse sa pripajam k prechadzajucej reakcii, vela obyvatelov ma na zastavku dalej ako 100m.

Neviem si pridstavit, ako by vyzerala doprava keby mal DP zriadit zastavky tak, aby kazdy obyvatel mal zastavku max v 100m vzdialenosti. Skus sa zamysliet nad svojou (podla mna smiesnou) poziadavkou.
Reply on: M5O #59330:
no ja ti teda neviem, ale byvam na sidlisku (panelaky, husta zastavba), na zastavku z domu slapem urcite viacej ako 100 metrov a to si este myslim ze tu zastavku mam vcelku blizko domu (a su panelaky a nie jeden na sidlisku ktore to maju omnoho dalej na lubovolnu zastavku)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.