Reply on: diky #58432:
Re #58433 si:
Cesta s vlakom z BA-Hl. stanice na stanicu BA-Petržalka trvá cca 25-30 minút. Cesta z Hl. stanice na stanicu BA-Petržalka s MHD trvá cca 13 minút. Čo je vyhodnejšie?
Re #58437 Quakeman: Považuj si to za nezmysel, ja tom mam ako hotovu informaciu. ?
Re #58438 Papyr:
Súhlas, i ked si myslim, ze BA ma z tohto pohladu celkom dobre podmienky.
81-71
1.Nemyslim si, že by vlaky idúce na Nové Zámky a Štúrovo museli íst cez BA-Filiálku, je to blbost. Tie by užívali ïalej terajšiu Hl. stanicu ,BA-Vinohrady, BA-Vajnory respektíve BA-Raèu vlaky idúce v smere z Prahy na Žilinu alebo Košice.
2.Nehovorím, že by BA-Filiálka mala byť 100% Hl. stanica, mala by ale urèite odbremeniť dnes už neúnosne preťaženú a kapacitne nevyhovujúcu Hl. stanicu.
3.Inak povedz, vo Viedni, v Paríži...a tak ïalej, máš v týchto mestách VYSLOVENE dáku stanicu hlavnú, odkia¾ chodia vlaky všade a cez ktorú všetky vlaky prechádzajú? Urèite NIE!
4. A ak by dakto moc chcel, môže sa robit taký istý nezmysel ako sa dnes uskutoèòuje v prípade IC vlaku Viedeò-Košice. Pod¾a racionálneho uvažovania by mal ísť vlak z BA-Petržalky cez BA-Nové Mesto priamo na BA-Raèu a pokraèovať smer Trnava...lenže IC ide z Nového Mesta ešte na Hlavnú stanicu úplne zbytoène a na Hlavnej stanici ešte ïalšiu pol hodinu èaká nevedno preèo. Žebvy dáke prípoje?Tie predsa chodia stále.Keï si tak vezmem o ko¾ko by bola jazdná doba kratiša...Navyše by to motivovalo ludí používať stanicu BA-Petržalka v tomto prípade. Ja osobne mam petržalskú stanicu v podstate pod oknami takže by som len nastúpil na dané IC-èko a išiel by som priamo. Takto sa radšej odveziem cez celé centrum autobusom až na Hlavnú stanicu, lebo komu by sa chcelo nastupi v Petržalke a potom ist nezmyselne na Hlavnú stanicu a tam opäť nezmyselne èakať pol hodinu vo vlaku? Ja len chcem povedať, že je to jedno ve¾ké nešťastie, pokial sa dakto snaží za každú cenu pchať všetky vlaky umelo cez jednú stanicu aj keï to vobec neni prirodzené a predlžuje to ¾udom èas cesty vyznamnym spôsobom. Hl. stanica by bola stanicou, Filiálka tiež, Petržalka tiež, Nové mesto tiež. A nemá zmysel sa bavit o tom, ako umelo smerovat všetky vlaky cez jeden bod. Nikde to tak nefunguje.
5.A presun medzi stanicami?Medzi Hl. stanicou a Autobusovou stanicou Mlynské Nivy je to dnes 10 minút trolejbusom èo je plne akceptabilné. Z Hl. stanice na Trnavské Mýto k stanici Filiálka chodí velké množstvo autobusov, jazdná doba je tak 5 minút, je to vela?Ja si nemyslim. A je to priame spojenie. Dnešné ve¾ké bratislavské stanice majú relatívne dobré spojenie MHD medzi sebou a pri miernej úprave linkového vedenia by mohlo byť ešte lepšie.