Ešte by som vedel o jednom riešení, veľmo lacnom ale našťastie v Bratislave (dúfam) nerealizovateľnom - tzv. vzor ZSSR - VN kábel po streche, zásuvky na čelách nad transparentami, odpojovače ani stykače žiadne ? ? ? .
Odpoviem za Beus-a, možem? Pre aspoň trochu dobrého vodiča je skoro jedno, či jazdí na jeden alebo na dva zberače a okrem toho jazda na dva zberače má jednu zásadnú výhodu - ak ostanem jedným zberačom na mieste bez napätia, nemusím lietať okolo súpravy ako cvičená opica, prepínať odpojovače a zdvíhať a spúšťať zberače, ale stlačím "myčák" a idem...
Hej, v Cíferi majú iné starostim napríklad akú novú p94ovinu si vymyslieť na každú ďalšiu rekonštrukciu, aby PRAS peknú akcijku spravil...
Btw., ing. Vingálik už je v BRKS...
Lenže Ty si to predstavuješ veľmo jednoducho. Keď dám ESW, musím dať káble silnoprúdové, odpojovače, stykače... Ešte tak na Wane a Vary by sa to vyplatilo...
zberač na špagát KE29 mal kedysi cenu 27000Sk a jeho výhoda je že sa dá donekonečna opravovať lebo je robený z bežného materiálu.Polpantograf lekov cca 250000 až 270000Sk podľa typu ,Steman cca 350000Sk až 380000Sk Brecknel Wilis cca 500000Sk až 700000Sk podľa typu.Nevýhoda týchto zberačov je že ich časti sú z duralu a pri poškodení sa opravujú výmenou vadných dielov čo znamená v korunách škodu od 50000Sk po úplnú cenu zberača podľa poškodenia.Tomu hovorím plytvanie peňazí a nie či sa derú 2 alebo 4 uhlíkové vložky to je úplne zanedbatelné.A na záver starý zberač má velkú výhodu oproti elektrickým a to že pri námraze sa dá otrepať o vedenie.
Kolko stoji novy zberac? Ked sa jazdi na 1 pantograf, tak je o 50 percent mensia sanca, ze sa zberac dolame... Neoplati sa to, ani ked zoberies toto do uvahy?
technicky je to realizovatelné v dvoch variantoch ale či to je aj ekonomickyprínosné posúď sám.
1 varianta-2xkuplovačka ESW 300 000Sk
-2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-2xzásah do nosného rámu na nové
upevnenie spriahel ESW cca 50 000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 585 000Sk
2 varianta --2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk,prepojenie vozov vn konektorom
10 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 245 000Sk
Tá novinka o električke do Petržalky je kampaň proti električke? ? 93 je za 13 minút z hl.st. pri Terne. Pre električku 1 je 13 minút jazdná doba Šafko-hl.st. To je fakt "rýchle spojenie". Ja by som tu nepropagoval negatíva električiek v BA, lebo bude viac ľudí proti električkám do Petržalky. ? ?
Samozrejme, to ti vyvraciať nebudem, ale tieto úpravy sa realizovať nedajú? Sám dobre vieš čo je to jazdiť so súpravou s dvoma pantografmi opretými o trolej a s jazdou na jeden. ?
Lenze potrebujes 3-polohovy odpojovac, medzivozove stykace s ovladancimi obvodmi, a natiahnut 600V kable von do klavira. A to su take upravy vyzbroje, ze neviem ci by sa to nezaobislo bez nutnosti dalsieho povolenia od drazneho uradu...
No ja som sa na to pred casom pytal Polaka, ze ci by nemohli tie ESW z T6 dat medzi T3M a T3G a on mi povedal, ze v Krasnanoch maju ine starosti ako parat sa s takymito somarinami...
Predok B-voza býva často špinavý, niekedy až moc. A prispelo by to k lepšiemu prejazdu napr. pod vzdušnými križovatkami. Stále si myslím že by sa to mohlo spraviť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Predok B-voza býva často špinavý, niekedy až moc. A prispelo by to k lepšiemu prejazdu napr. pod vzdušnými križovatkami. Stále si myslím že by sa to mohlo spraviť.