Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
cookies: to by sme sa nacakali kym by ich to omrzelo...
Ještě jedno řešení na sprejery. V Praze na zkušební provoz provozovatel Štěpánek v rámci integrované
dopravy nainstaloval kameru Sony, která sleduje
zadní prostor a on má televizy na stanovišti. Ale
tohle zavézt do 1500 pražských autobusů je dost
nereálné.
All: Prečo autobusom, ktoré sú po generálke a čiastočnej modernizácií hneď neprepisujú staré ŠPZ-tky za nové? Termín kedy končia platnosť starých sa rýchlo blíži (31.12.2002). Potom budú mať fofry prepísať 500 autobusov.

K tým grafitom. Martin má pravdu. Najúčinejšie je ich ihneď očistiť. Potom ich to naozaj omrzí. Tieto poznatky sú osvedčené zo zahraničia. Nie je to žiadna utópia.
a este jedna vec ma napada: ako to vyzera s ikarusmi 412, uz premavaju, ci este stale stoja vo vozovni? viete niekto?
mozno by toto mohlo viacerych zaujat, precitajte si clanok a pridte. Stretnutie bratislava nahlas venovane uzemnemu planu bratislavy, mozete podebatovat a popocuvat o (nielen) dopravnom rozvoji v bratislave. 24.1.01 o 19:00 v primacialnom palaci, miestnost c.5
Deko no Caff. ak ti blbnu html tagy tak ich jednoducho odfiltruj php ma na to funkciu. No k tomu tagovaniu , grafitti ako take mi nevadi, ale tagy ohromne. Keby ste sa dali dokopy a spravili nejaky pekny bomber tak jo ale tagovat dost o nicom. A stym , ze aby popisane vozy ostali cez den v depe a nehli sa cistit sak by nebolo cim jazdit kua fix.
DP Prešov vyradil prvé Tr15 a to #82,83,84.Smerujú do Zlína.
Jediným řešením je rychlé odstranění "tagů" a posprejovanách vozů ihned jak se vůz odveze do vozovny. Oni si potom řeknou, že to nemá cenu.
Ale hlavně tyhle kréteny potrestat, že si tyto
malůvky na své náklady odstraní. U nás v Praze na
tramvajích problémy až tak velké nemáme, ale s
metrem je to horší. Jak začnou školní prázdniny je
každá třetí souprava komplatně posprejovaná fakt
celá. Nevim kde na to berou peníze. Metraři daji
na odstranění grafitti 12 milionů korun ročně.
A co na pámatky, které stojí v Praze třeba 900
roků. Ubožáci to jsou, když se podepisujou na MHD.
KLF: Ta vyhybka tam bola preto lebo sa tam planovala spojka mezdi americkym a florianskym namestim aby sa setrili vozokilometre...ale nikdy nebola zrealizovana...

All: Jak to ze este nefunguju akusticke hlasice zastavok ??? Sak ich slubovali este minuly rok na jesen...
Otazka do plena:
Vie niekto, naco bola instalovana kolajova vyhybka pri Avione ? Konkretne to je pred zastavkou smerom do mesta, pri pumpe Slovnaft.
Inak viete co sa mi velmi pacilo na Ikarusoch 280 ? Ze mali riadene aj zadne napravy. ;)) Bolo to velmi efektne, ked zatacali v zakrutach, alebo na konecnej a vytocili sa im aj zadne napravy. 😉 Hovorim sice v minulom case a este stale ich dost premava, ale... ktohovie dokedy... 😉
papyr: to nie su nocaky...to su normalne linky, ale aj tie jazdia do polnoci...
V BA chodia v noci dvojdielne elektricky? V Prahe nie, tam su nocaky vzdy jednodielne, prave preto, ze zadny vozen bol casto pojazdna krcma a skoro oficialny fajciar. Odkedy chodia samostatne vozne (dokonca na niektorych linkach ako 1,7,8,19,24 aj vecer po 20.h. chodia samostatne vozy), trochu sa to zlepsilo. Len su nocaky dost casto prepchate... Napadlo ma, ze preco nemoze na niektorych nocakoch chodit trojclanok (KT8D5), ale to by asi nemalo efekt, i tak tam sofer nevidi...
Nie, ja hovorím hlavne o práci (mestskej) polície. Keby chceli, už dávno by ich pochytali. Lebo writer keď vidí čistú električku, nemôže to tak nechať. To chce skrátka raziu.
A mozno by len stacilo ocistit predne sklo na zadnom voze, zakazat vodicom pouzivat zaclonky na dverach kabinky a obcas sa pozriet do zrkadla...
Co tak v noci nepouzivat zadne vozne ?? Jednoducho zablokovat dvere..
KLF > Uff, originalite sa medze nekladu, musim povedat, ze mna to nenapadlo. To su vsak riesenia, ktore mozu byt realne v rokoch 2500-2600. Zatial asi budu muset pracovnici dielni behat s flasmi acetonu a pilne drhnut vytvory tychto "umelcov"
Spectre:
Riesenie by bolo, ale je financne asi narocnejsie. Montaz malych priemyslenych kamier do zadneho vozna s monitorom u vodica. 🙂 Dalsia "crazy" alternativa je instalacia nejakeho "cidla", ktore by reagovalo na vypary farbiacich sprayov. Nasledne by zablokovalo dvere a oznamilo vodicovi ze ma vzadu "writerov". Vsetko toto je ale samozrejme omnoho drahsie, ako vycistenie vozna riedidlom. Ovsem su to alternativy. 😉
Majkl > Súhlasím s tebou, že treba rázne zakročiť na bandu spratkov, čo si hovoria "writeri" a svojim "tagovaním" nám ničia MHD. Problém je však rozsiahlejši, pretože ako chceš ustrážiť napr. zadný vozeň súpravy. Ten je totálne mimo dohľadu a deje sa tam všetko možné (vrátane výbuchov zábavnej pyrotechniky na Silvestra).
Ak má niekto riešenie, ako zabrániť grafiťákom ničiť zadné vozne, uvítam ho na prerokovanie v tomto fóre.
1. V Banskej Bystrici je totálne citeľný vplyv SADky, veď okrem už spomenutého napr.: majú v CP stále x,a,w,c namiesto pon-pia, nevylepujú nanovo CP na zastávkach, odchody viacerých spojov z jednej zastávky naakumulované do 1 minúty, potom 1O min. nič a pod.
2. Tí hajzlíci "grafiťáci" robia väčšinu svojich kúskov mimo vozovne - to sa týka hlavne T6A5 - a je to hlavne banda z Rače. Robia to na zastávkach. A pokiaľ ide o tzv. pieces, ktoré sú väčšie, tak tých je menej, a tie električky treba nechať do očistenia vo vozovni. Ale hlavne zúčinniť kontrolu. Snáď nechceme, aby elekričky vyzerali ako vozne ŽSR???
3. Ikarusy 283 sa už generálkovať nebudú? Taká 4505 a 4509 by si to už aj celkom zaslúžili.
4. 7927-8 je znova v prevádzke, asi to nebolo také vážne.
5. Integrácia trasy ASMN-Záhorská Bystrica do BID je zrejme schválená, lebo už začali vylepovať plagátiky do medzimestských autobusov.
Nuselský most na tom není tak zle, někdo mu dává
prý jen 10 let někdo zase 30 roků. Každopádně až se
dostaví čtvrtá trasa metra D, která při rekonstrukci
nebo nové výstavbě mostu odlehčí trase C bude se něco dít. V roce 1999 se opravovaly trhliny na mostě
a každou Sobotu a Neděli nejezdilo metro přes Nuselský most a dopravu zajišťovaly kloubové autobusy v intervalu 1-2 minut. Snad si dokážete
představit, kdyby nejezdilo metro ve špičce pracovního dne. Taky se to párkrát stalo, když nějaký kretén zavolal, že je v metru bomba, to
potom náhradní dopravu zajišťovalo 150 autobusů
v intervalu (nepřetřžitě) a stejnak to nepobraly.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.