Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #57662:
Vzhľadom na to, že toho človeka poznám veĺmi dobre, ba až dôverne, tak som spokojný s Rafaelovou voľbou ? .
Reply on: S499.1023 #57658:
A čo hovoríš na to, že kto je teraz namiesto neho. ❓ (myslím ako oberkrabust)
Reply on: Quakeman #57641:
Btw., nemohol by si (súkromne, trebárs na email) vystúpiť z anonymity?
Reply on: Quakeman #57649:
Ešte by som vedel o jednom riešení, veľmo lacnom ale našťastie v Bratislave (dúfam) nerealizovateľnom - tzv. vzor ZSSR - VN kábel po streche, zásuvky na čelách nad transparentami, odpojovače ani stykače žiadne ? ? ? .
Reply on: fobust #57647:
Odpoviem za Beus-a, možem? Pre aspoň trochu dobrého vodiča je skoro jedno, či jazdí na jeden alebo na dva zberače a okrem toho jazda na dva zberače má jednu zásadnú výhodu - ak ostanem jedným zberačom na mieste bez napätia, nemusím lietať okolo súpravy ako cvičená opica, prepínať odpojovače a zdvíhať a spúšťať zberače, ale stlačím "myčák" a idem...
Reply on: Majo #57645:
Hej, v Cíferi majú iné starostim napríklad akú novú p94ovinu si vymyslieť na každú ďalšiu rekonštrukciu, aby PRAS peknú akcijku spravil...
Btw., ing. Vingálik už je v BRKS...
Reply on: fobust #57642:
Lenže Ty si to predstavuješ veľmo jednoducho. Keď dám ESW, musím dať káble silnoprúdové, odpojovače, stykače... Ešte tak na Wane a Vary by sa to vyplatilo...
Reply on: ufo #57648:
ale to je rychlo-elektricka (neviem sice co to znamena v tom ponimani 😛 )

ale predpokladam, ze asi bude mat malo zastavok a malo zataciek + krizovatiek...


ale inak myslim ze v BA sa vytraca zdravy rozum...

Semafory Botanicka, ostrovceky v DNV... ved to su prachy splachnute do zachoda 😞
Reply on: Majo #57654:
A prave tie vozidla maju niekedy problem sa rozbehnut do vzdusnej krizovatky, lebo nie su nejako extra vykonne.
Reply on: Quakeman #57653:
Ja viem, ale na T3M a T3G sa jazdi na dva zberace.
Reply on: Majo #57652:
na T6 kde sú elektrické zberače sa na jeden zberač aj jazdí.
Reply on: Quakeman #57651:
Vsak prave preto by sa oplatilo jazdit na jeden...
Reply on: Majo #57650:
zberač na špagát KE29 mal kedysi cenu 27000Sk a jeho výhoda je že sa dá donekonečna opravovať lebo je robený z bežného materiálu.Polpantograf lekov cca 250000 až 270000Sk podľa typu ,Steman cca 350000Sk až 380000Sk Brecknel Wilis cca 500000Sk až 700000Sk podľa typu.Nevýhoda týchto zberačov je že ich časti sú z duralu a pri poškodení sa opravujú výmenou vadných dielov čo znamená v korunách škodu od 50000Sk po úplnú cenu zberača podľa poškodenia.Tomu hovorím plytvanie peňazí a nie či sa derú 2 alebo 4 uhlíkové vložky to je úplne zanedbatelné.A na záver starý zberač má velkú výhodu oproti elektrickým a to že pri námraze sa dá otrepať o vedenie.
Reply on: Quakeman #57649:
Kolko stoji novy zberac? Ked sa jazdi na 1 pantograf, tak je o 50 percent mensia sanca, ze sa zberac dolame... Neoplati sa to, ani ked zoberies toto do uvahy?
Reply on: fobust #57644:
technicky je to realizovatelné v dvoch variantoch ale či to je aj ekonomickyprínosné posúď sám.
1 varianta-2xkuplovačka ESW 300 000Sk
-2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-2xzásah do nosného rámu na nové
upevnenie spriahel ESW cca 50 000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 585 000Sk

2 varianta --2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk,prepojenie vozov vn konektorom
10 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 245 000Sk
Tá novinka o električke do Petržalky je kampaň proti električke? ? 93 je za 13 minút z hl.st. pri Terne. Pre električku 1 je 13 minút jazdná doba Šafko-hl.st. To je fakt "rýchle spojenie". Ja by som tu nepropagoval negatíva električiek v BA, lebo bude viac ľudí proti električkám do Petržalky. ? ?
Reply on: Beus #57646:

Samozrejme, to ti vyvraciať nebudem, ale tieto úpravy sa realizovať nedajú? Sám dobre vieš čo je to jazdiť so súpravou s dvoma pantografmi opretými o trolej a s jazdou na jeden. ?
Reply on: fobust #57644:
Lenze potrebujes 3-polohovy odpojovac, medzivozove stykace s ovladancimi obvodmi, a natiahnut 600V kable von do klavira. A to su take upravy vyzbroje, ze neviem ci by sa to nezaobislo bez nutnosti dalsieho povolenia od drazneho uradu...
Reply on: fobust #57644:
No ja som sa na to pred casom pytal Polaka, ze ci by nemohli tie ESW z T6 dat medzi T3M a T3G a on mi povedal, ze v Krasnanoch maju ine starosti ako parat sa s takymito somarinami...
Reply on: Quakeman #57643:

Predok B-voza býva často špinavý, niekedy až moc. A prispelo by to k lepšiemu prejazdu napr. pod vzdušnými križovatkami. Stále si myslím že by sa to mohlo spraviť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.