A vieš že aj ja tam chodím sem tam na obed? A predstav si, tiež som si tam tam niečo na tom vedení všimol. A predstav si, čakám ako dlho to tam bude, než to opravia.
keby nebol, tak na zjazde z pristavaku za zakrutou by si mal iba rozdelenie cesty na bosakovu a rovno, teraz ak chces ist rovno musis davat pozor na auta schadzajuce z kosickeho mosta... (ale ber to len ako rypanie, na vsetkom sa najde nieco zle )
Ale čo to má spoločné s Mostom Apollo? Však to je kvôli zmenám v MHD a nie kvôli tomu, že v meste pribudla cesta ponad rieku a boli rozšírené viaceré cesty.
si: Mne sa práveže odvtedy nestalo, že by sme na tej križovatke stáli viac ako jeden cyklus a to ani v najväčšej špičke. A bordel v Petržalke nie je zhoršenie. Keby tam most nebol, tak sa tam nejde o nič lepšie
pred spustenim mosta apollo sa mi napriklad nestalo aby trolejbus zostal stat aj viac nez krizovatkovy cyklus na krizovatke kosicka - mlynske nivy, teraz sa mi to veru v rannej spicke (smer rajska) stava; povazujes to za nezhorsenie alebo nebodaj zlepsenie situacie ?
bordel pri vyjazde z pristavneho mosta do petrzalky je asi tiez zlepsenim
No jasně, ale vám se rozpadají kloubové autobusy na linkách na Petržalku!! Mě fascinuje, že se nikdo odpovědný v DPB nezamyslel nad tím, že stávající vozový park asi už moc dlouho jezdit nebudou!! Samozřejmě je pěkné zavádět nové linky tam, kde dosud nebylo nic, ale nejdřív by bylo asi dobré se postarat, aby nám neutíkali lidi z linek, které už existují ?
aj ked potrebujem prejst kratku vzialenost,musim skombinovat minimalne 2 linky a ratat s prestojom; niekde chodi linka 10x za hodinu, inde ju zrusili aj ked bola uzitocna, hlavne preto.
Čoo???
- No DPB možno chystá nejaké 15m kĺbové autobusy vlastnej výroby. ?
- Neviem, ale to, čo tam čítam ohľadne tej duoblbosti na DD, sa mi ani trochu nelúbi. ?
Inak na Prievozskej oproti BBC I na úsekovom deliči už pár týždňov dosť často vyhadzuje 202kám a 208kám pravý zberač, ale evidentne to nikomu nevadí. Hlavné, že kúsok odtiaľ do Výstaviska chodia obedovať páni s červenými uniformami s nápisom "Trakčné vedenie". ?
Myslím že tí, čo klikajú na zhoršila sú nespokojný so zmenami linkového vedenia autobusov, lebo toto bolo spájané vo veľkej miere práve so spustením mosta Apollo.
Když nejsi schopen pochopit třeba takový elementární fakt, že když mi vypadne sólo, tak tgam můžu poslat klobásu, ale když mi vypadne minibus, tak tam sólo poslat nemůžu, tak se raději zdrž komentářů.
To je nejaké čudné, veď majú prísť 15-metrové autobusy, nie kĺbové. ? Nejako si sám odporuje. Chcú nahradiť staré Ikarusy 15-metrovými busmi? Veď to kapacitne nevyrovnajú. A ešte ich chcú dať na 68 alebo 98. ?
To o DD sa dá pochopiť aj tak, že pod Nový Most v špičke budú premávať autobusy, pričom duobusy budú len na tej kvázi 33ke.
Hmm, a už začali opäť uvažovať o rozšírení vozového parku kĺbových trolejbusov, to sa mi páči, doteraz ich totiž "mali dostatok" čo sa počtu týka...
A Weigl ?klame? s autobusmi alebo čo, však nebudú kĺbové.. Tak čo potom tam píšu o linkách 68 a 98.. (Weigl tam spomína, že budú kĺbové, ale to sa mi "trochu" nezdá)
A o tom vyradení 280 som to nejako nepochopil, však to by nemali čo vypravovať.. Alebo to bola nejaká blbosť..
No já síce tiež, ale už ako malému šotoušíkovi sa na vlnoplechoch nepáčilo:
1) Každé okno iné
2) Chaotické rozmiestnenie osvetlenia v interiéri
3) Málo vypínačov na paneli
4) Neexistencia kontrolky "Zrýchľovač"
U T2 som vyhodnocoval ako dôležité, aby mala čo najviac signalizácií nevystupovať (lebo ich počet kolísal od 2 do 4) a páčkový panel a jedno svetlo s fúzmi:-P.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SZKV