Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nieco z praxe. Mal som dnes linku 9 (10hodinovka) a zapli dnes semafory pri Druzbe (Botanicka). Preferencia elektriciek, hej ? Polovicku sluzby som presiel na volno a druhu som tam STAL ! A cakal, kym prejdu auticka na pumpu a z pumpy !
Sumasumarum: DALSIE ZASTAVENIE ELEKTRICKY !

Pytam sa - kto je za toto zodpovedny ? tentokrat by som to nezvaloval na DP, ale na MAGISTRAT a PRIMATORA Durkovskeho ! VSETKY tie semafory, ta PSEODOPREFERENCIA spomalila elektricky ! Bolo by zaujimave porovnat cas prejazdu elektriciek z Dubravky po tunel PRED zacatim budovania semaforov a PO vybudovani (obavam sa, ze este sa to neskoncilo).

Kto je za to zodpovedny ? Kolada ? Durkovsky ? Asi obaja, bo bez oboch podpisov by sa to nezaobislo. Treba ich odvolat.
Reply on: Mikimaus #54145:
Heh, dik za varovanie, budem si na neho davat pozor ? Inak, cital som, z chuti som sa zasmial 😉

Re SZKV a Ikarusy 280: Asi najlepsie informacie o nich podal Galiyosha - najpravdepodobnejsie ich stretnes na petrzalskych linkach (hlavne 93/94 a 95, a po nich 68, 84, 88 a 92 (len v spicke!) ), lebo 4.DPA ich ma najviac 🙂
Co sa tyka Ikarusov 283, tych ma 4. zas najmenej, cize za nimi treba utekat na linky 1. a 2. DPA - menovite 21/25 (1.DPA), 31/39 (1.), 34/83 (2.), 50 (1.), 63 (1.), 70 (2.), 75 (2., spicka), 78 (2.) a 98 (1.). Linka 87 (1.) je jednak dost odruky, a dvak sa na nej zjavuju (z mojho pozorovania) najma Ik435; a na linky 61 a 74 (obe 2.DPA) su vypravovane (myslim) najma plynaky. Toz, prijemne odchytavanie a vozenie sa 😉

fobust: Zdrziavam sa hlasovania...ehm komentara. Vulgarizmy pouzivam nerad, a nadavat tym uradnikom do idiotov by bola urazka pacientov trpiacich idiociou. A kedze su stupne 1. debil, 2. imbecil, 3. idiot, a tazsi stupen uz tusim nemame (Papyr, oprav a dopln ma, please), tak ich nenazvem radsej nijako 🙂

A jedna pozitivna: Na zastavke OD Slimak na nastupisti L50 nam presne pred 2.5 hodinami vyrastol pristresok JC-d3k0 😉 Chvalim 🙂
Reply on: Mikimaus #54145:
Len si pomysli. Taký pantograf el. vláčik sa ti vznieti s plameňi do ôsmich metrov , čomu sa nevyhol ani susedný vozeň. Teraz si skús predstaviť požiar v Beuse čo by to bolo za škodu . Proste sme na ňom normálne závysli, či je to hrdzavé, či to trasie zhovadené, proste DPB a jeho Beus je nám nenahraditeľný. ?
Reply on: Mikimaus #54145:
? ? ? ? ? ?
BEUS ked sa tu zastavis tak vedz, ze ta chce petert podpalit ? ?
Reply on: slovanista21 #54133:
Ja proti nim vobec nic nemam, BOLI to dobre autobusy, a niektore mozno este aj su...
Ale uz je fakt cas na nieco ine co by nas tu vozilo... ?
☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ čaute chalani
Reply on: slovanista21 #54133:
No boli to dobré autobusy, ale už je načase povedať: "Ďakujeme odídte!" ?
Reply on: S499.1023 #54139:
Ty máš teda guráž ?
Reply on: petert #54138:
Počúvaj, klamár, zmier sa s tým, že keď robíš niekde signalistu alebo výhybkára, tak to neznamená, že rozumieš všetkému, čo sa na železnici škrtne. Trať TN-TT NIE JE určená na 130, je tam NTR (najvyššia traťová rýchlosť) 120 a rušňovodič meškanie nedoháňal jazdou rýchlosťou 130 km/h. Takže: Tú trasu nepoznáš, pre predstih sa nestojí pred stanicou atď. atď.
Reply on: S499.1023 #54069:
Neveriacemu - Znova Ti potvrdzujem, že 18 minútove meškanie z Trenčína dohnal skutočne do Trnavy na nulte meškanie. Ak rušňovodič ide po trati určenej na 130 a podľa harmonogramu má ísť 110, môže sa zmeniť - upraviť čas dojazdu na každej inej stanici, čo je reálne všade na železniciach bežné. Zistíš aj pri hláseni Meškanie vlaku sa môže zmeniť...Takže poznám tú trasu a na tie kmity v zákrutách sa nedá len tak pozabudnúť. Proste, pre prehnanosť v predstihu sme potom 500 metrov pred BA hl. stanicou museli stáť + dobrých 6 minút pred vystupením. Proste si pridal a podobný prípad bol i po trase Kúty - Trnava a čakanie na zelenú bolo potom na každej stanici večnosťou. ?
Reply on: SZKV #54079:
"To vše jsem na vlastní oči viděl během 32 hodin pobytu v té zemi (...)" Tak to muselo vydať aspoň na trojzväzkovú správu o stave verejnej dopravy v danej zemi. ?

Re #54080 SZKV: Najpravdepodobnejšie na kĺbových petržalských linkách, najviac asi na 93 a 94 v špičke, prípadne na 68. Na rýchlu a dobrú jazdu treba ale vychytiť 294x na 59 alebo 83. 🙂 Stačí sa odviezť zo stanice na SAV a počkať si na prvý šrot, čo pôjde okolo...

Re #54102 Yzerman22: Ee, a 4100 bola/je čo? (Okrem toho, že taký zbalkanizovaný autobus sa v Petržalke často nevidí. ?)

Re #54120 PittoInTheAss: Ty len hovoríš kraviny. Čo tu už dislektykov nie je dosť? ?

Re #54127 E499.3056: 7704/II mala, ak sa nemýlim, jazdiť v súprave so 7715, kým sa k nej snáď nespraví vaňa dopredu...
Reply on: tomas1 #54131:
človeče však to by vyhorel celučký Beus a to by poctivcom ostali len bicykle a taxiky ?
Kua to sa nedá čítať...
Reply on: slovanista21 #54133:
ved to je jasne,pred vykonmi ktore tu za tie roky odkrutili klobuk dole ? nevies cim ich chcu nahradit?
Reply on: tomas1 #54131:
Co mate vsetci proti 280-kam ... Su to moje oblubene autobusy, o jeden sa staram ... Vazte si ich pokiaal tu su ... Podla mojich informacii v Juni ich budu vyradovat...
TAK .... VOZTE SA S NIMI S RADOSTOU
❤ ❤ ❤
Reply on: tomas1 #54131:
no myslim ze pri takom pristupe magistratu a vedenia DPB si ich tu este uzijeme dost dlho ? ?
Reply on: SZKV #54091:
No, myslím, že keď prídeš do BA, tak nebudeš musieť tie Ik280 dlho hľadať, je ich tu furt jak hadov. Hovorí sa tuším o 30-ich kusoch, ale ja na ne mám šťastie neustále. ?
Mohol by sa konečne nájsť nejaký spoločensky uvedomelý človek, ktorý by ich v noci polial benzínom a zapálil. ?
Reply on: Andy #54129:
moze byt viezol som sa nim pred tym ako isiel do liberca a hned mi bolo nieco podozrive,ze to nejako moc dobre taha na karosu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.