ano, zeleny. Takze testovanie . Inak, precital som si nieco z diskusie a zaspominal som si na skolu, kde niektori moji spoluziaci poznali naspamat cely cestvocny poriadok zelecnic , ked som videl, ako hadzete tie cisla autobusov ;o)
Vidim, ze tu diskutuju znalci mestskej dopravy . Mozno mi budete vediet povedat, ako to je mozne, ze v Bratislave jazdi(l) autobus s kosickou SPZ. Zda sa mi to trochu zvlastne .
heh, od vcera ma uz 4x kontroloval revizor...a stale ten isty...teraz chodia vo dvojici v usekoch Kapucinska-PKO-Novy most-Safarikovo nam. a okoli...a myslia si ze su nenapadni, ked daju vodicovi kluc z druhej strany cez okno
dnes beha po meste pracovne vozidlo 8437 a chlapici v nom na nejakom monitore sleduju asi pomocou kamery trolej...
tbc - no to je tak...bude to pomerne velke a ta lokalita sa tym znacne ozivi. A hladat moznosti rychlej dopravy treba uz teraz, aby potom bolo z coho vyberat
A inac, asi pred 2 rokmi sluboval magistrat, ze uz rokuje s JCD o instalacii novych smerovych dopravnych znaciek (take tie male "navesti pred krizovatkou", take, ako maju v Kosiciach) a dodnes sa nic nezrealizovalo.
dnes som cital ze do konca oktobra pribudne 70 novych sklenenych osvetlenych zastavkovych pristreskov, z toho asi 40 na miestach kde este neboli a zvysok sa vymeni na miestach kde su stare pristresky, ktore sa potom budu moct vyuzit v inych lokalitach...
Ale do kelu, uz som mal napisany prispevok, ale omylom som ho cely zmazal, takze este raz:
Trat na Stefanikovej bola urcite lepsia ako ta dnesna obchadzk vedlajsimi ulicami. Ale aj keby sa Stefanikova nezrusila, Starohorsku by som postaval aj tak, aspon pre linky 3 a 2. Linku 1 by som dal cez tunel, Suche myto a Stefanikovu na HLST a linku 8 po Kriznej a Spitalskej, cez Nam. SNP a Stefanikovu na HLST. Aspon by bola vyuzita. Linku 14 by som zrusil (nahrada linka 8 v hustom intervale, rozumej v spicke 5 minut :-))
T2:
Ako jedine vozy od CKD maju samonosnu karoseriu, ktora ked zhnije, tak mozeme zahodit cely voz, alebo ho nakladne rekonstuovat (na T3 ti staci vymenit ram, prepadne ho vyvarit). Ale aj keby sme T2 este mali, tak v takom stave ako K2 by asi neboli, prave kvoli tej konstrukcii. To, ze behaju Ostravske T2R v Liberci je jasne, ale boli kupene iba preto, lebo v ramci zmeny rozchodu Libercania vzdy poslali par T3-ojek na reko a kedze namali dost vozov, tak si museli dajake zaobstarat. A na taky ucel uplne vyhovuju T2R. Inac ja by som kludne prijal, ak by T2 znovu premavali aj v Bratislave, ale na co a odkial ich vezmes? Z Liberca?
Inac, D3k0, s tym popisom sa skus spytat aj Spectreho, on je elektrotechnik a asi to lepsi napise. Ale aj tak noeco skusim.
Tak ma napadlo, ked chceme dostat elektricky aj na dolne hony, preco musi ist prave cez ruzinov? Co takto trat vetvit od UK cez Pribinovu /alebo Landererovu a tak zaroven pripojit k centru Nove BA centrum/ , Kosicku, popod mostom, pripadne tam spravit obratlisko a pokracovat na Dolne Hony popri pristavnej ul. pod Pristavnym mostom a dalej...???
si> hehe, aj ja som uz take videl, a najviac ma pred tyzdnom rozosmialo, ze na 7 bola na tabuli prelepena zastavka Florianske nam.
drink> no vidis, diki za tie pocty cez Stary most, to som potreboval do mojho projektu, dam ti copyleft ;-D
Kami> S tou 201 to je tak, ze v sobotu a nedelu robi zalozne vozidla Hrobonova (myslim, ze 2 alebo 3 klbaky). Kedze 201 ma dlhu trasu tak sa niekolko krat za den na nej nieco pokazi a tym padom tam daju zalozne vozidlo. Ved ked nema tabulku s poradim, tak je zalozak..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR
drink> no vidis, diki za tie pocty cez Stary most, to som potreboval do mojho projektu, dam ti copyleft ;-D