Reply on: S499.1023 #54207:
Akože ja sa nestačím diviť. Námestník Kolada otovrene priznáva, a to hlasom ako na pohrebe, že Bratislava je exemplárny príklad ako sa nedarí riešiť integrácia dopravy, pritom do novín klame ohľadom Dlhých dielov, totiž 24 Tr nie sú doubusy, ale trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, a nakoľko ich bude, pardón, má byť, šesť kusov, tak žiadna premávka pod Nový most jednoducho nebude. A práve on by to mal vedieť najlepšie. A ak je presvedčený o tom, že pod Nový most to bude s vlkmi jazdiť, tak mu odporúčam aspoň polhodinovú studenú sprchu, prípadne vykúpanie sa v Dunaji. Najnovšie problémy ohľadom "rýchloelektričky" sú posledným klincom. Na www.bratislava.sk je už aj zverejnený podrobný rozpočet mesta na rok 2006, aj s dotáciami do MHD. Ešte sa mi nechcelo to prerátavať, ale ja si niekedy dám tú prácu a na základe tých údajov veľmi rýchlo zhodnitím, či konečne nastane toľko sľubovaný trvalo udržateľný rozvoj alebo nie.
☠
Zhrnutie:
- nedarí sa vôbec integrovať dopravu na území mesta a v priľahlom regióne (pritom založili zasa nejakú spoločnosť....)
- obnova vozového parku veškerá žádná, ani v roku 2006 neprídu kĺbové autobusy
- klamanie zo strany mesta o Dlhých dieloch a brutáln obhajoba toho rádobyriešenia
- problémy s výstavbou "rýchloelektričky"
Ceľkom oprávnene sa pýtam: ČO SA VLASTNE DARÍ ROBIŤ? Plynofikácia šerblov? A ešte? Jáj, darí sa nám verejnú osobnú dopravu ďalej utlmovať!
fobust
rýchlosť nie je otázkou rozchodu. ?