Podla mna, ani taka daka kvázi unifikácia naterov SAD a MHD by nebola odveci. Pokial sa ma vytvorit kvalitny system integrovanej dopravy, myslim, ze taketo daco by tomu mohlo len pomoct.
súhlasím, je to efektný náter. Jediný problém pri plošnom nasadení by bol v tom, že bratislavský SAD prechádza tiež na celočervené zafarbenie autobusov. Ale ak raz niekoho napadne, že DPB by mal začať komunikovať renesanciu MHD v Bratislave a to, že stojí o cestujúcich, zmena "livery" na niečo takéto by tomu veľmi pomohla.
To sú legendy. Podobné tresty pozná islamské právo - šaría - a výsledkom je neznížená kriminalita a plné ulice jednorukých zlodejov (lebo jednorukého = so záznamom v trestnom registri ? nikto nezamestná).
Neuveriteľné momotinytu drístate, mládenci. Ja len takú drobnú poznámku - ak by si sa mi znepáčil, nebol by problém zariadiť, aby si mal medzi prvými amputovanú ruku Ty.
Tiez by som radsej chcel cervene, nez biele minibusy Mercedes. Inak nater chvalim tiez chcelo by to este vrakosu B741.1914 z 1. kolonie, ale bus by sa najviac hodil na L61. Ale da sa povedat, ze L50 nie je malo vytazena
Pozeram na fotoupdate a ta celocervena farba vozidiel MHD je VYNIKAJUCA! Ako Presovcan po dlhej dlhej dobe nieco Bratislave zavidim. Ak by sa toto malo stat mestskym naterom, tak len tak dalej!
Moj ujo hovoril, ze este pred 40timi rokmi bol niekde v skandinavii trest za kradez odtatie ruky. Ludia si tam na noc nezamykali domy, ani auta na ulici.
Hm, mrzačenie by bolo dosť nehumánne. Podľa mňa by takýmto magorom stačilo poriadne bičovanie-palicovanie, keby ich to týždeň potom ešte bolelo, rozmysleli by si to. Predsa len, telo si na bolesť vybuduje lepší podmienený reflex...
SME> :"Jediným problémom boli výpadky prúdu električkového frakčného vedenia na Špitálskej" to mam pocit, ze to vedeie je naozaj miestami dost frakcne. ☺
Madarsky prizvuk? Mne sa skor zdalo, ze zilinska teta hovori skor placlivo a ublizene, nez s madarskym prizvukom. Prid aj do Presova, tam sa pre zmenu hlasi znudenym hlbokym hlasom pana direktora osobne
Ja som len preto zareagoval slovami "aka samozrejmost vie potesit Bratislavcana", pretoze uz 8 rokov pendlujem medzi Prahou a Presovom a obe tieto mesta cely ten cas MAJU hlasenie v 100% vozidiel takze ja sa nad tym, ze cela Zilina hlasi, uz ani nepozastavim
a potešil ma aj hlas tej tety, ktorá sa ozývala v repráku. Bol to ?maďarský? prízvuk?! Ale v Žiline?! Schuti sme sa na tom s kamošmi celú cestu trolejbusmi zabávali. ?
Ale co - Antwerpy. Tam veru chodia elektricky v centre ciastocne pod zemou. Ale na druhej strane tie ulicky ktorymi sa inak preplietaju, to je skutocne zazitok.
V Belgicku su vo vseobecnosti dost popularne podzemne elektricky, s tym ze trate su pripravene na neskorsi prechod na tazke metro.
Jedna metro trat v Bruseli vznikla konverziou podzemnej elektricky na metro (tusim niekedy v 197x).
Nastupistia sa prerabali po nociach, s tym ze cez den sa normalne premavalo elektrickami. Zvrsok a napajanie prerobili v priebehu jedneho tyzdna !!! Cize vyluka bol len cca jeden tyzden.
Je to primitivna metoda, ale 100% ucinna. Zbytocne a drahe je posielat ich do lochu. U takych smejdov nie je sanca, aby sa stali ludmi. A keby aj bola, tak basa z nich urcite ludi nespravi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023