Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #56264:
Pozri si plán
http://www.metroba.sk/sk/images/projects/kosicka/vizualizacia5.jpg
Električkovej trate sa to ani nedotkne, takže nebude odstavka. ?
Reply on: Sommelier #56265:
Stále by Ti ostal úsek od cca Jégeho/Ružovej doliny, ktorý je zatiaľ len dvojpruhový.
SZKV:
O 15m Citaru u Uhera jsem tu pasl před časem taky, ale to nejezdí narozdíl od Hotlinerových jako garantované.
Reply on: SZKV #56263:
Mas pravdu, klasicke metro stoji vsade. Paci sa mi Parizsky vlakovy system… ten vsade nestoji. V NY city funguje metrovlak, ktory tiez vsade nestoji. Je jasne, ze dvojkolajne metro musi stat vsade.
Reply on: galiyosha #56264:
Ja si myslim, ze by to mali urobit cez trhovisko (tak ako planovali) t.j. priamo napojit Kosicku s Ruzinovskou a obist kompletne krizovatku zahradnicka – Mileticova. Je tam na to dost miesta. Len ci by sa to pacilo Vietnamskym obchodnikom neviem.
Asi som trošku nepozorný, ale toto som si všimol po prvý raz:
"Rekonštrukcia Záhradníckej ulice – Líščie Nivy – Miletičova (4. pruh)"
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76658

V prvom rade ma prekvapuje ten štvrtý pruh. Síce tade pravidelne nejazdím, ale je tam vôbec pruh tretí? Či ten sa dobuduje až neskôr? 🙂

A ako bude tá rekonštrukcia prakticky vyzerať? Pokiaľ chcú nechať električkovú trať segregovanú, majú tam po celej dĺžke dosť miesta na ďalšie dva pruhy?

Predpokladám, že kvôli tomu bude úplne odstavená ružinovská radiála. Som zvedavý, čím zabezpečia náhradnú dopravu...
Reply on: Sommelier #56256:
no fakt je, že mě by taky zajímalo, v kterém evropském velkoměstě mají "rychlometro"! Sice jsem už navštívil skoro všechny provozy metra v EU, ale že by klasické metro někde projíždělo, to si opravdu nevybavuju! Každopádně se těším na tvůj tip na další cestu, protože něco takového bych docela rád viděl osobně.
Reply on: TeBeCe #56259:
No pěkné, dalo se to ale čekat. Holt ČD až příliš často preferují propagandu před službami cestujícícm...
Ale "veselejší" to asi bude na trase do Brna- z titulu, že máme pendolíno si od vás nepůjčujeme 350, takže když tam "rychlovlak" nejede (což je až příliš často), tahne to 362 (Vmax 140), z čehož plyne "pravidelné zpoždění" dotyčných spojů!
Reply on: m@rtin #56260:
Nic nového- patnáctimetrové Citaro dopravce Martin Uher už cca. 2 roky jezdí v jižní části města (nejčastěji linka 317 do Mníšku pod Brdy).
Reply on: Tomi #56255:
"Máme kladný posudok od ministerstva životného prostredia, vo februári začneme vyberať dodávateľa a v lete by sme mali spustiť prevádzku šiestich duobusov v dopravnej špičke," povedal námestník primátora pre dopravu Karol Kolada." "Podľa toho, či sa nájdu ďalšie peniaze, by mesto chcelo nasadiť duobusy aj počas celého dňa" ?
Reply on: Andy #56242:
Nie je to jedno! 🙂

Maly Skot prichadza domov a chvali sa otcovi:
- Dnes som bezal zo skoly domov za autobusom, usetril som jednu penny!
Otec mu da facku a hovori:
- Keby si bezal za taxikom, usetril by si ovela viac!
Reply on: HB real #56251:
jo, ak si sa na metro bol pozriet do Prahy alebo Viedne tak urcite. Stoji v kazdej stanici, to mas pravdu.

Vzdy zalezi na vzdialenosti, ktoru chces prejst. V pripade hlupej cesty do mesta sa ten vlak, pokial nebudes byvat nad stanicou neoplati pouzit. Taky petrzalcan cestujuci do noveho centra v okoli ZST Nove Mesto (velmi dobre vieme co tam o par rockov bude) by kludne mohol sadnut na vlak (je tam za 10 minut) + nejaka cesta na stanicu ? To elektrickou cez mesto a vajnorsku za ten cas neurobi.
Co tak DNV - Biskupice ?
Hovorim o vlaku ako o moznosti prepravy na dlhsie vzdialenosti a preprave do stanic Nove Mesto (ktora bude pre BA prepravu jedna z klucovych), pripadne filialka a dalsie, ktore sa postavia najma pre dlhsie vzdialenosti, kedy to bude vlakom rychlejsie ak0o MHD.
Takze, takze, takze, trochu intelektu do toho. Nikto, ale nikto Ti nehovori, ze budes nuteny za sprievodu ozbrojenych zloziek pouzivat vlak z miesta tvojho trvaleho alebo prechodneho bydliska ked sa tam MHD dostanes rychlejsie. Hawgh.
Dopravné stavby opäť sťažia premávku v meste
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2542430
Reply on: 81-71 #56252:
V kuse platilo pred 2 rokmi. Už sa dlho nič nerobí, a tento rok sa bude robiť iba Obchodná a Kapucínska..
btw,akoda, ze nieje elektrickove obratisku napriklad v Ruzovej Doline,stacila by aj jednoducha slucka jednokolajova alebo tak alebo ak by nebolo dost miesta, jednoducha kolecko cez okolite ulice a skoda, ze neni prepojka ZST-Nove Mesto-Ruzinovska cez Tomasikovu...takto by mohli kludne vyradit zatial havarijny zvrsok pri Zahradnickej mimo provoz a bolo by. Tocili by sa v Ruzovej Doline a do vozovne Jurajov Dvor by chodili cez spominanu spojku po Tomašikovej ?
Reply on: Andy #56242:
Ale mne sa zda, že to nieje presne tak. Ved trate sa v podstate opravuju takmer vkuse. Akurat teraz koli pocasiu nie. Na jesen cast ochodnej, predtym Radlinskeho ul. na 2 alebo 3 etapy, predtym sa robili useky ako su Krcace a KV, Vajnorska, Mostova-Jesenskeho, Nabrezie v casti SNG-Novy Most, Krizna atd. dalej. Podla mojich info sa usek Mileticova nerobi len preto, ze teraz maju rozrobenu obchodnu a este aj koli tomu, ze sa na Mileticovej rata s kompletnou reorganizaciou dopravy na danom useku, takze sa to asi bude naraz riesit. Naco by sa to teraz robilo a za pol roka za rozbijalo a menilo?Teraz sa budu robit useky ZST Vinohrady - vozovna Krasnany, v dohladnej dobe rekonstrukcia tunela za cca 250 mil. a useky Kapucinska-Hurbanovo namestie. Takze o dakom nerobeni a neschopnosti by som nehovoril. Proste vsetko ide v ramci dakych podmienok.
Reply on: Sommelier #56237:

Nikde nie je napisane, ze vlak musi zastavit v kazdej stanici. Aj v meste sa da pouzit podobny system ako na celostatnej zeleznici - zrychlene vlaky, ze ?
By the way, dokonca ani Metro vo svete nemusi stat uplne na kazdej stanici a iba nou prejst.

Tak to mi je jasne.Ja ti vsak vravim ze nikto ti nebude cestovat ked bude musiet este absolvovat od stanice dalsiu turu.Nepresviecaj ma.Ty mi chces povedat,ze by boli PETRZALCANIA spokojni keby mali stanicu iba jednu(ZS-PETRZALKA)Ak chces nieco take realizovat ako pises no pokojne mne by to vyhovovalo len by sa museli vybudovat stanice min.po 800m-1km.dalej by na trati musel premavat napr 4-5vagonovy vlak nieco na sposob metrovlaku.A potom by sa to dalo zrealizovat.Len mi tu nesekaj,ze ti bude stat taky velky vlak na kazdej stanici napr.iduci zo SC.A este nieco naco mi je vlak ktory nestoji na kazdej stanici ja ho potrebujem aby mi plnil funkciu a nie aby som sa ja jemu prisposoboval to sadnem na Bus a budem tam skor.No a ktym vlakom "zrychleny vlak"tak prosim ked budes vediet ako funguju potom mi tu nieco pis.O.k?

Dalsia vec,ze metro nemusi stat na kazdej stanici.To je pravda len si zisti preco a cez aku hodinu a pozri si tiez aky maju interval.
Reply on: tr3mp #56238:

Ale vážne, ak budeš k diskusii pristupovať takto, tak s ňou môžeme pokojne hneď skončiť, lebo debata sa vždy dá zabiť "argumentom", že bývame v Bratislave a preto to nepôjde.

Dobre ja pokojne zmenim vnimanie na nas magistrat ak mi teraz ukazes co postavil za poslednych 15r aby sme mali kulturnejsie cestovanie.Predpokladam tazke to mat nebudes. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.