Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S tými 18m SOR-mi to dúfam nemyslíte vážne! Akože nič proti ale že by rozdiel v cene medzi "normálnym" 18m autobusom a týmto "akože autobusom" znamenal krach mestského rozpočtu tak to si naozaj nemyslím......
A tiež si nemyslím že by takýto autobus vydržal nápor cestujúcich aký je v BA..
A nezabúdajte že BA nie je v rozvojovej krajine a určite sa nemusí spoliehať na tie najhoršie a najlacnejšie riešenia.. ?
Reply on: KLF #58155:
Jedno čo musím uznať tým Credo a-busom je to, že maju už lepšie prepracované dvere ako SOR-ky.
Myslím, že problém môže byť v mene-známosti firmy. Motor síce majú rovnaký ale dôležitá je kvalita prevedenia, spracovania jednotlivých dielov... (aby to nedopadlo ako niektoré Novoplany) Možno keby prišli na testovanie do SR ich a-busy.
Reply on: KLF #58155:
Su to vpohode SOR-ky no nemozeme ich mat v BA lebo niesu peniaze...Mirecek malo pokut vybral ? ?
Reply on: Andy #58154:
asi si si nevsimol to v strede obrazku : postrekovacie auto 🙂 😃
Reply on: Andy #58154:
No co by tam asi robila? 🙂 Hasici nou chladia kolajnicu, aby zmiernili efekt tepelnej roztaznosti, aby sa kolajnica stiahla na povodnu dlzku, a mohli ju napchat nazad do zliabku 🙂
Reply on: KLF #58155:
Môžeme. Zatiaľ však nebola na 12- ani 18-metrové autobusy vypísaná žiadna verejná súťaž.
Prenesiem sem nieco z Dispecerskeho fora (bo podla mna sa to skor tu uchyti) - co poviete na toto ?

http://www.kravtex.hu/termekek_bn12.php
http://www.kravtex.hu/termekek_bn18.php

Mne sa to velmi paci a kladiem si otazku, preco to nemozme mat v BA ???

No cakam reakcie. (ale len seriozne)
Reply on: slovanista21 #58151:
Nie je mi jasné, čo tam robí tá voda.
Reply on: KLF #58152:
nie len teplo 😃
Reply on: slovanista21 #58151:
To sa co stalo ? Nastalo nejake dalsie geologicke vrasnenie ? 😉
Pozrite si toto forum:

http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=310500&page=3&pp=20

Prispevok z dna: februar 12, 2006, 12:36am.
(jednoducho si to tam najdite:-) )

Typek z Londonu tam praskol fota K2, celkom
slusne sa o nas vyjadruje (dily, diky, diky...).
Zaujimava je jeho info, ze Koncar Zagreb
a mesto BA chcu poriesit NP tram :-)))
Kedy bola vyradena ta 7703 ?
Reply on: CeCo #58142:
ludsky faktor neovplynis celkovo. vsak nemusis ist ani na stanicu 😉

staci do hociakej restauracie, obchodu, kde na teba pozeraju, ze co tu chces ...

hold 40 rokov komunizmu zanechalo nedozierne dosledky na ludoch, resp hlavne zmyslani ..

Re #58146 si: pozemky su problem. hentam mala ZSR vsetko pod rukou a bolo to jednoduchsie a lacnejsie riesenie, ako to preklopit na druhu stranu.

ale paci sa mi ako si predstavujes, ako hurvinek valku prekladanie kolaji, prevadzku a to vsetko naraz 😉

ohladne pasove a colneho, ta stanica bola projektovana asi v roku 1992 a zacalo sa stavat v roku 1995, teda v roku kedy do EU vobec vstupilo rakusko a slovensko ani nevedelo kedy tam vstupi. ako vravim, fakt chod k pocitacikom a pozeraj na blikajuce diodky ...

a tiez sa mi paci "iste, problem by to bol, ale problemy su na to aby sa riesili", od cloveka, ktory tu obhajuje snad najhorsi projekt elektricky, dorvatej snad po vsetkych strankach, ktorej realizacia je viac vo hviezdach bol svojho casu gagarin a kritizuje tu jednu z mala relativne dobre urobenych infrastrukturalnych stavieb v bratislave 🙂

to je k popukani :)))
Precitajte si stoji to za to:
"Mirecek" robi stresy

Dnes v 4814 na L95 - 17:01 ,ma aj viacerých cestujúcich takmer na smrť vystrašil už sám o sebe vyzerajúci ako strašidlo sám veľký revízor Miroslav "Mirecek" Patlevic...Tak si cestujem píšem si výpravu v L95 a zrazu počujem výkrik ,taký víkrik že keby v tom buse bol niekto kto nieje z BA tak do prostriedku Mestskej hromadnej dopravy v BA uz nikdy nenastupi...Takéto správanie ako predviedol nieje pripustitelne...Krical na cely autobus na pana ktory sa mu slusne pokusil vysvetlit preco nema platnu elektricenku...Uvazujem o podani staznosti na tohto magora, aj ked to nemam vo zvyku...Je to vylozene drzy neslusny a vulgarny clovek ktory nepratri do takej firmy ako je DPB...Vzhladom na to ze sa na sutazi jednotlivcov medzi revizormi v Senci dna 25-27.Oktobra umiestnil na 3.tom mieste , mal by sa spravat inak ako sa sprava...Myslim ze v ziadnom meste nieje takto sa spravajuci revizor...Myslim ze pri zaciatku kontroly by mohol primerane zakricat "REVIZIA CESTOVNYCH LISTKOV PROSIM PRIPRAVTE SI ICH NA KONTROLU" a nie "REVIZIA CESTOVNYCH LISTOV" a to zakrici tak ze autobus sa otrasie ,okna popraskaju a mnoho ludi je na pokraji inkfartu a nieje pripustitelne to ze ked clovek uvidi tohoto cloveka chyti triasku a ked zakrici tak pusti do gati...Myslim ze toto je jediny revizor pri ktorom sa obycajna rutinna kontrola cestovneho listka zmeni na peklo...A práve som sa rozhodol ze na tohoto podam STAZNOST...Vycitajte mi to ,ale myslim si ze niesom jediny z kruhov zastancov a milovnikov MHD na tejto stranke ktory ma s tymto clovekom taku skusenost, ktora sa prejavi vzdy ked ma kontroluje...Myslim ze ako v inych mestach aj tu by mali revizori absolvovat kurz jednak sebeobrany , na druhu stranu sebeovladania ale samozrejme slusneho spravania...A o tomto cloveku viem z nemenovaneho zdroja este jednu vec: Dopravny podnik BA si ho drzi len preto ZE IM NOSI NESKUTOCNE PENIAZE neraz aj na ukor nevinnych...Tymto sa pre nejedneho clovekaa meni obycajna kontrola cestovnych listkov na nocnu moru a zazitok na ktory sa tak rychlo nezabuda...A co este ak nemate listok tento clovek Vas zosmiesni pred celym autobusom,vykrici sa na Vas a Vy chytite triasku ako vzdy ja ked ho stretnem...

A na koniec DAVAJTE SI NANHO POZOR ! ! !
Reply on: aquila #58138:
"Re #58134 si: a jeje dalsi vychytraly" - hmm takze pozemky uz prestali byt problem...

"vies chlapce, na zapade sa planuje daleko viac a preciznejsie ako na bolo zvykom na vychode" ... ale plany, ano, tie su zakon a neda sa s nimi uz nic spravit...

"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim." - iste, problem by to bol, ale problemy su na to aby sa riesili; priestorove by sa to tam zmestilo este asi lepsie (akurat kolajisko stanice by sa prestahovalo na druhu stranu od osi hlavnych kolaji)

"chlape, ty sa radsej sturaj v pocitacoch a sietach, ale nekecaj do veci v ktorych sa nevyznas" - to predpokladam vravis na seba, len by si sa konecne mohol podla toho aj zacat riadit

"Re #58137 CeCo: colne a pasove je dobre umiestnene, ako inak by si to chcel umiestnit ?" - niak, naco nam bude o 2 ci 3 roky (ci kedy sa to mame stat sucastou schengenskej zony) neake pasove a colne ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: SZKV #58084:
"15-minutový takt vidím jako reálný"
Ja nevidím ako reálny žiaden takt. Bohužiaľ, naše železnice už roky dokazujú, že postaviť skutočný intervalový grafikon nedokážu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #58138:
"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim."
S argumentom o 15 kV súhlasím, s ostatnými nie. Koľajisko sa aj tak prerábalo, pasovka mohla byť kdekoľvek a parkovisko tiež. Ja by som tiež radšej videl budovu na strane sídliska, než na strane fabriky a kúpaliska. I keď osobne je mi to dosť jedno, keďže stanicu Petržalka som použil raz v živote.
Reply on: Mike #58127:
povedal by som, ze architektom (skor urbanistom) v casoch socializmu bolo viac ako jasne, akym smerom sa to vyvinie a pre mesto urobili viac ako cela nova garnitura. A momentalne je to o to viac nepochopitelne, ked je rozvoj mesta v rukach (polo)privatnych developerskych spolocnosti, ktore su schopne sr*t si do vlastneho hniezda.
Reply on: aquila #58138:


Kupujem si listok raz mesacne, obcas i raz tyzdenne a zatial sa mi nikdy nestalo, ze by som prisiel k okienku a pokladnicka by ma zacala hned vybavovat. A to chodim v roznych casoch...

Colne (uz neexistujuce) a pasove - je umiestnene mozno dobre, ale ake velke! Pulty na colnicu (ktora sa o zopar rokov po otvoreni zrusila kvoli vstupu SR do EU), pasovaci maju milion5 budiek, pre istotu su rovno 4 koridory vo vnutri (BA-zahranicie, BA-Slovensko, Slovensko-BA, Zahranicie-BA), akoby tou stanicou prechadzalo neviemkolko milionov pasazierov denne, ze to treba hentak oddelit...

A ked sme pri tom - naco su tam 4 budky na pokladnicu (+ prepychova nakladna)? Vsak z tych budok byvaju otvorene najviac 2; nakladna vobec...

Budis, stavba sa stavala za casu, kedy sme este neboli v EU. Ale ludsky faktor (pokladnicky, upratovacky) je este stale podpriemerny (a nielen v ZSR, ale asi v celej SR...).



Btw., este poznamka - preco nemozu soferi v DPB mat jednotnu uniformu? Dokaze to Vieden, dokaze to Praha; ba aj SAD to uz dokaze dlhu dobu... Tak preco nie DPB? (resp. soferi - aj v lete som zaregistroval par soferov, ktori nikdy nemali ani len tu koselu...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.