#5556 : musel turovat ak mal deravy vyfuk. Mne sa to raz stalo a nie len ze som nic potom nepocul, ale auto ani neslapalo ako malo.
Povodne som nechcel bonzovat, ale po pol hodine jazdy v Ikaruse 280, EC 2944 na linke 78/5 dnes rano inak nemozem. Tomu vodicovi by mali zobrat vodicak na autobusy. Ked prisiel na Cilizsku, rychlo prebehol obratiskom. OK. Vyrazil presne na minutu. Ale ta jazda. Pohynal sa zasadne na 1ke! Ignoroval nizsie otacky (tipujem min 1600). Sekanie prevodov je v BA bezne, ale tento bol zvlast brutalny. V zakrutach nechybalo vela aby pistali gumy. Kto sa pevne nedrzal hned po zatvoreni dveri bol nemilosrdne hodeny dozadu. Mam rad rychlu jazdu, ale toto bola brutalita voci cestujucim aj voci vozidlu!!!
A na zaver par veci, co ma potesili, ci zaujali.
Konecne som zistil, kde ma zastavku Novy most linka 71 (Jurajov dvor 67cky som nasiel na 3. pokus napr.).
V nedelu som na 201 videl nejaku 15TrM, zeby testovanie ?
Ked som v piatok sledoval preteky LC735 zajadov s I280, I415 a B732 (vsetko vyhrala LC735) mal som v hlave aj iny zaujimavost, ale uz som to zabudol.
hehe - no smrad z vyfukovych plynov je citit vzdy ked sa vodic i280 pokusi zakurit tym chudakom cestujucim, takze clovek ma na vyber - zmrznut, ci sa udusit (v lepsom pripade priotravit) CO2.
Tusim, ze pri nedostatku kysliku zacina byt cloveku aj teplo (teda minimalne sa zacina potit :DD) - ale to som si nie isty :))))
Najlepsie je ze vsetci tito oplitici tvrdia ze BA potrebuje dopravny sytem, oddeleny od ostatnej premavky. Ved to tvrdime aj my (alebo teda aspon ja). Akurat ze oni na zaklade tohoto vzdy dospej k tomu ze VAL je to najlepsie. Ako to dokazu? A preco nie elektricky na samostatnom telese?.
tusim idem radsej studovat, lebo mi tu vytecie vsetko adrenalin
Myslim ze je to jasne, volby sa blizia, takze prazdnych (nerealnych) reci o metre/rychlodrahe bude len pribudat. Volby skoncia, a znova budu mocni cusat ako vsi pod chrastou.
Len cakam, ze nejaky politik zacne tlacit ludom do hlavy, ze predsa elektricky su the best a k jeho strane sa potom scasti priklonia odporcovia metra s radov verejnosti...
Dost ma to stve ze v BA sa o zasadnom riesenie MHD hovori vzdy len pred volbami. Ale na slovensku je to asi uz tak.
ad VAL: VAL je squellucicky sytem, akurat uplne nevhodny na prepravenie 120 tis. ludi v priebehu dvoch hodhin. Je to system, kt. bol vymysleny najma na prepravu medzi terminalmi letisk a tuto ulohu velmi velmi dobre splna. Ale preprava petrzalka centrum je o dacom inom.
doktor: ja som bol tiez uz par krat v Parizi a tiez si dovolim povedat, ze viem o com hovorim.
All: Stary most momentalne NIE JE ABSLUTNE vhodny na elektricky (on nie je vhodny v podstate uz pre ziadnu dopravu a bude odstaveny po dokonceni Kosickeho mostu (som rad, ze ten nazov sa po dostavbe zmeni)). Ak by sme ich tam mali viezt, museli by sme ho CELY KOMPLET zrekonstruovat, alebo proste prestavat, co je tiez varianta s ktorou sa rata. Ten novy most, co sa stava nie je projektovany pre metro.
Ja som VAL zazil a je to presne tak ako sa hovori, ze je to taka hracka pre dopravarov. Kapacita je asi taka ako v SORe a aj to iba preto, lebo si tam nie je kde sadnut...
Ten clanok v Pravde, to je uplna drzost. Citujem "...už niekoľko rokov používajú ľahké metro typu VAL, hoci počet cestujúcich počas špičkovej hodiny je zhruba 22-tisíc..." - len tak mimochodom, Petrzalka ma 120000 ludi. Dalej "Argumenty predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Ľuba Romana považujem za hlboko neprofesionálne, populistické, veľkohubo strieľané od pása bez preštudovania si jedinej stránky odbornej literatúry alebo dokumentácie." By ma zaujimalo, kolko literatury si precital Vajda... Akurat trepe, co mu nahovorili hore. Radsej koncim, nechcem byt vulgarny...
Kedze mi neslo pridat diskusny prispevok ku clanku v pravde (Ad: metro je nezmysel), tak mi to nastvalo ze ked sa mi ho tam podarilo pridat, tak som ho rovno aj poslal starostovi stareho mesta a jeho hovorcovi (teda autorovi toho prispevku). Neviem preco mam taky dojem ze sa neda pridat prispevok ked som sa tam dostal z www.imhd.sk (zeby nas pan hovorca Milan Vajda nemal v laske a nechcel aby mu tam pisala prispevky jeho opozicia ? :-)), ale v novom okne ked som nahodil www.pravda.sk tak sa mi to podarilo. Diskusiu mozte obzriet aj na http://www.pravda.sk/dennik/2002/02/19/bratislava/50/debata.31238.html
Ja len dodam, ze podobne je to aj s kolieskovymi korculami, tam to zalezi od vodica. Niektori vas na korculiach odignoruju, ini vyhodia. V kazdom pripade odporucam takto cestovat iba v prazdnom voze, ak sa nechcete zabit
West: Ale je predsa jedno, ci v Petrzke pojde popri ramene na povrchu (tak ako sa to uvadza v povodnom navrhu metra) rychlodrazna elektricka alebo metro. Hlavny problem nastava az pri prechode cez Dunaj a v centre.
No, dnes bol na rakovinabuse (linke 50) serbel B732 c. 3177. Nic zvlastne, ved su aj horsie karosy (1119, 1121, etc...), ale keby som vedel co ma caka, tak ani nenastupim. Uz pri nastupovani pri istom nemenovanom nakupnom centre v Novom meste sa mi nieco nepacilo. Masa ludi vystupila, druha masa sa tlacila dnu. Ja samozrejme ihned na zaciatku, aby som si sadol. Sadol som si do zadu, nad koleso. Zasycaly dvere, pomalicky sa zavreli (asi slaby tlak, ale skor nefunkcny rozvadzac v pneumatickom obvode). Esteze sme cakali, kym nas kolona aut obide, aby sme mohli vyjst zo zastavky, inac by sa tie dvere zavreli az pri rychlosti cca 20 km/h. Vodic motor najprv vyturoval, potom zaradil kvalt a s velkym rachotom sme sa pohli. Cez vyfuk neslo nic, vacsina totiz unikala dakde inde, ale najma do vozu. Bol tam taky smrad, ze to sa nedalo vydrzat. Tie tri zastavky co som isiel mi uplne stacili, sa divim tomu vodicovi ako to moze vydrzat byt tam zavrety v tom smrade. Ked som vystupil pri istom OD tak som si obisiel voz, reku ako sa to pohne. S velkym ramusom motora a s dymom spod zadnej casti (pritom neslo z vyfuku nic, ani oblacik!) sa ten srot dostal na obratisko. Neviem co tomu bolo, ci prasklo vyfukove potrubie (keby bolo iba derave, tak to urcite nenasava splodiny do vnutra autobusu, pokial to autobusom mozem nazvat), alebo ci ma motor poskodenu hlavu, alebo co ja viem co. Ale zvuk to malo naozaj krasny, este lepsi ako Bublifuk 4400 aj s jeho V8 motorom (mimochodom jediny autobus s motorom V8 v Bratislave). Ale kvoli tomu zvuku to aj tak nestalo. Ten serbel treba cim skor zosrotovat, tomu nepomoze uz ani plynofikacia... Jo, a ked by ste sa rozhodli, ze pojdete navstivit Krasnany, nezabudnite si pozriet "brata" 3177, serbel 3163, pokial sa este celkom nerozpadol.
COLOR - jasne, tu lanovku, to treba drzat v hlave, aby mu bolo co vycitat...asi sa nedockame
KLF - preco nedostala neodclenila od magistratu aj BUSova doprava?
Pokial ja poznam Petrzalku, myslim ze miesta pre kolajnice je dost...???...a St. most, ak tu niekto pisal, ze cast so zeleznicnou tratou je pomerne "zivotaschopna", f com je problem?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Anndy008
Tusim, ze pri nedostatku kysliku zacina byt cloveku aj teplo (teda minimalne sa zacina potit :DD) - ale to som si nie isty :))))