Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
d3k0> opovaz sa zasmiat, tebe som volal este castejsie ;-D
chech... prave si pozeram na nete vypis nasej domacej ustredne 🙂 a cisiel zacinajucich 5950XXXX je tam asi 30... 🙂 (neratam vypravne 😛 )
hehe - no smrad z vyfukovych plynov je citit vzdy ked sa vodic i280 pokusi zakurit tym chudakom cestujucim, takze clovek ma na vyber - zmrznut, ci sa udusit (v lepsom pripade priotravit) CO2.

Tusim, ze pri nedostatku kysliku zacina byt cloveku aj teplo (teda minimalne sa zacina potit :DD) - ale to som si nie isty :))))
Najlepsie je ze vsetci tito oplitici tvrdia ze BA potrebuje dopravny sytem, oddeleny od ostatnej premavky. Ved to tvrdime aj my (alebo teda aspon ja). Akurat ze oni na zaklade tohoto vzdy dospej k tomu ze VAL je to najlepsie. Ako to dokazu? A preco nie elektricky na samostatnom telese?.

tusim idem radsej studovat, lebo mi tu vytecie vsetko adrenalin
Myslim ze je to jasne, volby sa blizia, takze prazdnych (nerealnych) reci o metre/rychlodrahe bude len pribudat. Volby skoncia, a znova budu mocni cusat ako vsi pod chrastou.

Len cakam, ze nejaky politik zacne tlacit ludom do hlavy, ze predsa elektricky su the best a k jeho strane sa potom scasti priklonia odporcovia metra s radov verejnosti...

Dost ma to stve ze v BA sa o zasadnom riesenie MHD hovori vzdy len pred volbami. Ale na slovensku je to asi uz tak.

ad VAL: VAL je squellucicky sytem, akurat uplne nevhodny na prepravenie 120 tis. ludi v priebehu dvoch hodhin. Je to system, kt. bol vymysleny najma na prepravu medzi terminalmi letisk a tuto ulohu velmi velmi dobre splna. Ale preprava petrzalka centrum je o dacom inom.
doktor: ja som bol tiez uz par krat v Parizi a tiez si dovolim povedat, ze viem o com hovorim.
All: Stary most momentalne NIE JE ABSLUTNE vhodny na elektricky (on nie je vhodny v podstate uz pre ziadnu dopravu a bude odstaveny po dokonceni Kosickeho mostu (som rad, ze ten nazov sa po dostavbe zmeni)). Ak by sme ich tam mali viezt, museli by sme ho CELY KOMPLET zrekonstruovat, alebo proste prestavat, co je tiez varianta s ktorou sa rata. Ten novy most, co sa stava nie je projektovany pre metro.
Ja som VAL zazil a je to presne tak ako sa hovori, ze je to taka hracka pre dopravarov. Kapacita je asi taka ako v SORe a aj to iba preto, lebo si tam nie je kde sadnut...
Ten clanok v Pravde, to je uplna drzost. Citujem "...už niekoľko rokov používajú ľahké metro typu VAL, hoci počet cestujúcich počas špičkovej hodiny je zhruba 22-tisíc..." - len tak mimochodom, Petrzalka ma 120000 ludi. Dalej "Argumenty predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Ľuba Romana považujem za hlboko neprofesionálne, populistické, veľkohubo strieľané od pása bez preštudovania si jedinej stránky odbornej literatúry alebo dokumentácie." By ma zaujimalo, kolko literatury si precital Vajda... Akurat trepe, co mu nahovorili hore. Radsej koncim, nechcem byt vulgarny...
Kedze mi neslo pridat diskusny prispevok ku clanku v pravde (Ad: metro je nezmysel), tak mi to nastvalo ze ked sa mi ho tam podarilo pridat, tak som ho rovno aj poslal starostovi stareho mesta a jeho hovorcovi (teda autorovi toho prispevku). Neviem preco mam taky dojem ze sa neda pridat prispevok ked som sa tam dostal z www.imhd.sk (zeby nas pan hovorca Milan Vajda nemal v laske a nechcel aby mu tam pisala prispevky jeho opozicia ? :-)), ale v novom okne ked som nahodil www.pravda.sk tak sa mi to podarilo. Diskusiu mozte obzriet aj na http://www.pravda.sk/dennik/2002/02/19/bratislava/50/debata.31238.html
Turbo: Andy je svedok, ze podobne smrady sme predvcerom zazili v Ikaruse 280 c. 1917...
Ja len dodam, ze podobne je to aj s kolieskovymi korculami, tam to zalezi od vodica. Niektori vas na korculiach odignoruju, ini vyhodia. V kazdom pripade odporucam takto cestovat iba v prazdnom voze, ak sa nechcete zabit 🙂

West: Ale je predsa jedno, ci v Petrzke pojde popri ramene na povrchu (tak ako sa to uvadza v povodnom navrhu metra) rychlodrazna elektricka alebo metro. Hlavny problem nastava az pri prechode cez Dunaj a v centre.
No, dnes bol na rakovinabuse (linke 50) serbel B732 c. 3177. Nic zvlastne, ved su aj horsie karosy (1119, 1121, etc...), ale keby som vedel co ma caka, tak ani nenastupim. Uz pri nastupovani pri istom nemenovanom nakupnom centre v Novom meste sa mi nieco nepacilo. Masa ludi vystupila, druha masa sa tlacila dnu. Ja samozrejme ihned na zaciatku, aby som si sadol. Sadol som si do zadu, nad koleso. Zasycaly dvere, pomalicky sa zavreli (asi slaby tlak, ale skor nefunkcny rozvadzac v pneumatickom obvode). Esteze sme cakali, kym nas kolona aut obide, aby sme mohli vyjst zo zastavky, inac by sa tie dvere zavreli az pri rychlosti cca 20 km/h. Vodic motor najprv vyturoval, potom zaradil kvalt a s velkym rachotom sme sa pohli. Cez vyfuk neslo nic, vacsina totiz unikala dakde inde, ale najma do vozu. Bol tam taky smrad, ze to sa nedalo vydrzat. Tie tri zastavky co som isiel mi uplne stacili, sa divim tomu vodicovi ako to moze vydrzat byt tam zavrety v tom smrade. Ked som vystupil pri istom OD tak som si obisiel voz, reku ako sa to pohne. S velkym ramusom motora a s dymom spod zadnej casti (pritom neslo z vyfuku nic, ani oblacik!) sa ten srot dostal na obratisko. Neviem co tomu bolo, ci prasklo vyfukove potrubie (keby bolo iba derave, tak to urcite nenasava splodiny do vnutra autobusu, pokial to autobusom mozem nazvat), alebo ci ma motor poskodenu hlavu, alebo co ja viem co. Ale zvuk to malo naozaj krasny, este lepsi ako Bublifuk 4400 aj s jeho V8 motorom (mimochodom jediny autobus s motorom V8 v Bratislave). Ale kvoli tomu zvuku to aj tak nestalo. Ten serbel treba cim skor zosrotovat, tomu nepomoze uz ani plynofikacia... Jo, a ked by ste sa rozhodli, ze pojdete navstivit Krasnany, nezabudnite si pozriet "brata" 3177, serbel 3163, pokial sa este celkom nerozpadol.
Príspevok číslo 5555 je môj!Inac co za nove BA centrum?
Link na info o Novom BA centre: www.trajter.sk
COLOR - jasne, tu lanovku, to treba drzat v hlave, aby mu bolo co vycitat...asi sa nedockame 🙂

KLF - preco nedostala neodclenila od magistratu aj BUSova doprava?

Pokial ja poznam Petrzalku, myslim ze miesta pre kolajnice je dost...???...a St. most, ak tu niekto pisal, ze cast so zeleznicnou tratou je pomerne "zivotaschopna", f com je problem? 🙂
Doktor- Do Petrzalky sa elini naozaj nehodia, pokial sa má uvažovať o metre, pretože Petržalka bola prvé sídlisko na svete projektované tak aby bol začlenený priestor so slabou infraštruktúrou, kde by sa neskôr umiestnila trasa metra.Dokonca aj dlho potom sa takto sídliská neprojektovali.Škoda len, že prvé bytovky sa v Petržalke začali stavať v sedemdsiatych rokoch a metro je stál v nedohladne. No to už je vec radných pánov a roku 1990 respektíve 1991.
KLF-V Parizi trasa metra nevedie len tak halabala pod a nad povrchom.(Ja som v Parizi bol a viem o com hovorim)Metro vedie pod zemou pricom par liniek je vedenych popod Seinu a niekolko nad Seinu co vsak pochopitelne pretoze tuneli su drahe ale ta trat vedie nad zemou v podstate len nas moste.A samozrejme vzhladom na geologicke zvrasnenie povrchu na niektorich miestach je nevyhnutne viest metro nad zemou.Napr.c.4.A co sa tyka elektriciek v Parizi su len dve trate ktore vytvaraju uzavrety kruh.

Metro v Dubravke:d3k0-(5536) to je samozrejme uplne jedno ze metro vedie po trase elektricky ved sme predsa na Slovensku!A pozor,stavba sa tym predrazi a uz niekto na z magistratu na tom moze profitovat,nie?

13sk-Ja by som bicykel ani nespominal pretoze dceru jednej mojej znamej vyhodil sofer z busu za to,ze mala na sebe skolsku tasku.

Elektricky v Petrzalke:nemyslim ze most cez Dunaj je hlavny problem ale bola Petrzalka vobec pre elektricku projektovana?Pretoze pokial viem ja uz za socializmu sa tam ratalo s vystavbou metra.
majkl: zas to nemusis prehanat s chvalou BBDS, prevadzkove dotacie dostava kazdy, neviem sice podla akeho kluca ale dostava od statu, v roku 2002 50 mil Sk

Ad mosty vs eliny: ked sa pri metre pocita s mostom Kosicka, tak tam hadam mozu dat aj eliny, vsak to je jedno, nie ? A stary most si viem predstavit ako most s 3 jazdnymi pruhmi, podla situacie by sa riadili semaformi.

Petrzalka: pri vystavbe trate v Petrzalke sa to moze stavat ako elektrickova rychlodraha, s novymi vozmi ... Nieco ako pilotny projekt rekonstrukcie elektriciek v Blave.
Ad. Lubo Roman: Preferencia lanoviek!!! 😎
No, ked uz o mne raz napisu, preco sem nehodit link 🙂 Cerebrum na Vazke (Check last odstavec)
Okrem ineho aj toto: Rota:-) Aj ja som to chytil presne v den, ked bola schodza. Preto som bol taky neposedny na tej tvrdej stolicke 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement