Aby sme sa tu už tolko nehádali tak by sme sa mali dohodnuť na ako riešiť :
1. Janíkov dvor - Dunaj (Bosakova)
tu sa asi zhodneme na povrchovej mimourovňovo riešenej dráhe ( už len sa dohodnuť na vozidlách)
2.prechod Dunaja
kedže sa Starý most bude rekonštruovať tak by sa dal využiť na prechod s tým že za xxx rokov by sa postavil tunel
3. šafko
tak tu by som uvital napady
4.mesto
tu sme asi všetci za zakopanie trate pod zem až po (Trnavske a račianske mýto)
1. Janíkov dvor - Dunaj (Bosakova)
tu sa asi zhodneme na povrchovej mimourovňovo riešenej dráhe ( už len sa dohodnuť na vozidlách)
2.prechod Dunaja
kedže sa Starý most bude rekonštruovať tak by sa dal využiť na prechod s tým že za xxx rokov by sa postavil tunel
3. šafko
tak tu by som uvital napady
4.mesto
tu sme asi všetci za zakopanie trate pod zem až po (Trnavske a račianske mýto)
aquila
vo viedni je metro aj linka U6, ktora ma mozno 15% trasy pod zemou, alebo elektricky ktore su zase z velkej casti pod zemou
hovorime to u nosnom systeme, ktore s KONECNYM riesenim prechodu cez safko (ak si niekto mysli ze sa to bude v najblizsich 30 rokoch menit je vacsia naivka ako ten co dufa v tazke metro
aj som chcel napisat, ze nazorny priklad ako to moze fungovat je napriklad boston, ale kedze tunak drtiva vacsina ludi nevidela ani ako funguje U6 resp elektricky vo viedni, tak by som asi moc chcel aby niekto vedel ako funguje boston