Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes tak cestou do prace cumim na linkovu tabulu 78ky a co si nevsimnem... chybaju mu tam 2 zastavky.. a to Trnavske myto a Tupolevova :-))
Niekedy nechapem tie kazdodenne fotografie... Ikarus na letisku, Trolejbus na Prievozskej, Elektricka na kolajnicach, Vyhybka, Autobus c. 39, Karosa, Klbova Karosa... mi to pripada jak v skolke.
Sak tam hadzte len vzacne fotky, ne secko, co cvaknete pri uceni sa fotografovaniu na ulici. Cakam, kedy tam bude fotka: "Prerusovana ciara.", "plna ciara"...
COLOR: Nechci vidiet moj ucet - same 01926... 🙂 Prvykrat v historii nam prisiel na dvoch listoch = 3 strany...

Drink: Uz je to v PNG - rovnako velke, ale menej narocne na comp... Mozno to bude niekedy rozdelene aj na viac casti, ale teraz je no time... 😞

V colnom sklade na Pristavnej je nejake nove vrchbustovske vozidlo, ktovie, mozno je aj pre Blavu. Vrchari by sa urcite potesili 🙂

Trochu som spracovaval vozy T2 a zaraza ma, ze tie elektricky boli vyradovane uz po 14 rokoch premavky. Dnes jazdi aj 31-rocna elektricka (7053) bez problemov, takze si myslim, ze keby sa za komousov totalne neplytvalo v bratislavskej MHD, metro (alebo rychlodrahu, alebo hocico) sme tu uz mohli mat. BTW, T2 este dnes jazdia v Liberci...
Si: no a inak suhlasim s tym vyustenim pri tuneli, kde to je teraz na prd cele, ale aj s tou tratou na Stefanikovej ! Ta bola uplne super ! 😉 Dokonca som aj uvazoval, ci by nesla obnovit, ale su tam dost problemy, teda HLAVNE na krizovatke s Prazskou. Inak ta trat bola BOMBA ! 😉 Som presvedceny, ze by bola aj dnes DOST vyuzivana - iste viac nez Stefanovicova.
Si (a dalsi): V poslednom case som musel par krat ist 201tkou castejsie. Neviem - neviem NACO na 201 chcete klbove vozy ??? Ci som siel cez spicku, ci som siel v sedle (este mi povedzte, ze neviem co je spicka a sedlo 😉 ) - vzdy to bolo idealne. V spicke natrieskane (ale akurat na kapacitu 14Tr - co staci) a v sedle som si vyberal kam si sadnem. Opakujem neslo o 2-3 jazdy ! Ale dalsia vec - niekto (cau Si 😉 ) si tu robil prcu z 207, ze bola napraskana len na 1 zastavku. S 207 cestujem uz 20 rokov a rucim za to, ze JE TO NATRIESKANA LINKA, na ktoru TREBA klbaky ! Kedysi tam chodili Sanosy a pokryvali komplet celu 217. Len netreba zabudat, ze 207 nepremava iba od Hodzoveho namestia do Ruzinova a naopak, ale ide aj kapanek dalej... A tam sa skuste prezviezt v spicke !
si:
mna najviac stve ta Stafanikova, pri tuneli ma to az tak netrapi, ale skor trabustov, podla mna tam budu tie obluky navarovat minimalne kazde dva roky a kazdych 8 rokov nude vymena kolajnic...

CLANOK V PRAVDE:
ale, co to je? len si to pozrite, je to tu. Zda sa mi, ze panovi GANDL-ovi uz dochadzaju argumenty, pokial sa nepletiem.... Len si to precitajte ako to tam je.
Kua, som pozeral fotky, akurat ma nastvalo ako dobre vyzeral vjazd do tunela s tratou pred par rokmi a to monstrum zidovske co tam teraz trci... kua !
a skoda trate na stanicu cez stefanikovu...
Tak som si spocital, ze v sucasnosti v rannej spicke prejde cez Novy most 71 autobusov za hodinu a cez stary most 44 (podla vasich cestovnych poriadkov). To je v prepocte asi 16000 osob. Myslite si, ze po zavedeni nosneho systemu necha auto doma dalsich 14000 obyvatelov Petrzalky (za hodinu) aby vyuzil kapacitu 30000 osob? Viem, ze je tu este Pristavny most, ale niektore autobusove linky predsa musia (?) zostat - anezabudnite ani na malo vyuzitu zeleznicnu trat. Pocitam spravne? Alebo sa chysta v Petrzalke vystavba dalsieho 150 tisicoveho sidliska?
Idem si tak v 207ke dnes vecer a ako sa tak pripaja na Gagarinku pri GJH tak som si uz len ponadaval, ze pockal kym mu naskoci cervena... a este om videl ze na krizovatke stoji 202ka... potom pozeram lepsie a vidim, ze z tej 6631 sa vali neaky velky huf ludi (tak plnu zastavku pri GJH som este nevidel:-)) a tak som prvykrat videl aj narvatu 207ku... aspon jednu zastavku :-)) na mileticke sme aj tak vsetcia vystupili, a cakalo sa na nieco smerom na cilizsku (medzitym dosla 208ka, ta bola tiez slusne narvata:-)) Netrvalo dlho a z mileticky vystrcila cumak 14TRka na 201ke... ked som ju zazrel, skoro som sa zacal valat od smiechu po zemi... Bola slusne narvata a ta hroda ludi na zastavke (neviem ako ti ludia boli napchani v tej 15TRMke, ale na zastavke bolo asi tak 1.5 narvatej 14TRky :-))... Vystupil jeden clovek, ja som sa jasne narval prvy dnu (lebo som spravne odhadol kde budu dvere a tie zastali presne predo mnou:-)) a ludia sa zacali tlacit dnu... vela sa ich nevoslo, na dave na zastavke ani nebolo vidno zeby ubudol... Vodic zavral dvere... teda az na jedno kridlo zadnych, neaky ujo mu tam couhal von... Ale mal ho f pazi, dobre spravil, na polceste na dalsiu zastavku sa to uz neak utriaslo a dvere sa zavreli:-))) Na dalsej zastavke otvoril dvere, cakajuci vonku si neveriacky obzreli trolejbus a rezignovane zostali na zastavke, zavrel dvere a slo sa dalej.... :-)))
Ta nova mapa je dobra, neskusali ste to vyexportovat do pdf? Mape by viac sedeli vektory ako jpg, ale nerucim za velkost.
color> nie podla poctu sessions, ale v NAJ50 podla POCTU PRISTUPOV za mesiac februar..a tam sa zobrazuje len 50 stranok....
#5556 : musel turovat ak mal deravy vyfuk. Mne sa to raz stalo a nie len ze som nic potom nepocul, ale auto ani neslapalo ako malo.

Povodne som nechcel bonzovat, ale po pol hodine jazdy v Ikaruse 280, EC 2944 na linke 78/5 dnes rano inak nemozem. Tomu vodicovi by mali zobrat vodicak na autobusy. Ked prisiel na Cilizsku, rychlo prebehol obratiskom. OK. Vyrazil presne na minutu. Ale ta jazda. Pohynal sa zasadne na 1ke! Ignoroval nizsie otacky (tipujem min 1600). Sekanie prevodov je v BA bezne, ale tento bol zvlast brutalny. V zakrutach nechybalo vela aby pistali gumy. Kto sa pevne nedrzal hned po zatvoreni dveri bol nemilosrdne hodeny dozadu. Mam rad rychlu jazdu, ale toto bola brutalita voci cestujucim aj voci vozidlu!!!

A na zaver par veci, co ma potesili, ci zaujali.

Konecne som zistil, kde ma zastavku Novy most linka 71 (Jurajov dvor 67cky som nasiel na 3. pokus napr.).
V nedelu som na 201 videl nejaku 15TrM, zeby testovanie ?
Ked som v piatok sledoval preteky LC735 zajadov s I280, I415 a B732 (vsetko vyhrala LC735) mal som v hlave aj iny zaujimavost, ale uz som to zabudol.
Coze ??! Pred pol hodinou som tam bol a boli sme 7X.
iba tak pre zaujimavost...imhd sa dostalo medzi 50 NAJ stranok na naj.sk podla poctu pristupov 🙂
d3k0> opovaz sa zasmiat, tebe som volal este castejsie ;-D
chech... prave si pozeram na nete vypis nasej domacej ustredne 🙂 a cisiel zacinajucich 5950XXXX je tam asi 30... 🙂 (neratam vypravne 😛 )
hehe - no smrad z vyfukovych plynov je citit vzdy ked sa vodic i280 pokusi zakurit tym chudakom cestujucim, takze clovek ma na vyber - zmrznut, ci sa udusit (v lepsom pripade priotravit) CO2.

Tusim, ze pri nedostatku kysliku zacina byt cloveku aj teplo (teda minimalne sa zacina potit :DD) - ale to som si nie isty :))))
Najlepsie je ze vsetci tito oplitici tvrdia ze BA potrebuje dopravny sytem, oddeleny od ostatnej premavky. Ved to tvrdime aj my (alebo teda aspon ja). Akurat ze oni na zaklade tohoto vzdy dospej k tomu ze VAL je to najlepsie. Ako to dokazu? A preco nie elektricky na samostatnom telese?.

tusim idem radsej studovat, lebo mi tu vytecie vsetko adrenalin
Myslim ze je to jasne, volby sa blizia, takze prazdnych (nerealnych) reci o metre/rychlodrahe bude len pribudat. Volby skoncia, a znova budu mocni cusat ako vsi pod chrastou.

Len cakam, ze nejaky politik zacne tlacit ludom do hlavy, ze predsa elektricky su the best a k jeho strane sa potom scasti priklonia odporcovia metra s radov verejnosti...

Dost ma to stve ze v BA sa o zasadnom riesenie MHD hovori vzdy len pred volbami. Ale na slovensku je to asi uz tak.

ad VAL: VAL je squellucicky sytem, akurat uplne nevhodny na prepravenie 120 tis. ludi v priebehu dvoch hodhin. Je to system, kt. bol vymysleny najma na prepravu medzi terminalmi letisk a tuto ulohu velmi velmi dobre splna. Ale preprava petrzalka centrum je o dacom inom.
doktor: ja som bol tiez uz par krat v Parizi a tiez si dovolim povedat, ze viem o com hovorim.
All: Stary most momentalne NIE JE ABSLUTNE vhodny na elektricky (on nie je vhodny v podstate uz pre ziadnu dopravu a bude odstaveny po dokonceni Kosickeho mostu (som rad, ze ten nazov sa po dostavbe zmeni)). Ak by sme ich tam mali viezt, museli by sme ho CELY KOMPLET zrekonstruovat, alebo proste prestavat, co je tiez varianta s ktorou sa rata. Ten novy most, co sa stava nie je projektovany pre metro.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.