Akože ja sa nestačím diviť. Námestník Kolada otovrene priznáva, a to hlasom ako na pohrebe, že Bratislava je exemplárny príklad ako sa nedarí riešiť integrácia dopravy, pritom do novín klame ohľadom Dlhých dielov, totiž 24 Tr nie sú doubusy, ale trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, a nakoľko ich bude, pardón, má byť, šesť kusov, tak žiadna premávka pod Nový most jednoducho nebude. A práve on by to mal vedieť najlepšie. A ak je presvedčený o tom, že pod Nový most to bude s vlkmi jazdiť, tak mu odporúčam aspoň polhodinovú studenú sprchu, prípadne vykúpanie sa v Dunaji. Najnovšie problémy ohľadom "rýchloelektričky" sú posledným klincom. Na www.bratislava.sk je už aj zverejnený podrobný rozpočet mesta na rok 2006, aj s dotáciami do MHD. Ešte sa mi nechcelo to prerátavať, ale ja si niekedy dám tú prácu a na základe tých údajov veľmi rýchlo zhodnitím, či konečne nastane toľko sľubovaný trvalo udržateľný rozvoj alebo nie.
☠
Zhrnutie:
- nedarí sa vôbec integrovať dopravu na území mesta a v priľahlom regióne (pritom založili zasa nejakú spoločnosť....)
- obnova vozového parku veškerá žádná, ani v roku 2006 neprídu kĺbové autobusy
- klamanie zo strany mesta o Dlhých dieloch a brutáln obhajoba toho rádobyriešenia
- problémy s výstavbou "rýchloelektričky"
Ceľkom oprávnene sa pýtam: ČO SA VLASTNE DARÍ ROBIŤ? Plynofikácia šerblov? A ešte? Jáj, darí sa nám verejnú osobnú dopravu ďalej utlmovať!
#54187 slovanista21: "je to len pobocka v lucenci ci je to normalny vyrobca ako ceska skodovka ci madarsky yk??"
- no, je to "normalny" vyrobca.
_________________________
TransportGiant - Napriek tomu, že to slovanista21 vychvaľuje,
Level září 2004: "5 z 10 je z milosti za grafiku, TAKHLE otravnou hru bych nehrál ani omylem! Zbytečně otravné ovládání a řada dalších podivných "featur" mění hratelnost na dřinu srovnatelnou s prací v kamenolomu" Dostal známku 5 z 10ich.
T2 mame spolocne asi viaceri. Ja si pamatam, ako sme sa na nej vozili vecer k babke do Karlovky ! Tusim na linke 1. A radi sme sedavali vzadu na tej lavici. A lubilo sa nam to "intimne" osvetlenie salonu, ala SOR dnes.
? Nuz, ja som na kacickach vyrastal T2 som este zazil v premavke, ale uz len posledne kusky, velmi zriedka, a vela si z nich nepamatam No viem ze sa mi pacili tie elektricky s tymi gulatymi svetlami vovnutri a kozenymi sedadlami Takze T2 mame spolocne
KLF:Človeče,nič mi to meno nehovorí.Ja som začal jazdiť tuším v 1985.A nebola vtedy trebárs ešte slobodná a nevolala sa nejako ináč? Beus:Vlnité plechy si obdivdoval?Zvrátené decko?.Ja som miloval T2...
Vdaka za link, pozriem.. inak, aj napriek inym vaznym nedostatkom (napr. jedna nehoda a rating ide dole na desatinu, a trva rok, kym sa napravi) sa mi na tej hre paci, ze pracuje s realnymi prepravnymi vztahmi, a ti virtualni cestujuci vedia aj prestupovat, co casto vidavam ked sledujem cisla v zastavkach Pride voz, vyvali sa z neho 3/4 naroda von, a za chvilu pribudne par desiatok ludi cakajucich na inu linku
Re #54215 slovanista21: A co ti nejde? Ved som este nic neposielal Prave to tlacim na net, a ked to tam bude, poslem maila
Re #54220 Quakeman: To vazne chcu za rok stihnut? To by bol od UDJD nadludsky vykon, spravit novostavbu kasne a vyzbroje za tak rekordny cas... ?
Re #54232 mrcheef: Tak KLF to uz povedal za mna - takmer 4 roky A ked dosli T6, a ty si tahal dreveneho kacera, ja som uz obdivoval plechove kacice
Beus: Mozem vediet,ze kolko rokov uz robievas vodica elektricky? Lebo aj moj fotrik robil ako vodic elektricky. Ale asi ho nebudes poznat, lebo robil v Juraku a to v bolo v dobe ked dosli do Blavy prve 3 supravy T6A5 a to som este tahal po zemi dreveneho kacera
Neviete niekto, akú trasu má v Petržalke (alebo aj inde) ten špeciálny vozíčkarsky autobus, prípadne linka 371 či čo to je? A stojí tento autobus pri označníkoch, ktoré sú mimo zastávok a na ktorých je na tabuľkách miesto čísla linky vozičkársky symbol? Pretože niektoré majú dosť čudnú polohu...
hra traffic giant mi uz iide ,... ak vam pri nacitani bude vypisovat chybu vypnite zvuk v nastaveniam ..
dakujem vsetkym ktori mi pomohli k tejto hre ?
off ahojte
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Akože ja sa nestačím diviť. Námestník Kolada otovrene priznáva, a to hlasom ako na pohrebe, že Bratislava je exemplárny príklad ako sa nedarí riešiť integrácia dopravy, pritom do novín klame ohľadom Dlhých dielov, totiž 24 Tr nie sú doubusy, ale trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, a nakoľko ich bude, pardón, má byť, šesť kusov, tak žiadna premávka pod Nový most jednoducho nebude. A práve on by to mal vedieť najlepšie. A ak je presvedčený o tom, že pod Nový most to bude s vlkmi jazdiť, tak mu odporúčam aspoň polhodinovú studenú sprchu, prípadne vykúpanie sa v Dunaji. Najnovšie problémy ohľadom "rýchloelektričky" sú posledným klincom. Na www.bratislava.sk je už aj zverejnený podrobný rozpočet mesta na rok 2006, aj s dotáciami do MHD. Ešte sa mi nechcelo to prerátavať, ale ja si niekedy dám tú prácu a na základe tých údajov veľmi rýchlo zhodnitím, či konečne nastane toľko sľubovaný trvalo udržateľný rozvoj alebo nie.
☠
Zhrnutie:
- nedarí sa vôbec integrovať dopravu na území mesta a v priľahlom regióne (pritom založili zasa nejakú spoločnosť....)
- obnova vozového parku veškerá žádná, ani v roku 2006 neprídu kĺbové autobusy
- klamanie zo strany mesta o Dlhých dieloch a brutáln obhajoba toho rádobyriešenia
- problémy s výstavbou "rýchloelektričky"
Ceľkom oprávnene sa pýtam: ČO SA VLASTNE DARÍ ROBIŤ? Plynofikácia šerblov? A ešte? Jáj, darí sa nám verejnú osobnú dopravu ďalej utlmovať!