Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #58227:
Ešte krajší kontrast by bol Talent vs. 560.
Reply on: aquila #58226:
a tu je pekny kontrast :)) aj ked zo zjavnych pricin 🙂

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014006.jpg
Reply on: Andy #58225:
detaily uz neviem 😉 ale nemuselo to byt vyslovene vypalne 😉 to su ceny ktore plati aj stat ZSR 🙂

inak ked uz kecame o tej europskej petrzalke 😉 tak tu je nazorny priklad => foto zo vcera. taketo nieco nejazdi zatial nikde na slovensku a zatial ani v CR 😉

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014008.jpg
Reply on: aquila #58224:
Zastávky na Filiálke a Slovanoch boli určené pre linku 55 Filiálka - Vajnory, z ktorej sa upustilo, lebo železnice pýtalo za to toľko peňazí, že DPB toľko nebol schopný zaplatiť, a nijak neupustili. Tento plán nie je mŕtvy, ale proste mesto a DPB nebudú platiť výpalnícke poplatky ŽSR či komu...
Reply on: AAA #58223:
no postavenych bolo mozno silne slovo, skor sa jednalo o ulozeni kociek a vybetonovani zopar metrov v niektorych usekoch, tusim na filialke sa nieco robilo (hned pri plote), slovany/za palmou, potom nieco v prievoze/ruzinove, niekde v miestach kde akoze ma byt zastavka petrzalka centrum ...

troska sa "podkuvali" kolajnice, nieco sa robilo so spodkami.. celkovo to bolo sice "iba" zopar milionov investicie (mam taky dojem ze 10 max 20),ale predsa daco bolo.. ale mesto od toho odskocilu.
Reply on: aquila #58222:
Pán vie o nejakých zastávkach posatevených v roku 2001?
Reply on: slovanista21 #58166:
to na streche sa zrejme bude vyuzivat na reklamu 😉

inak mne sa tieto nove troliky pacia 🙂

Re #58180 SZKV: petrzalka sice nie je vytazena ako hlavna stanica, ale je na tom docela dobre 😉 je to sice narazovo, ale chodia na nu a z nej docela plne vlaky. preco myslis, ze tam chodia aj dvojposchodove wiesle a uzivia sa ? 🙂

umiestnenie stanice tak ako je je hlavne z dovodu, ze hlavne kolaje itrate 132 du vyslovene priamo a myseli by sa zbytocne prekladat. takto vystavba budovy bola jednak na pozemkoch ZSR (na druhej strane by ZSR musela kupovat pozemky), a jednak to absolutne minimalisticky ovplyvnovalo prevadzku trate 132. a ako uz bolo spominane, podchod tam je ...

dalsia vec bolo smerovanie autobusov, ale to sa da riesit 😉

navyse po dostavani filialky a zdvojkolajeni useku kitsee - parndorf - bruck an der leitha sa potencial tratr 132 rapidne zvysi 😉 a tam sa aj pocita s napojenim na letisko 😉 ale cez UNS ...

Re #58193 Mike: plan na vyuzivanie tychto trati aj realne bol aj zhruba so zastavkami ktorymi si vymenoval, ale mesto z toho cuklo! dokonca ZSR postavili zopar zastavok, poopravovali trate. pisal sa rok asi 2001 ...

Re #58196 tomas1: ja to uz dlho tvrdim, ze tato diskusia je v 21. storoci archaicka a absolutne nevyhovujuca. proste na styl my first guestbook ... hold, len to bolo moderne tak 10 rokov dozadu 😉 sa cudujem, ze tu nie je diskusia z kronika.sk (ak to este vobec existuje 🙂 )
Reply on: SZKV #58202:
Je to stanica, ale nedá sa posunovať medzi traťovými koľajami.
Reply on: Emo #58214:
jaku skrinku...
Reply on: Emo #58217:
Ten podchod je vybudovaný tak, aby sa v budúcnosti dal potiahnuť aj popod Panónsku. Možno, až nejaký investor odkúpi pozemky od ŽSR a bude tam chcieť dáke kancle postaviť, tak aj potiahnutia toho podchodu sa dočkáme.
Reply on: Kami #58207:
Ja somi išiel okolo 19:00 83 medzi Hroboňovou a Dubovou a stál som na poslednom schode.... Čo nebýva mimo obmedzenia pomaly ani v špičke.
Reply on: SZKV #58192:
No ja by som nič nemal proti umiestneniu budovy, vedie tam podchod aj z druhej strany. Len jedna vec je diskutabilná. Ak vyjdeš z toho podchodu, musiš prekonať štvorprúdovú Panónsku cestu, čo je riešené prechodom so semaformi. Napadá ma, či by nebolo lepšie potiahnuť podchod aj popod ňu. Lebo takto nie celkom zaručená bezkolíznosť chodci vs. autá a tiež premávka na ceste by nebola zdržovaná.

O spojení Petržalky a letiska sa ,pokiaľ si spomínam, jeden čas uvažovalo, ale nejak je okolo toho teraz ticho.
Reply on: Valec #58215:
Ale niektoré ruské T3 mali domontovaný hore diaľkový reflektor, tak to by mohlo byť tiež ono.
Ťažko povedať, nie je to dobre vidieť.
Reply on: Emo #58214:
Ak myslíš na tej prvej fotke, tak to je zásuvka na 600V, aby nemuseli mať ostatné vozidlá súpravy zdvihnutý zberač.
Reply on: slovanista21 #58210:
Mňa by zaujímalo, že čo je to za skrinku na streche nad čelným sklom ❓
dnes som sa stal snad prvykrat v zivote svedkom fungujucej preferencie..A hned dvakrat na krizovatke pri ZST Vinohrady..viem..znie to neuveritelne ale stalo sa..
? ? ?
Reply on: Emo #58186:
Ty myslis tych viacero osobakov smer Galanta a Nové Zámky? Na kazdy z tychto smerov ide len 1 aj to len v pracovných dnoch. A z tychto smerov idu rano do Petrzalky vynimkou je 3004 zo Ziliny ktorý ide denne.
Nemá niekto z v Bratislave prítomných na obdobie cca štvrtok - pondelok na požičaj KMB ČD so zostatkom aspoň nejakých 330 km? Ak náhodou áno, dajte mi, prosím, vedieť. (galiyosha at gmail dot com, ak už nemáte inú adresu na mňa.)
Reply on: milannco #58206:
Toto som na Viedni oceňil hlavne teraz keď som tam bol medzi sviatkami aj ja. Skutočne to bolo príjemné, keď som bol celý premrznutý v Nussdorfe, prišlo D a hneď na nástupište, aj keď mal odchod ale za 7 min.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.