Re #59012 si: Poviem krátko: systém je efektívnejší takto. Chýba tomu iba zhustiť intervaly (na tých už hustých kapacitné vozidlá) a to aj v sedle.
Re #59021 d3k0: S tým šetrením to Andy myslel asi tak, že by sa tento princíp zapracoval do celkovej tvorby grafikon a služieb. Teda že tam, kde je to možné sa točia vozy a vodiči oddelene od seba k čo najefektívnejšiemu využitiu, bez nejakého obmedzovania, že voz visí vodičovi na krku celý deň. Ani vlakové čaty ZSSK nejdú z BA do KE a späť aj s nejakými prestávkami.
Lenze treba prihliadat aj na to, ako by po reorganizacii zareagovali ludia a predsa len toto forum odraza iste skupiny ludi... Takze uz vidim, aky humbuk by bol, keby sa 88 predlzila...
Re #59006 AAA: Pre niektorych uzasne, pre niektorych rovnake, pre niektorych zle... Zalezi len od toho, co si kto z mojich prispevkov vybral Je vsak pravda, ze na problemy, o ktorych som vedel (a viem) som nijako zvlast neupozornoval To ale neznamena, ze ich nevidim, je vsak zvlastne, ze si realne problemy vsimlo len malo ludi... BTW, kde som napisal, ze chcem, aby 88 sla na Rajsku? Za to, ze je taka anketa, uz to musim chciet? Za chvilu ma tu zacnete obvinovat, ze este aj hlasy si vyrabam sam...
Re #59008 Puki: Mno a keby som do toho nerypal, tak ani tu 96 by si tam nemal
Re #59011 funak: Zacali? Ved to robia uz daavno. A pripadne aj v "tretom" jazdom pruhu (tam totiz nie je prepadnuta cesta )
Re #59012 si: Hmm a 87+98 by neslo? Pozeral som vikend, 3 minuty prestup na hrane, jazda 30 minut... Opacnym smerom sa ale treba pozriet, na ktoru 98 ist, aby si nestal stvrt hodinu na zastavke No a este +3 minuty pesi presun Smolenicka -> Holicska To je uz vcelku dobra konkurencia ex 78, nie?
Hm, myslel som, že to len jeden bus chodí na 202-ke ten ranný posilový do mesta.
A na 201-ke sú vždy len trolíky - tam sa prestávkovanie inak rieši?
A cez víkendy sú v tomto 201 a 202 ako riešené? To prestávkovanie sa týka len tých dvoch liniek, lebo majú oproti iným linkám pomerne krátke intervaly?
No ono neusetrilo by sa tym nic, kedze tie tri 75ky aj tak vonku su Navyse by si musel platit dalsich troch vodicov, ktori by vykonali len jednu jazdu...
Kremnickú a Einsteinovu by som určite nerušil, tam je v blízkosti viac škôl, takže sú hojne využívané. Záporožskú tiež nie, chýbala by ľuďom z ulíc Očovská, Krupinská, Vilová, Harmanecká a čiastočne Vranovská.
Jasné, 2 sú to: 75/3 a 75/5. ☺
Re #59005 Andy: ? ?
Re #59004 Andy: No z hľadiska efektivity a ekonomiky prevádzky by bolo najlepšie to čo hovoríš. Ale si môžeš domyslieť ako by sa vodiči hromadne vzbúrili + obory by robili brutal petície a protesty.
A zvlášť hrobusti, ktorí majú zrejme užšie kontakty na .......... ?
" 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup"
spravit sa to da v idealnom pripade za 45 minut vecer zo 68 s odchodom z holicskej o 23:00 ked su total prazdne cesty (ale nesmie chytit z neakeho dovodu meskanie, lebo inac smola...)
inac sa celkova doba pohybuje okolo hodiny a viac (odporucam aby si si to vyskusal optimalne ked nebude vyluka na mileticovej a nebude tam kombinacia na prestup 201 + 202)
za 45 minut to vecer spravil aj slimak na L78 (a ked sa objavil za volantom niekto rychlejsi, tak bezne za 35 minut (a rekordmana co som zazil mal 30 minut) a nebolo sa treba trtkat cez krizovatku na zastavku obdalec (to je hlavne pekne vidno ked sa obcas vyroji viacej ludi z 202 na 68cku cez den a zoberu si to pomedzi auta; som zvedavy kedy tam niekoho zrazi )
PS: pre mna bol stary system jednoznacne lepsi (jazdne doby sa mi v MHD neskratili a prestupovanie nie je mojou zalubou); ale sak uz som dost stary a je nacase aby som si uz tiez kupil auto...
Tak som sa dnes utvrdil v nazore, ze niektori soferi busov su nadejne sportove talenty. Zacali totiz na useku medzi zastavkami Luky II - ZS Budatinska pestovat novy sport..pretekanie sa, kto bude prvy na zastavke ZS Budatinska. Vozidla sa na semafore zoradia pekne vedla seba a cakaju na oslobodzujucu zelenu..Dnes sme to mali dokonca aj so zvukovymi prejavmi oboch zucastnenych.
Mame z toho fasacky pocit, ked pri prechode nerovnostami na ceste, sediac na sedadle lietame do nemalych vysok a stojac si buchame hlavy o tyce a strop vozidla. Najsamsuper je to v L59, tej totiz moze sofer riadne vyturovat motor, kedze na zastavke ZS Budatinska nestoji..
Nie nie, my Petržalčania nemusíme cestovať všade. Do 5.9. som mal na zástavke "Markova" L95,96,68,86,80 po 5.9. mi tam ostala 68 a pretrieskaná 96 - mimochodom obidve obsluhujú takmer rovnaké územie. A ešte slimák 99, ktorú aj peši predbehnem.
A v počasi ako je toto prestupovať x-rázy zrovna chuť nemám. ?
No pokým 82 nepresmerovali (rozumej zásterka na jej zrušenie) do Prístavu, tak tá linka bývala dosť dobre vyťažená. A tá 88 na Rajskú, tak to snáď nemyslíš vážne. Však ty si tu celé leto vykladal o tom, ako sa bude úžasne cestovať po 5.9.. Nám zrušili x priamych spojov na začiatku 90. rokov a nikto sa na nič nepýtal, no niektorí Petržalčania sú kasta zvláštna, ktorá musí cestovať priamo všade.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
untrop
Re #59012 si: Poviem krátko: systém je efektívnejší takto. Chýba tomu iba zhustiť intervaly (na tých už hustých kapacitné vozidlá) a to aj v sedle.
Re #59021 d3k0: S tým šetrením to Andy myslel asi tak, že by sa tento princíp zapracoval do celkovej tvorby grafikon a služieb. Teda že tam, kde je to možné sa točia vozy a vodiči oddelene od seba k čo najefektívnejšiemu využitiu, bez nejakého obmedzovania, že voz visí vodičovi na krku celý deň. Ani vlakové čaty ZSSK nejdú z BA do KE a späť aj s nejakými prestávkami.