Niekde tuším na internete som cital ,že ta preferencia bude dokončená až na jar. Ževraj preto lebo idú ešte pri Tatra banke v Karlovke postaviť ďalší semafór. No neviem či je to pravda ale asi áno......... ?
Ja chodím k OD Slimák pomerene často a ten prístrešok na nástupišti rozhodne nepovažujem za zbytočný i keď je pravda, že ľudia sa mohli skryť aj do priechodu pod budovou.
Re #54149 KLF: Som veľký zástanca preferencie električkovej dopravy, nakoľko pravidelne cestujem na Račianskej radiále a tie semafory lezú na nervy. To čo sa však porobilo na Karloveskej resp. Dúbravskej radiále to NIE JE PREFERENCIA! To je nič iné ako spomalenie a tým pádom aj zneefektívnenie cestovania električkou. A aký bude následok? Viac áut, viac smogu, špinavé ovzdušie, väčšie zápchy, viac nehôd, atď... ? ? ? ? ? ? ?
Vyzera to tak ze aj na Rusovskej ceste bude pristesok no som proti tomu... Radsej nech daju na Racko pre tramvaje a nejak to tam zabezpecia lebo ludi tam tramvaje len tak lizu...Zazil som ze jedna baba urazila smerovku kachne resp.: Kachnina smerovka urazila hlavu babe : ? ? ?
Mas 100% pravdu...Osobne som bol vcera pozorovat preferencie v Dubravke....Nefunguju zrejme v jednom smere...Na Segnerovej ci Jurigovom tak isto ako aj v celom meste...
Cize suhlasim s tebou a som proti preferencii...
Nieco z praxe. Mal som dnes linku 9 (10hodinovka) a zapli dnes semafory pri Druzbe (Botanicka). Preferencia elektriciek, hej ? Polovicku sluzby som presiel na volno a druhu som tam STAL ! A cakal, kym prejdu auticka na pumpu a z pumpy !
Sumasumarum: DALSIE ZASTAVENIE ELEKTRICKY !
Pytam sa - kto je za toto zodpovedny ? tentokrat by som to nezvaloval na DP, ale na MAGISTRAT a PRIMATORA Durkovskeho ! VSETKY tie semafory, ta PSEODOPREFERENCIA spomalila elektricky ! Bolo by zaujimave porovnat cas prejazdu elektriciek z Dubravky po tunel PRED zacatim budovania semaforov a PO vybudovani (obavam sa, ze este sa to neskoncilo).
Kto je za to zodpovedny ? Kolada ? Durkovsky ? Asi obaja, bo bez oboch podpisov by sa to nezaobislo. Treba ich odvolat.
Heh, dik za varovanie, budem si na neho davat pozor ? Inak, cital som, z chuti som sa zasmial
Re SZKV a Ikarusy 280: Asi najlepsie informacie o nich podal Galiyosha - najpravdepodobnejsie ich stretnes na petrzalskych linkach (hlavne 93/94 a 95, a po nich 68, 84, 88 a 92 (len v spicke!) ), lebo 4.DPA ich ma najviac
Co sa tyka Ikarusov 283, tych ma 4. zas najmenej, cize za nimi treba utekat na linky 1. a 2. DPA - menovite 21/25 (1.DPA), 31/39 (1.), 34/83 (2.), 50 (1.), 63 (1.), 70 (2.), 75 (2., spicka), 78 (2.) a 98 (1.). Linka 87 (1.) je jednak dost odruky, a dvak sa na nej zjavuju (z mojho pozorovania) najma Ik435; a na linky 61 a 74 (obe 2.DPA) su vypravovane (myslim) najma plynaky. Toz, prijemne odchytavanie a vozenie sa
fobust: Zdrziavam sa hlasovania...ehm komentara. Vulgarizmy pouzivam nerad, a nadavat tym uradnikom do idiotov by bola urazka pacientov trpiacich idiociou. A kedze su stupne 1. debil, 2. imbecil, 3. idiot, a tazsi stupen uz tusim nemame (Papyr, oprav a dopln ma, please), tak ich nenazvem radsej nijako
A jedna pozitivna: Na zastavke OD Slimak na nastupisti L50 nam presne pred 2.5 hodinami vyrastol pristresok JC-d3k0 Chvalim
Len si pomysli. Taký pantograf el. vláčik sa ti vznieti s plameňi do ôsmich metrov , čomu sa nevyhol ani susedný vozeň. Teraz si skús predstaviť požiar v Beuse čo by to bolo za škodu . Proste sme na ňom normálne závysli, či je to hrdzavé, či to trasie zhovadené, proste DPB a jeho Beus je nám nenahraditeľný. ?
Počúvaj, klamár, zmier sa s tým, že keď robíš niekde signalistu alebo výhybkára, tak to neznamená, že rozumieš všetkému, čo sa na železnici škrtne. Trať TN-TT NIE JE určená na 130, je tam NTR (najvyššia traťová rýchlosť) 120 a rušňovodič meškanie nedoháňal jazdou rýchlosťou 130 km/h. Takže: Tú trasu nepoznáš, pre predstih sa nestojí pred stanicou atď. atď.
Neveriacemu - Znova Ti potvrdzujem, že 18 minútove meškanie z Trenčína dohnal skutočne do Trnavy na nulte meškanie. Ak rušňovodič ide po trati určenej na 130 a podľa harmonogramu má ísť 110, môže sa zmeniť - upraviť čas dojazdu na každej inej stanici, čo je reálne všade na železniciach bežné. Zistíš aj pri hláseni Meškanie vlaku sa môže zmeniť...Takže poznám tú trasu a na tie kmity v zákrutách sa nedá len tak pozabudnúť. Proste, pre prehnanosť v predstihu sme potom 500 metrov pred BA hl. stanicou museli stáť + dobrých 6 minút pred vystupením. Proste si pridal a podobný prípad bol i po trase Kúty - Trnava a čakanie na zelenú bolo potom na každej stanici večnosťou. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert