?Re #54294 tomas1: Náhodou dobré, k Matúšovi bude chodiť MHD:-P. Mňa by skôr zaujímala iná vec - miínibusy sú dva. Linky tiež. Ak sa jeden z nich pokazí, alebo bude mať KP, alebo DN, alebo z akéhokoľvek iného dôvodu nebude môcť byť nasadený - čím bude hradený? SORom ?
NOVÉ MINIBUSY
Hm, ak som správne pochopil, kúpili sa len tie 2 minibusy, z toho jeden na 42-ku a jeden na 44-ku? Teda ak sa jeden z nich pokazí, tak ľudia budú mať proste smolu (normálne ZV tam totiž určite nepošlú)?
A koľko miestne vlastne sú? Cca 16-miest na sedenie tak ako Mercedes Vario premávajúci na zrýchlenej linke Bratislava - Senec?
A neviete náhodou, kedy budú k dispozícii ich cestovné poriadky?
Čo sa tej linky na Kalváriu týka, myslím si, že lepšia trasa by bola tá pôvodne plánovaná a neuskutočnená pre Sory - predĺžená 41-ka až na Šulekovu ako sa písalo v príspevkoch #6990 a #6988 . Tak by tá linka totiž podľa mňa premávala odniekiaľ niekam. Škoda však, že keby sa tam dal minibus tak pôvodný úsek trasy 41-ky by bol určite kapacitne nezvládnutý (ľudia by sa asi nepomestili)...
Kurník, jeden z vodičova na PPS (Plná Pxxa Sedmičiek) bol Maradona, ale ten je tam doteraz, ale kto bol druhý, si teraz za boha nespomeniem... Kam mi ten Nemec schoval ten zoznam:-/?
- "Okamžitý výsledok" - pre koho? Akurát možno u niekoho vo volebných preferenciách v tom obvode.
- Taký luxus čo sa týka obslužnosti nebol v HOPA ani za totáča.
Samozrejme, ak to bolo "vnútené" zhora a premáva okolo kostola, tak to je zasa iba politikárčenie. Ale ako sa politické rozhodnutia v oblasti dopravy prejavujú vieme. Preto, ako som už napísal, si počkajme ako sa nové linky overia alebo neoveria, že? ?
Samozrejme, všetko čo robí DPB je na hovno, že? Nehádam sa, že my tu máme iné problémy, ale vieš, ak by sa k tomuto DPB takto postavilo, teda k požiadavke dopravy v týchto lokalitách, tak potom by to fakt vyznelo ako výhovorka "my tu máme iné problémy". Lenže teraz sa nejedná o výhovorku, lebo tu naozaj iné problémy sú, a ešte aj aké, že? Rozidiel spočíva v tom, že tieto dva mikrobusy si vyžadujú OVEĽA menšie investície a ponúknu okmažitý výsledok, preto nechcem a ani nebudem kritizovať niečo, o čom ešte vôbec nevieme ako to bude alebo nebude fungovať. Ale hádam skôr bude... ALE! Niečo tu ostalo. Totiž, DPB sa na 8. medzinárodnej konferencii o verejnej osobnej doprave chválil (teda, chválil sa tam istý ekonomický pracovník) práve o týchto spomínaných linkách. Nenamietam, ak sa máme čím chváliť, tak potom bez problémov. ALE (teraz prišlo to ale) mal zároveň podotknúť že nepriek tomuto úspechu má DPB velikánske problémy s obnovou vozového parku v dôsledku nízkych dotácaií a zanedbanej údžby a že bol by oveľa spokojnejší, keby mohol tieto dve linky pre cestujúcich zaviesť s vedimím, že bude môcť zabezpečiť aj adekvátnu obnovu kapacitných vozidiel, ktorých stav je kritický. Keby tam bol povedal toto, tak sa postavím a zatlieskam mu. Je iba málo pracovníkov, ktorí toto priznajú. A myslím si, že vieme, ktorí to sú.... Stačí sledovať noviny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus