ja 100x radsej vystupim na hlavnej stanici, lebo sa odtial viem dostat normalne domov, ako na novom meste alebo v petrzalke, kde okrem nie malej ceny cestovneho listka na zeleznici posobi odradzujuco aj pre mna nahovno spojenie MHD...
Dovol aby som ta poopravil. Zo ZST Petrzalka chodi do Viedne vlak kazdu hodinu. Chodi odtial rychlik do Prievidze. Zastavuju tam R do Madarska a taktiez tam zacinaju a koncia vlaky zo smeru/smer BA-Nové Mesto. Len je skoda ze neustale prichadza k presuvaniu vlakov z NM a Petrzalky na Hlavnu stanicu kde maju v sucasnosti velky problem s kapacitou hlavne v spicke javascript:smile('?');
"...Nech do Petrzalky nejak specialne zrekonstruuju a upravia T3 napriklad a spriahaju do trojsuprav..." Co myslis,keby to islo,neboli by trojicky vo vysluzbe uz dnes? Problem je vo vyhlaske. Pokial petrzalska radiala bude obycajna elektrickova radiala s urovnovim napojenim a trasovanim v centre,taketo riesenie sotva bude mozne. Košice mali na rychlodrahe do USS vynimku.
Ano, na linke 63, len neviem či s ľuďmi alebo pri služobnej jazde. Každopádne je ne tom zle. . . ? Uvidíme ako dopadne komisionálna obhliadka. Má niekto fotku??? Žiaľ, dozvedel som sa to v robote ? a už som nemohol vybehnúť von do terénu. Podľa info od busistov, čo s ním jazdili a majú ho v láske, je na tom biedne ? ? ?
Vcera neskoro vecer v 201 (po odboceni zo Sancovej na Legionarsku):
- To kam ide, ved to je 201, nie?
- To je kvoli vyluke.
- Ako to ze o tom NIKDE nepisu?
- Ved to bolo v novinach, co ste necitali?
- AHAAA, TO KVOLI TEJ VTACEJ CHRIPKE?!?
Linky 81, 82, 85, 86 sú zrušené, ide totiž o návrh, ktorý bol predložený vo februári minulého roku. V ňom sa napr. predpokladalo s 91 po Janíkov dvor, s prestupom na električky, 191 ako spojenie Petržalka-juh s VW ako 92, 81 ako spojenie Technopolu a Divadla Aréna, linky 83 a 85 spájajúce Dúbravku s Petržkou, alebo linka 87 spájajúca Technpol s OD Slímákom ako linka 98. Plus sa tam počítalo podľa toho návrhu s električkami 6 do Nové Mesta, 7 na Vinohrady, 12 do Dúbravky, 14 do Ružinova, 15 na Hlavnú stanicu. Keďže s pripravuje reorganizácia električkovej dopravy s redukciu liniek a zhustením intervalom, takže tento návrh je nereálny.
Dobré ránko! Hneď ráno tragická infoška, najkrajší Ikarus 280 #1923 mal nehodu na zľadovatelej vozovke. Pri vyhýbaní sa osobným vozidlám, ktoré sa zrazili pred ním, dostal šmyk a ľavou časťou vleku sa obtočil okolo stĺpu verejného osvetlenia. . . Osud je neistý, snáď ho zachráni fakt, že ide o najlepšiu I280, navyše vytipovanú na historické vozidlo DPB, a.s. ak nie, veľká česť jeho pamiatke!!! ?
Včera som sa v 6622 skoro smiechu nezdržal.. Nejakým náhodným algoritmom totiž vybrali sedadlá, na ktorých vymenia poťahy, avšak neviem podľa čoho vyberali, keďže niektoré z tých poťahov, ktoré nevymenili sú úplne na grcanie. No a samozrejme, tie nové poťahy sú modré, im tam načisto drbe.
Ty patríš tiež medzi tých, ktorým raz niekto povie, že treba zmeniť rozchod, lebo bude super a potom celé noci sníva o tom, že by tu bol zmenený rozchod.
Akých 5 vlakov? Pozri si cestovný poriadok. Každú hodinu chodí vlak do Viedne, a okrem toho nejaké vlaky do Maďarska, Košíc, Prievidze a ešte by sa niečo našlo...
Vieš si predstaviť čo by robili Petržalčania, keby im niekto v tomto momente oznámil, že električka bude definitívna (hoci aj s 1435mm rozchodom, zabudovanými WC, zrkadlami namiesto plechov, pozlátenými tyčami) a že nikdy nebude metro?
Asi si nevieš predstaviť čo obnáša taká zmena trakcie... To nie je len napísať na počítači do nejakého políčka číslo "15" a stlačiť enter. To si jednoducho ani vo sne nemôžeme na Slovensku dovoliť(a neviem o tom že by sa také niečo dialo aj inde), a taká zmena nie je opodstatnená...
neexistuju elektricky ktore by vydrzali take obrovske napatie, tj by si prisiel a hned ako by si zberac zdvihol k vedeniu, vsetky suciastky by ti zhoreli a mozes ju akurat vyhodit alebo dat 10 mil. na jej opravu ?
Oni vedia preco kupili Solarisy(tusim Jazveciky??) aj ked podla mna to neni najstastnejsie riesenie...Aj ked si myslim ze Karosy a Solarisy je trozku rozdiel aj v kvalite...No to ja posudit neviem...Ja som bol jednoznacne za 18m autobusy...Lebo 15m autobusy su obmedzene svojou dlzkou a tazsie sa otacaju...Cize plne s 18-kami s galioshom plne suhlasim...
Re #58010 Matej Balog: Mne tiez nesedia Solarisy...A nechapem preco tie Solarisy ked uz nemozu byt v Petrzalke...Ved aj tak sa budu menit vypravy... A za to ze to chcu dat na 96 ... Ved Petrzalke by sa hodili... Ved vkuse dostavame vody z Juraku...Vid 4811-4819 tusim resp. 4956-8 to su iba tie ktore poznam...
Re #58013 Richie: V niecom mas pravdu...No na 1435mm je sirsi vyber vozidiel aj ked nemyslim ze DPB planuje kupovat nejake vozidla v najblizsom case... Okrem 7957/8 ... A Andyho (58014) nepocuvaj... On tiez furt rype (vid Rugger ho chce kill , no to je vzajomne... ? )
Re #58017 aquila: O metre sa porozpravaj s R.A.T.P. ten ta vyvedie z omylov...
Re #58021 Vladimír: Nerataj vysledny 93+94 s 95 lebo to nema nic spolocne aj ked to su nosne linky...A na 95 je 4-minutovy interval velmi malo...Nech sa mudrlanti z Vysokych miest skusia povozit rano v tlacenici L95 a potom nech nieco vymyslaju...
Re #58025 CeCo: Ved ZST Petrzalka sa aj tak skoro nepouziva..Chodi odtial za den asi 5 vlakov..A to je to najmodernejsia zeleznicna stanica na Slovensku...
Re#58033 aquila:
Ktory bol ten dalsi elektrickar, co nevie diskutovat a musi hned urazat?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PePa